باربری آشتیانی | اتوبار آشتیانی | 88679369-021


باربری آشتیانی

اگر قصد جابجایی وسایل خود را دارید و نگران دردسر های ناشی از اسباب کشی هستید به هیچ عنوان دیگر نگران نباشید چرا که ما در کنار شماییم تا هر گونه وسیله ی سنگین و یا حساسی را برای شما با بالاترین کیفیت به واسطه بهترین کارگران و بسته بند های حرفه ای به مقصد جدید منتقل نماییم.تهران باربری یکی از بهترین ارائه دهندگان باربری آشتیانی می باشد که با بیش از ۲۰ سال سابقه ی خدماتی در کنار شماست تا تمامی استرس های یک جابجایی وسایل را از دوش شما بردارد و برترین خدمات باربری را در اختیارتان قرار دهد.راه های ارتباطی با ما نیز بسیار آسان می باشد فقط کافیست تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ماشین حمل و نقل متناسب با وسایل خود را در اختیار داشته باشید و صفر تا صد تمام مراحل باربری را به راحتی پشت سر بگذارید.

شعبه شرق تهران

021-88572219

021-88679369

 انتخابی هوشمندانه:

باربری آشتیانی پیشرو در صنعت حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل، جهیزیه عروس، کالای تجاری و اداری،مدارس و ….. به تمام نقاط تهران و شهرستان ها به صورت شبانه روزی می باشد .تجهیزات فنی و مکانیکی ،گروه های تخصصی متنوع در کلیه زمینه ها و هزینه های پایین و مقرون به صرفه همگی تنها بخش کوچکی از مزایای انتخاب تهران باربری می باشد. با توجه به احساس نیاز به گسترش خدمات و بالا بردن کیفیت آن ها در باربری مخصوصا منطقه ی آشتیانی تهران، کادر مدیریتی تهران باربری اقدام به وارد کردن ماشین های حمل و نقل تمام اتوماتیک و پیشرفته و تجهیزات مکانیکی فوق تخصصی جهت حمل آسان و ایمن بار نموده است. با گذشت قریب به ۲۰ سال تمام واحدهای مرتبط و درون مجموعه ای در تهران باربری از رضایت کامل مشتریان حرف به میان آوردند و این مهر تاییدی بر خدمات صادقانهی ما می باشد. این پروسه هنوز ادامه دارد و ما تماما به فکر رفاه بیشتر همشهریان عزیز در حمل بار و جابجایی وسایل هستیم.

خدمات ویژه ی باربری آشتیانی:

مجموعه ی تهران باربری از صفر تا صد تمامی خدمات باربری را به بهترین شکل ممکن به انجام می رساند که شامل موارد زیر می باشد.

حمل بار به صورت اصولی:

برخلاف تصور بیشتر افراد جابجایی وسایل تنها یک فعالیت بدنی منفعل نمی باشد بلکه نیازمند تخصص کافی در این زمینه می باشد به همین خاطر  کارگران مجموعه ی تهران باربری همگی از افراد کاربلد ،صبور ،توانا و اخلاق مدار تشکیل شده است تا به بهترین شکل ممکن بدون آسیب به لوازم شما آن ها را به مقصد مورد نظرتان برسانند.

بسته بندی تخصصی و حرفه ای:

 یکی از مهم ترین مراحل باربری بسته بندی اصولی لوازم می باشد چرا که اگر شما برای جابجایی لوازم تان از یک بسته بندی ایمن استفاده نکنید موجب می گردد احتمال آسیب به لوازم تان طی جابجایی بالا برود و به همین خاطر مجموعه تهران باربری با استفاده از دانش کارکنان و تجهیزات به روز و پیشرفته در تلاش است تا احتمال آسیب به لوازم شما عزیزان را به صفر برساند.

بارگیری صحیح:

مبحث بارگیری وسایل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که چنانچه لوازم شما به درستی درون ماشین های حمل و نقل وسایل چیده شود شما می توانید تنها با یک وسیله نقلیه کوچک تر  میزان وسیله بیشتری را جابجا کنید و همچنین بارگیری صحیح وسایل احتمال آسیب به لوازم را طی جابجایی در ماشین های حمل و نقل پایین می‌آورد.

021-88572219

021-88679369

کار های خدماتی بعد و قبل از اسباب کشی:

 انجام خدمات فنی مانند نصب لوازم آشپزخانه در منزل جدید، نصب کولر گازی و آبی، باز و بست درب یخچال ساید و سایر خدمات فنی را برای شما انجام می دهیم.

چیدمان لوازم در خانه جدید:

همانطور که خدمتتان عرض کردم جابجایی وسایل یک امر کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد به همین دلیل کارکنان مجموعه تهران باربری با دانش و آموزشهای لازم می که در این زمینه دیده اند می توانند با توجه به متدهای روز دنیا و همچنین نظر شما مشتریان عزیز به بهترین شکل ممکن لوازم تان را چیدمان نماید.

سخن انتهایی:

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم شما می توانید با خیال راحت صفر تا صد تمام مراحل باربری و همچنین جابجایی هر گونه وسیله ای را به باربری آشتیانی بسپارید و خیالتان از چندو چون ماجرا کاملا راحت باشد چرا که یک تیم حرفه ای با برخورداری از تمامی تجهیزات لازم تا پایان باربری در کنار شماست.

شعبه شرق تهران: 88679369-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *