باربری سعادت آباد | اتوبار سعادت آباد | 22895297-021


باربری سعادت آباد

امروز با یک پیشنهاد ویژه در کنار شماییم ،تا کمکی باشیم جهت کاهش دردسر های جابجایی وسایل ‌.با توجه به اینکه الان وارد این صفحه شده اید به احتمال زیاد قصد جابجایی وسایل خود را دارید و مایل هستید بسیار راحت و ایمن لوازم خود را به مقصد مورد نظر برسانید. امروزه با گسترش شهر نشینی و تغییر سبک زندگی، افراد بیش از وسایل خود را جابجا می کنند و جابجایی لوازم برای افراد به یک کابوس بزرگ تبدیل شده است، اما دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره نمودم ما با یک پیشنهاد ویژه امروز در کنار شماییم  تا دردسر های جابجایی لوازم را از دوش شما عزیزان برداریم و بتوانید با خیال راحت با کیفیت و نازل ترین قیمت ها وسایل خود را  به محل جدید منتقل نمایید ،و این  پیشنهاد ارزشمند ما به شما استفاده از خدمات برتر ظریف بار تهران می باشد که با سال ها تجربه و ارائه ی خدمات با کیفیت می تواند هوشمندانه ترین انتخاب برای شما باشد. باربری و اتوبار سعادت اباد یک انتخاب مناسب برای شما است .

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

بهترین خدمات را از ما بخواهید

اگر می‌‍ خواهید خدماتی عالی را تجربه کنید مانند 99 درصد از مشتریان این مجموعه که همیشه بهترین سرویس‌ را در حوزه باربری دریافت کرده‌اند. شما با سپردن این مسئولیت به کارکنان صمیمی و همیشه متعهد ما در تمامی زمینه‌های جا به جایی از جمله حمل لوازم و اثاثیه منزل، حمل بار بین شهری، حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان همراه با بسته‌بندی حرفه‌ای لوازم یک حمل نقل بدون مشکل و دردسر را انجام خواهید داد.در شرکت ظریف بار تهران تمامی بایدهای لازم جهت جابجایی بدون نقص حمل کالا بصورت درون شهری و بیرون شهری  با تکیه بر سالها تجربه درنظر گرفته شده است. و مفتخریم که سالیان است به صاحبان صنف‌های مختلف مانند تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان خدمات رسانی  کرده‌ایم. تمامی گزینه‌ هایی که شاید پیش از اقدام به حمل و نقل به ذهن شما برسد از قبل توسط کارشناسان ما بررسی و در دستور کار قرار گرفته است مثل : تنظیم بیمه نامه پیش از عقد قرار داد، مشاوره به مشتریان جهت بسته بندی صحیح لوازم و انتخاب ماشین باربری مناسب و در نهایت رضایت سنجی و رسیدگی به نظرات مشتریان اگر در زمینه‌ای نارضایتی داشته باشند.

مقرون به صرفه همراه ضمانت:

ما همواره در تلاشیم تا رضایت مشتریان خود را جلب نماییم چرا که رضایت شما تنها سرمایه ی ماست ،در همین راستا ما با دریافت حداقل ترین سود ممکن و قیمت دهی منصفانه و زیر نظر اتحادیه صنف حمل و نقل مقرون به صرفه ترین قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهیم و با انتخاب خدمات ظریف بار تهران دیگر لازم نیست نگران تغییر قیمت ها تا پایان باربری باشید چرا که با امکان پرداخت الکترونیک وجه و هم چنین قیمت دهی دقیق و هوشمند دیگر هرگز شاهد افزایش قیمت ها تا پایان باربری نخواهید بود در نتیجه منتظر چه هستید تلفن را بر دارید و با ما تماس حاصل فرمایید تا برترین خدمات باربری را در اختیار داشته باشید .

مشاورین رایگان و کارآزموده در کنار اتوبار سعادت آباد :

از زمانی که شما با شرکت اتوبار سعادت آباد تماس حاصل می فرمائید در دفتر کاری این شرکت تعدادی مشاوره دهنده به صورت شبانه روزی خدمات مشاوره را در زمینه ی باربری  ارائه می دهند ، اگر شما سوالی در خصوص اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل داشته باشید مشاورین این شرکت مشاوره را در خصوص اسباب کشی به شما ارائه داده و شما را با رمز و راز های اسباب کشی آگاه خواهند ساخت این افراد تجربه کافی را در زمینه حمل و نقل دارند و می توانند بهترین های اسباب کشی را برای شما به عمل بیاورند .در هر صورت مشاوره توسط افرادی خبره و کار آزموده صورت می گیرد که تجربه کافی را در زمینه اثاث کشی داخل شهری دارند و می دانند که به چه صورت امور اسباب کشی را انجام دهند ، شرکت اتوبار سعادت آباد  پس از انجام امور مشاوره در خصوص اسباب کشی قیمت و نرخ باربری را به شما اعلام خواهند این قیمت ها که ارائه داده می شود همراه با تخفیف می باشد این قیمت ها زیر نظر اتحادیه می باشد.

 

تجهیزات به روز اسباب کشی:

بسیار مهم است که مجموعه ی باربری که انتخاب می کنید قادر باشد امنیت لوازم شما را با استفاده از به کار گیری بسته بندی اصولی و پیشرفته ضمانت نماید. مجموعه ی اتوبار سعادت آباد با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته که شامل پک ها ی ضد عفونی شده،لایف پک ها،وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری، سلفون،روزنامه باطله،فوم ضربه گیر،کیسه های مخصوص حباب دار،چسب اسکات پهن و ساک های زیب دار حاوی پشم شیشه ، می شود ،قادر است هر گونه وسیله ای اعم از لوازم ادارات، شرکت ها،منازل، مدارس، کارخانه ها و ….را به مقصد مورد نظرتان برساند.و به هیچ وجه نیاز نیست که شما نگران آسیب به لوازمتان باشید چرا که ما آن ها به بهترین شکل بسته بندی و آماده ی ارسال می نماییم.

باربری شبانه روزی در سراسر تهران و حومه:

مجموعه ای اتوبار سعادت آباد  به خوبی می داند که با تغییر سبک زندگی، افراد دیگر وقت زیادی ندارند که به جابجایی وسایل اختصاص بدهند در همین راستا کار کنان مجموعه ی ظریف بار به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل نیز در کنار شما هستند تا شما بتوانید با خیال راحت هر زمانی را که مایل بودید را جهت جابجایی وسایل خود انتخاب نمایید.

خدمات باربری و اتوبار سعادت آباد :

اتوبار سعادت آباد با تکیه بر خدمات ارزشمند خود قصد دارد پروسه اسباب کشی و جابه جایی هر نوع بار را آسان تر نماید.تمام مشتریان می توانند پیش از انجام هر گونه جابه جایی بار ، از مشاوره تخصصی مشاورین ظریف  بار در زمینه باربری تهران بهره مند شوند. در طی مشاوره رایگان ، مشتریان می توانند بهترین زمان و برنامه را برای جابه جایی بار خود انتخاب نمایند.بسته بندی اثاثیه منزل ، اشیا قیمتی و انواع بار کوچک و بزرگ توسط پرسنل ظریف بار با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا و بهترین تجهیزات بسته بندی صورت می گیرد.چیدمان بار قبل از جابه جایی بار و همینطور بعد از اثاث کشی توسط افراد مجرب انجام می شود.ارائه بهترین ماشین های باربری کوچک و بزرگ مانند وانت های باری ، نیسان ، کامیون ، کامیونت ، تک و انواع ترانزیت های باری مسقف و ضد ضربه از جمله خدماتی می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت ها:

مبحث قیمت گذاری یک باربری یکی از حساس ترین مراحل باربری می باشد چرا که عوامل زیادی در تعیین قیمت های باربری تاثیر گذار هستند که با شناسایی آن ها می توانید هزینه های جابجایی وسایل را تا حد امکان به نفع خود کاهش دهید که این موارد شامل، تعداد طبقات موجود در ساختمان، فاصله بین مبدا تا مقصد، تعداد کارگران در خواستی، تعداد و نوع ماشین های حمل و نقل درخواستی،بسته بندی وسایل،تناژ بار یا وزن وسایل، و بیمه نامه ی باربری می شود.برای مثال ما یک راهکار جهت کاهش هزینه ها را به شما معرفی می نمایم که موجب می شود هزینه ها کاهش یابد. قبل از جابجایی لوازم بهتر است وسایلی که سال هاست استفاده نمی کنید را از لوازم اصلی جداسازی کنید تا وزن وسایل شما که یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت ها می باشد کاهش یابد و شما متضمن پرداخت قیمت های گزاف باربری نشوید.

مزایای بسته بندی وسایل:

شما با هزينه ای اندک جهت انجام مراحل بسته بندی وسایل می توانید ضامن سلامت لوازمتان تا پايان جابجایی باشید چرا که یک بسته بندی حرفه ای موجب می شود هیچ گونه آسيبی به لوازمتان حین جابجایی وارد نشود و شما مجبور به خرید مجدد آن وسیله نیستید که همین عامل به تنهایی موجب می شود تمام هزینه ی بسته بندی به سبد خرید خانواده ی شما بازگردد،از طرف دیگر یک بسته بندی حرفه باعث می شود لوازم شما جای کم تري را اشغال نماید و شما تنها با یک وسیله ی نقیله که مصرف سوخت کمی دارد می توانید وسایلتان را به محل جدید منتقل نمایید که این عامل هم باعث کاهش هزینه های شما می شود و یکی دیگر از مزایای استفاده از بسته بندی وسایل این است که شما در انتهای باربری تمام لوازم خود را کاملا مرتب در اختیار دارید و دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف پیدا کردن لوازمتان کنید و از هر گونه بهم ریختگی بعد از جابجایی جلوگیری به عمل می آید. در نتيجه و با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم استفاده از خدمات بسته بندی وسایل باربری سعادت آباد یک هزینه نیست بلکه راهی برای کاهش هزینه های باربری و تجربه ی یک جابجایی ایمن می باشد.

021-22895281

021-22895297

جابجایی هر گونه وسیله ای را به ما بسپارید:

ما با بیش از ۲۰ سال تجربه ی کاری درخشان و با برخورداری از کارکنان حرفه ای و تجهیزات به روز و پیشرفته در کنار شما هستیم تا هر گونه وسیله ای اعم از لوازم ادارات، ارگان ها،منازل،مدارس ،کارخانه ها ،حمل جهیزیه عروس و سالمندان را به بهترین شکل ممکن برای شما به مقصد جدید برسانیم. در نتیجه چنانچه مایل هستید هر گونه وسیله ی سنگین،سبک ،کوچک ،بزرگ و یا حساس را جابجا نمایید باربری سعادت آباد در کنار شماست تا بدون دردسر تمام مراحل باربری را پشت سر بگذارید.

۴ مرحله ی اصلی باربری:

شرکت تهران باربری از صفر تا صد خدمات باربری که به شرح زیر می باشد را با بالا ترین کیفیت خدمتتان ارائه می دهد.

  • ۱_بسته بندی وسایل:اولین مرحله هر باربری بسته بندی وسایل می باشد که مزایای بسیاری همچون کاهش هزینه های باربری و افزایش ایمنی باربری را به دنبال دارد. کارکنان ما با در دست داشتن تمامی تجهیزات لازم جهت بسته بندی به روز ترین و ایمن ترین پکیجینگ بسته بندی وسایل را متناسب با نوع آن ها بسته بندی و آماده ی ارسال می نمایند.
  • ۲_بارگیری:مرحله ی بعد بسته بندی لوازم که کاری تخصصی می باشد بارگیری وسایل است گه اگر اصولی صورت گیرد شما لوازم بیشتری را تنها با یک وسیله ی نقلیه می توانید به مقصد برسانید.
  • ۳_تخلیه:بعد از به مقصد رسیدن وسایل، نیرو های ما با نهایت دقت وسایل را تخلیه و به داخل منزل شما منتقل می نمایند.
  • ۴_چیدمان وسایل:بعد از تمامی مراحل ذکر شده نوبت به چیدمان لوازم می شود که متخصصین ما با گذارندن دورهای آموزشی و صد البته سلیقه ی شما عزیزان تلاش به چیدمان وسایل به بهترین حالت ممکن می نمایند.

 

راحت ترین راه حمل اثاثیه:

امروز به دلیل افزایش مشغله های زندگی افراد ،آن ها دیگر وقت چندانی ندارند که بتوانند پروسه ی طولانی جابجایی وسایل را پشت سر بگذارند و به همین خاطر به دنبال آسان ترین راه جابجایی وسایل می گردند .در همین راستا باربری سعادت آباد با ارائه باربری با سرویس کامل در کنار شماست تا سختی های یک جابجایی وسایل را از دوش شما عزیزان بردارد. در نتیجه چنانچه وقت کمی دارید و یا مایل هستید بدون دست زدن به حتی وسیله ای تمام مراحل باربری را که شامل جابجایی ،بسته بندی،بارگیری و چیدمان لوازم می شود پشت سر بگذارید باربری با سرویس کامل بهترین انتخاب برای شما می باشد .در نتیجه وقت را از دست ندهید و جهت تجربه ی باربری سریع ،مطمئن و آسان با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا جابجایی وسایل دیگر برایتان یک کابوس و دغدغه ی بزرگ نباشد.

 

ماشین های حمل و نقل مخصوص بار:

 به صورت کلی انواع ماشین های حمل بار به ۳ دسته تقسیم می شنود:

ماشین باربری کوچک و سبک مانند وانت، وانت پراید، و وانت پیکان.

ماشین حمل بار نیمه سنگین مانند کامیون، خاور، هیوندا، ماشین باربری ایسوزو، و کامیونت.

ماشین حمل بار سنگین مانند تریلی، ترانزیت، ده تن، کفی، ترانزیت یخچالی، ۲۰ تن، چادری سه محور، کفی، کمپرسی، و تریلی تانکر فاو.

در این مجموعه ماشین های حمل و نقل متنوعی وجود دارد که شما می توانید متناسب با وسایلتان یکی را انتخاب نمایید.کف تمام وسایل نقلیه باربری سعادت آباد با موکت پوشیده شده است تا احتمال آسیب به لوازمتان حین جابجایی به صفر برسد و هم چنین چنانچه خودرو مسقف نیاز دارید در عنواع مختلف در این مجموعه موجود می باشد. در نتیجه شما با انتخاب مجموعه خدمات ما قدرت بالایی در انتخاب وسیله ی نقلیه ی متناسب با لوازمتان دارید پس وقت را از دست ندهید و جهت تجربه ی یک باربری حرفه ای با ما تماس حاصل فرمائید.

وظایف رانندگان باربری:

 راننده اتوبار پیش از شروع به حرکت کردن موظف است تمامی مهار کننده های بار های شما را کنترل کند و از محکم بودن آن ها اطمینان حاصل کند تا در هنگام ترمز های شدید و هر حادثه ی دیگری احتمال آسیب رسیدن به وسایل هنگام باربری را به صفر برساند. اگر مسافتی که می بایست بار های شما با وسیله نقلیه طی شود زیاد باشد ، راننده وظیفه دارد تا در هر ۸۰ کیلمتر از مسافتی که طی کرده است ایستاده و بار ها را کنترل نماید تا از محکم بودن اتصالات مهر بند ها اطمینان حاصل کند. شما با انتخاب باربری سعادت آباد خیالتان از همه ی جهات راحت باشد چرا که رانندگان این مجموعه با مهارت بالایی که دارند در سایه ی تجربه ی کاری بی نقص لوازمتان را به مقصد مد نظرتان می رسانند فقط کافیست یک بار مجموعه خدمات ما را امتحان کنید تا به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل شوید.

021-22895281

021-22895297

۱۰ ویژگی برتر اتوبار سعادت آباد در یک نگاه:

  1. ۱_ارائه ی بسته های مخصوص حمل رختخواب – کارتن حمل لباس – کارتن های حجیم و محکم جهت بسته بندی وسایل و بسته های مخصوص کم کردن حجم لباس
  2. ۲_ارائه ی خدمات حرفه ای بسته بندی به سبک کشورهای اروپایی با استرج رپ – بابل رپ و کارتن های حجیم و محکم بصورت 100% تضمینی
  3. ۳_بیمه ی کالا
  4. ۴_ ارائه ی سرویس های مناسب جهت اسباب کشی ادارات ، اثاث کشی منازل و جابجایی کالا بصورت تجاری
  5. ۵_ ارائه ی مشاوره جهت انتخاب مناسبترین سرویس
  6. ۶_جابجایی کالا بصورت صادراتی ، وارداتی و ترانزیت کالا
  7. ۷_ارائه ی کادری حرفه ای از کارگران خانم و آقا جهت خدمات بسته بندی و جابجایی بار
  8. ۸_ ارائه ی خدمات بصورت شبانه روزی،حتی در ایام تعطیل
  9. ۹_ارائه ی بار نامه و بیمه نامه ی دولتی
  10. ۱۰_ارائه ی نازل ترین قیمت ها همراه ضمانت عدم تغییر قیمت با امکان پرداخت الکترونیک وجه و قیمت دهی هوشمند

جمع بندی نهایی در باربری سعادت آباد :

با توجه به آنچه تا کنون خدمتتان عرض کردم چنانچه در هر کجای تهران و حومه قرار دارید و قصد دارید لوازم خود را به مقصد جدیدی برسانید با مجموعه ی ظریف بار تهران تماس حاصل فرمائید  تا در کوتاه ترین زمان ممکن با حداقل ترین هزینه در کنار کارکنان مسولیت پذیر و توانا یک جابجایی وسایل ایمن و بی دردسر را تجربه نمایید  .راه های ارتباطی با مجموعه ی ما نیز بسیار راحت می باشد فقط کافیست تلفن را بر دارید و با مشاورین رایگان مجموعه تماس حاصل فرمائید تا برترین خدمات را در اختیار داشته باشید.بی شک یک بار انتخاب خدمات مجموعه ی ما شما را به مشتری دائمی تبدیل می نماید چرا که ما به کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم ایمان داریم.

شعبه شمال تهران: 22895281-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *