باربری کوی نصر | اتوبار کوی نصر | 22895297-021


باربری کوی نصر

همان طور که می دانید باربری به موسسه یا شرکتی گفته می‌شود که مشغول جابجایی و حمل کالا هستند. باربری به دو صورت بیرون و درون شهری انجام می‌شود. با توجه به نوع مجوز شرکت‌های حمل و نقل می‌توانند با مبدا و مقصد مشخصی، بار را به سراسر کشور یا شهر حمل کنند. امروزه بسیاری از مردم و یا صاحبان صنف های مختلف مانند تجار، بازرگانان، تولید کنندگان برای رساندن بار به مشتریان نیاز به خدمات حمل کالا دارند چرا که با گسترش شهر نشینی و افزایش مشغله های زندگی افراد ،آن ها دیگر وقت زیادی ندارند تا به جابجایی وسایل خود اختصاص دهند به همین خاطر جهت پشت سر گذاشتن راحت تمامی مراحل باربری نیازمند انتخاب یک شرکت باربری معتبر می باشند که قادر باشد بهترین خدمات باربری را در اختیار آن ها قرار دهد.در نتیجه جهت اتخاذ بهترین تصمیم با ما همراه باشید چرا که یک پیشنهاد ویژه برای شما آماده کردیم تا با کم ترین هزینه و بالا ترین کیفیت بتوانيد به راحتی لوازم خود را به مقصد مورد نظر جابجا نمایید‌.

شعبه غرب تهران

021-88572219

021-88679369

 

انتخابی هوشمندانه:

با توجه یه آنجه پیش تر نیز خدمتتان عرض کردم برای اینکه بتوانید بهترین و بی استرس ترین باربری را پشت سر بگذارید باید یک اتوبار حرفه ای را در این زمینه پیدا نمایید به همین خاطر پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات باربری کوی نصر تهران باربری با برخورداری از بیش از ۲۰ سال سابقه ی خدماتی ویژه می باشد.مجموعه ی تهران باربری در تمامی نقاط تهران و حومه شعبات فعال دارد اما یکی از بزرگ ترین و بهترین شعبات ما در منطقه ی کوی نصر واقع شده است که از بهترین کارکنان و ایمن ترین و متنوع ترین وسایل نقلیه متشکل شده است .در نتیجه وقت را از دست ندهید و جهت پشت سر گذاشتن راحت و بی دغدغه ی تمام مراحل باربری با ما تماس حاصل فرمائید.

اعزام کارگر جوان و ماهر:

مجموعه ی تهران باربری با وسواس و دقت بالا کارکنان خود را انتخاب می نماید تا ماه عسل ارائه ی خدماتش برای تمامی مشتریان رضایت بخش باشد.کارکنان این مجموعه همگی متخصص و با تجربه می باشند و به خوبی می دانند که چگونه باید با ارباب رجوع برخورد کنند. رفتار مسئولانه ی کارکنان این مجموعه موجب گشته سلامت وسایل شما تا پایان باربری حفظ گردد و همین عامل موجب کسب رضایت صد در صدی تمامی مشتریان در این سال ها شده است .در نتیجه شما نیز با خیال راحت تلفن را بردارید و با ما تماس حاصل فرمائید تا یک تیم کارکشته و ماهر تا پایان مراحل باربری شما را همراهی نماید و سختی های یک باربری را از دوش شما عزیزان بردارد.

سرعت بالا در جابجایی وسایل:

امروزه افراد به دلیل مشغله های زیاد کاری وقت چندانی ندارند تا به جا بجایی لوازم خود اختصاص دهند به همین خاطر یک مجموعه ی باربری ایمن و حرفه‌ای باید قادر باشد مجموعه خدمات باربری کوی نصر را در سریع ترین حالت ممکن با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در نتیجه چنانچه شما نیز وقت کمی دارید و یا مایل هستید بدون دست زدن به حتی وسیله ای تمام مراحل باربری را که شامل بسته بندی ،جابجایی ،بارگیری و چیدمان لوازم می‌شود با کیفیت بالا پشت سر بگذارید پیشنهاد می‌کنم که با مشاورین رایگان مجموعه تهران باربری تماس حاصل فرمایید و  باربری با سرویس کامل را از آن ها درخواست  نمایید .شما با انتخاب باربری با سرویس کامل  می توانید در یک چشم به هم زدن با کیفیت بالا تمام مراحل باربری را بدون دغدغه و دردسر پشت سر بگذارید.

 

مدیریتی توانا :

هیچ مجموعه ای تا به الان وجود نداشته که بدون برخورداری از یک کادر حرفه ای و مسئولیت پذیر در کنار یک مدیریت توانا در اوج بماند ،مجموعه ی تهران باربری نیز به دلیل برخورداری از مدیریتی توانا و لایق بیش از بیست سال است که در جهت رفاه حال شما عزیزان در زمینه ی باربری فعالیت می کند و با هدف مشتری مداری و جلب رضایت مشتری خدمات ویژه ی را در کنار کیفیت کاری بالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد در نتیجه چنانچه جزو کسانی هستید که به دلایل مختلف به دفعات متعدد لوازم خود را جابجا می کنید برای اینکه به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل شوید فقط کافیست یک بار جابجایی هر گونه وسیله ای را به ما بسپارید تا دیگر به هیچ عنوان استرس های یک جابجایی لوازم را تجربه نکنید در نتیجه با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا مشاورین رایگان ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.

021-88572219

021-88679369

تجربه ی یک جابجایی تضمینی:

یکی از بزرگ ترین مسؤلیت های هر اتوبار دارای صلاحیت ارائه ی بیمه نامه ی باربری و ضمانت سلامت وسایل شما عزیزان می باشد در همین راستا باربری کوی نصر تهران باربری برای آرامش خاطر شما عزیزان صفر تا صد خدمات خود را همراه بیمه نامه ی رسمی باربری ارائه می دهد تا شما خیالتان از عدم آسیب به لوازمتان کاملا راحت باشد چرا که ما به کیفیت خدماتی خود ایمان داریم و با تدابیر لازم همچون بسته بندی ایمن،کف پوش کردن کف وسایل نقلیه با موکت ،رانندگان راه بلد و ماهر ،بارگیری مطمئن و ….احتمالا آسیب به لوازم شما را به صفر رسانده ایم.

مهم ترین مرحله ی باربری:

ما اعتقاد داریم مهم ترین اقدام و مرحله ی باربری که باید به دقت انجام پذیرد تا از خسارت های بعدی جلوگیری کند انجام یک بسته بندی حرفه ای با بهره گیری از تخصص کارکنان و تجهیزات به روز و پیشرفته می باشد.کارکنان باربری کوی نصر تهران باربری در کنار شما هستند تا با صبر و حوصله و به کار گیری تخصص خود در زمينه ی بسته بندی و تجهیزات به روز هر گونه وسیله ای اعم از لوازم شکستی و قیمتی،لوازم شرکت ها و وسایل سنگین،یخچال ساید بای ساید،پیانو،میز کنفرانس،جهیزیه عروس و ….. برای شما به بهترین شکل ممکن بسته بندی و آماده ی ارسال نمایند.

تجهیزات  کادر حرفه ای باربری کوی نصر:

همان طور که پیش تر نیز اشاره نمودم برای دست یابی به یک کیفیت بالا در حمل و نقل وسایل شما باید مجهز ترین و به روز ترین اتوبار در سطح تهران را انتخاب نمایید به همین علت می باشد که ما با قاطعیت می‌گوییم باربری کوی نصر تهران باربری برای شما بهترین انتخاب است چرا که جزو یکی از مجهز ترین و به روز ترین ناوگان های حمل و نقل لوازم در سطح ایران دسته بندی می شود.ما در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این مجموعه به برخی از تجهیزات همراه کادر حرفه ای تهران باربری اشاره می نماییم.

  1. لایف پک ها و کارتون های رگال دار(دو وسیله ی مخصوص حمل هر چه بهتره لوازم)
  2. کارتن های مقاوم و ۵ لایه(مناسب جهت حمل لوازم حساس و بسته بندی حرفه ای)
  3. کیسه های مخصوص حباب دار(مناسب برای بسته بندی لوازم شکستنی و یا دور پیچ یخچال های ساید بای ساید و …..)
  4. فوم ضربه‌ گیر ۲۰ متری و ۹۰ متری
  5. ضد ضربه ها
  6. پک های ضد عفونی شده (جهت حمل مواد غذایی )
  7. ساک های زیب دار حاوی پشم شیشه (مخصوص حمل رخت خواب ها)
  8. پتو ،موکت ،چسب اسکات پهن،چادر ،لیبل ،برچسب و …..
  9. قیمت های باور نکردنی باربری کوی نصر:

مجموعه ی تهران باربری در مبحث قیمت گذاری خدمات خود نیز همچون تمامی ارائه مراحل باربری رضایت مشتری را در نظر می گیرد و با ارائه ی قیمت های منصفانه، دریافت حداقل ترین سود ممکن ،تخفیفات دوره ای ویژه و قیمت دهی زیر نظر اتحاديه ی صنف حمل و نقل در کنار ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان پرداخت الکترونیک وجه و قیمت دهی هوشمند توانسته‌ رضایت صد در صدی مشتریان خود را جلب نماید در نتیجه با خیال راحت با ما تماس حاصل فرمائید تا با کم ترین هزینه با کیفیت ترین مراحل باربری را پشت سر بگذارید.

سخن انتهایی:

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم اگر مایل هستید یک باربری

  • ارزان
  • با کیفیت
  • تضمينی
  • سریع
  • در کنار کادر حرفه ای
  •  و ماشین های حمل و نقل ایمن پشت سر بگذارید با ما تماس حاصل فرمائید.

شعبه غرب تهران : 88679369-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *