باربری کریمخان | اتوبار کریمخان | 44389431-021


باربری کریمخان

انتخاب یک باربری مناسب همیشه حساس ترین مرحله ی جابجایی لوازم می باشد چرا که اگر یک انتخاب اشتباهی در این زمینه داشته باشیم موجب می گردد دردسر های زیادی را در این زمینه تجربه نماییم به همین خاطر از نظر ما اولین قدم قبل از هر گونه اقدامی در زمينه ی جابجایی لوازم انتخاب یک‌ شرکت باربری مناسب می باشد که نه تنها کیفیت کاری بالایی را در اختیار شما قرار دهد بلکه قیمت دهی منصفانه،ضمانت عدم تغییر قیمت ها و تجربه بالایی نیز داشته باشد.در همین راستا پیشنهاد ما به شما انتخاب مجموعه خدمات تهران باربری می باشد که به صورت بیست و چهار ساعته توسط افراد حرفه ای برترین خدمات باربری کریمخان در سطح تهران را ارائه می دهد.تهران باربری با برخورداری از بیش از ۲۰ سال سابقه ی کاری درخشان و در کنار شما بودن به خوبی با نیاز مشتریان در زمینه ی جابجایی وسایل آشنا می باشد و قادر است برترین و با کیفیت ترین خدمات باربری را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

شعبه مرکز تهران:

021-88572219

021-88679369

اتوبار تهران باربری با شعار مشتری مداری سال هاست که فعالیت می کند و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با ارائه خدمات با کیفیت همچون تضمین قیمت،قیمت دهی منصفانه، جلوگیری از اتلاف وقت ،بسته بندی حرفه ای و ایمن و بسیاری از ویژگی های دیگر رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود را جلب نماید. در نتيجه چنانچه مایل هستید در یک چشم بر هم زدن و با کیفیت بالا در کنار قیمت دهی منصفانه تمامی مراحل باربری را به راحتی پشت سر بگذارید با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا کارکنان ما سریعا در محل حاضر شوند و تجربه ی یک جابجایی وسایل ایمن و بی درد سر را برای شما رقم بزنند .

حمل تخصصی هر گونه وسیله ای:

ما با استفاده از دانش و تخصص کافی کارکنان خود و به کار گیری تجهیزات به روز و پیشرفته در کنار تنوع بالای وسایل حمل و نقل با کیفیت و ایمن قادر هستیم حمل هر گونه وسلیه ای را با کیفیت بالا بر عهده بگیریم .در نتیجه اگر قصد جابجایی هر گونه وسیله اعم از لوازم ادارات، شرکت ها، منازل، مدارس، کارخانه ها، پیانو ،میز کنفرانس ،یخچال ساید بای ساید و هر وسلیه ی دیگری را دارید فقط کافیست تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی درخشان تهران باربری تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین خدمات باربری را دریافت نماید.

خدمات رسانی ۲۴ ساعته بدون تعطیلی:

در بازار رقابتی که امروزه میان اتوبار های متعدد باربری در سطح تهران وجود دارد آن ها در تلاش هستند که هر روزه خدمتی نوین و برتر را در اختیار مشتریان خود قرار دهند . در همین راستا یکی  از ویژگی‌های مثبتی که شما می توانید با انتخاب یک اتوبار مطمئن در اختیار داشته باشید خدمات‌رسانی ۲۴ ساعته در طول هفته و حتی ایام تعطیل می باشد ،در نتیجه چنانچه وقت کمی دارید و نمی دانید چه زمانی را برای جابجایی لوازم خود انتخاب نمایید جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که مجموعه ارائه دهنده باربری کریمخان در هر ساعتی که شما مایل باشید تمام مراحل باربری را با دقت و سرعت بالا برای شما انجام می دهد.

مشاورین رایگان در کنار باربری کریمخان:

مجموعه ی تهران باربری از برترین کارکنان در هر بخش مرتب با باربری برخوردار می باشد ،در زمینه ی مشاوره نیز از افراد با تجربه و متخصص کمک گرفته تا بتوانند در تمام زمینه های باربری کریمخان شما را راهنمایی نمایند .برای مثال شما می توانید به صورت رایگان با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید و هر آنچه مد نظر دارید را از آن ها جویا شوید از قیمت های جابجایی وسایل گرفته تا ساعت مناسب و کم ترافیک برای اسباب کشی .بعد از تماس شما با ما تمام تلاش پرسنل بر این است که برترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند در نتیجه فقط کافیست تلفن را بردارید و با ما تماس حاصل فرمائید.

با تجربه ترین اتوبار تهران:

اتوبار تهران باربری جزو یکی از قدیمی ترین اتوبار های شهر تهران محسوب می گردد که با  بر خورداری از سابقه ای بیش از ۲۰ سال در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. خدمات باربری و اتوبار در شهر زیبای تهران ، نیاز به تجربه کافی در مدیریت دارد. همچنین این خدمات نیاز به پرسنل مجرب جهت حمل و جابجایی نیز  دارد. ما در اتوبار ارایه دهنده ی باربری کریمخان با تجربه ی چندین ساله خود در زمینه جابجایی اسباب آسودگی خیال را برای شما به ارمغان می آوریم. باربری ما می کوشد بهترین خدمات ممکن را در زمینه حمل و نقل به مشتریان خود ارائه دهد. تهران باربری با شعار تجربه یک جابجایی شیرین قصد دارد رضایت کلیه هموطنان عزیز در خصوص جابجایی منزل و یا کالا را مرتفع سازد. در شهر تهران مجموعه های ارائه  دهنده ی خدمات باربری متعددی حضور دارند ،اما مشتریانی که یک بار از خدمات باربری ما در جهت جابجایی و باربری خود استفاده کردند، مشتری همیشگی اتوبار تهران باربری می شوند.

021-88572219

021-88679369

منصفانه ترین قیمت باربری:

مجموعه ی تهران باربری بیش از ۲۰ سال است که با هدف مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان عزیز خود فعالیت می نماید به همین خاطر به هیچ عنوان نگران قیمت های گزاف جابجایی لوازم نباشید چرا که باربری کریمخان تهران باربری با دریافت حداقل ترین سود ممکن، قیمت دهی منصفانه و زیر نظر اتحادیه صنف حمل و نقل در کنار تخفیفات دوره ای ویژه نازل ترین قیمت ها را در ازای کیفیت کاری بالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .به همین خاطر می باشد که تهران باربری موفق به کسب رضایت صد در صدی مشتریان خود شده است.

دلیل استفاده از خدمات اتوبار ها:

شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنند استفاده از خدمات باربری که شرکت ها ارائه می دهند کاری عبث و بیهوده  است و یا به طور کلی یک دور ریز پول محسوب می گردد اما باید خدمتتان عرض نمایم که جابجایی لوازم توسط خودتان موجب می گردد که نه تنها خسارت های مالی زیادی به بار بیاید بلکه با رعایت نکردن نکات اصولی جابجایی وسایل موجب گردد به ستون فقرات و یا زانو های شما آسیب وارد شود در نتیجه و از آن جایی که جابجایی لوازم یک امر تخصصی و حرفه می باشد بهتر است جهت جلوگیری از آسیب های مالی و جانی از یک اتوبار مطمن باربری جهت جابجای وسایل کمک بگرید و چه انتخابی بالا تر از مجموعه ی ارائه دهنده ی تهران باربری تا در تمام مراحل باربری کنار شما باشد تا تمامی سختی های باربری از دوش شما برداشته شود و در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی لوازمتان را در امنیت کامل به مقصد برسانید.

 

پرسنل مجرب و دوره دیده باربری کریمخان:

جابجایی وسایل اگر توسط افراد حرفه ای صورت نگیرد موجب می شود خسارت های زیادی به بار بیاید به همین خاطر مجموعه ی تهران باربری در تمام بخش های کاری خود برترین ها را به کار گرفته تا ماه عسل ارائه ی خدماتمان برای شما کاملا رضایت بخش باشد. ما در تلاش هستیم از میان افراد حرفه ای، توانا،کار بلد ،مسئولیت پذیر و اخلاق مدار بهترین ها را انتخاب نماییم تا شما کنار ما برترین و ایمن ترین جابجایی‌ وسایل را پشت سر بگذارید.

آسان ترین راه جابجایی وسایل:

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال آسان ترین راه جهت جابجایی وسایل می گردید باید بگویم که تهران باربری به فکر شما نیز بوده و با ارائه ی خدمات باربری با سرویس کامل باربری کریمخان در کنار شماست تا بتوانید بی دردسر و بدون دست زدن به حتی وسیله ای تمام مراحل باربری را پشت سر بگذارید. باربری با سرویس کامل شامل صفر تا صد باربری که شامل جابجایی، بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می باشد .در نتیجه باربری با سرویس کامل بسیار مناسب آن دسته از افرادی می باشد که وقت کمی دارند و یا مایل هستند به آسان ترین روش ممکن و بدون دست زدن به حتی وسیله ای تمام مراحل باربری را پشت سر بگذارند .در نتیجه و با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم وقت را از دست ندهید و برای تجربه ی یک باربری متفاوت با ما تماس حاصل فرمائید.

تجربه باربری ایمن بدون اتلاف وقت:

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که ساعت های طولانی را در انتظار آمدن کارگران باربری به انتظار نشته باشید و به کلی از برنامه ی خود عقب افتاده باشید اما دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که تهران باربری شعبات متعدد و فعالی در تمام نقاط تهران دارد که بعد از تماس شما عزیزان کارکنان نزدیک ترین شعبه به شما به محل اسباب کشی اعزام می گردند تا بدون اتلاف وقت با سرعت و ایمنی بالا تمام وسایل خود را به مقصد برسانید. فاصله ی شما تا تجربه ی یک باربری کریمخان بی دردسر و سریع تنها یک تماس می باشد در نتیجه تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

021-88572219

021-88679369

بسته بندی اصولی ضامن سلامت وسایل شما:

یکی از بزرگ ترین ویژگی های مثبت مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات باربری کریمخان برخورداری از تجهیزات به روز و پیشرفته ای می باشد که موجب می گردد احتمال آسیب به وسایلتان در حین جابجایی به صفر برسد برخی از این تجهیزات به قرار زیر است که به  در این مطلب آن ها اشاره می نمایم.

.لایف پک ها و کارتن های رگال دار (جهت جابجایی لباس ها)

.کارتن های مقاوم چند لایه(جهت انتقال ظروف شکستنی و لوازم حساس)

.وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری، فوم ضربه گیر و کیسه های مخصوص حباب دار (جهت جابجایی و بسته بندی لوازمی همچون، ماشین لباس شویی،یخچال ها،کمد ،پیانو و…)

بابل رپ ها و استریل رپ ها(ضد ضربه ها )

ساک های زیب دار حاوی پشم شیشه(جهت  بسته بندی رخت خواب ها)

.پک های ضد عفونی شده(جهت بسته بندی مواد غذایی)

.چسب اسکات پهن، روز نامه باطله،طناب،موکت، پتو و……

حمل اصولی اثاثیه منزل:

ايده‌آل‌ترين و برترین خدمات اسباب کشی در سراسر تهران را از ما در اتوبار تهران باربری بخواهيد چرا که بهترين تجربه اثاث کشی منزل در تهران را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان می‌آوريم. ما تجربه زیادی در زمینه جابجای بار داریم و جلب رضایت مشتریان یکی از اصلی‌ترین الویت های ما بشمار می‌رود. در صورتی که قصد جابجایی دارید مخصوصا در دوران کرونا تنها کافیست با ما در مجموعه ی ارائه دهنده ی باربری کریمخان  در تماس باشید.قطعا اثاث کشی در کرونا دغدغه‌های شما را بسیار بیشتر نموده است.اگر در روزهای کرونایی مجبور به جابجایی منزل و محل کار خود هستید، ما  به شما کمک می‌کنیم بدون دغدغه و نگرانی اثاث کشی کنید. ما با در اختیار قرار دادن نیروهای سالم و مبرا از ویروس کرونا به شما کمک می‌کنیم محل جدید را بطور کامل ضدعفونی و سالم سازی نمایید

چرا تهران باربری؟!!!

  1. ۱_ارائه ی خدمات باربری به صورت بیست و چهار ساعته و حتی در ایام تعطیل
  2. ۲_بر خورداری از مشاورین با تجربه و صادق  در زمینه ی باربری.
  3. ۳_حمل هر گونه وسیله ای با بالاترین امنیت
  4. ۴_ارائه ی بارنامه و بیمه نامه ی دولتی
  5. ۵_برخورداری از پرسنل توانا،آموزش دیده،اخلاق مدار و کار بلد خانم و آقا
  6. ۶_قیمت دهی منصفانه و ضمانت عدم تغییر قیمت ها تا پایان باربری با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت الکترونیک وجه باربری
  7. ۷_خدمات رسانی سریع و بدون اتلاف وقت
  8. ۸_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن،متنوع،مسقف و موکت کاری شده
  9. ۹_ارائه ی خدمات وی آی پی به درخواست مشتریان عزیز
  10. ۱۰_ارائه ی ویژه ترین خدمات بسته بندی همگام با برترین متد روز اروپا
  11. ۱۱_برخورداری از کارشناسان و ناظران که بر کیفیت و نحوی اجرای مراحل باربری نظارت می‌نمایند.
  12. ۱۲_مشتری مداری و توجه بالا به نیاز مشتری
  13. ۱۳_حمل حيوانات اهلی و خانگی با اصولی ترین روش ها
  14. ۱۴_باربری سراسری به صورت درون شهری و برون شهری

هدف اصلی تهران باربری :

ما سالهاست در تلاش هستیم که با ارائه خدمتی صادقانه رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز که تنها سرمایه ما در این راه است را جلب نماییم در نتیجه و با توجه به آنچه که تاکنون خدمتتان عرض کردم چنانچه شما نیز مایل هستید یک باربری  آسان، راحت و بی دردسر را با قیمت های مناسب و استثنایی پشت سر بگذارید با ما تماس حاصل فرمایید تا در کوتاهترین مدت زمان برترین خدمات باربری را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم .بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان مجموعه ارائه دهنده ی خدمات باربری شما را به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل می نماید چرا که ما به کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم ایمان داریم و تنها هدف ما جلب رضایت شما با ارائه ی خدمات با کیفیت می باشد.

شعبه مرکز تهران : 88679369-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *