نیسان بار مشیریه | وانت بار مشیریه | 88572219-021


شعبه جنوب تهران

021-88572219

021-88679369

سالهاست در کنار شماییم:

یکی از ویژگی های ممتاز هر مجموعه ای سال های ارائه خدماتش می باشد که نیسان بار مشیریه با بیش از ۲۰ سال تجربه درخشان و در کنار شما بودن می تواند مطمئن ترین گزینه باشد چرا که در این سال ها به خوبی با نیاز شما عزیزان آشنایی پیدا کرده و توانسته هر روز خدمتی برتر و بهتر را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.رضایت صد در صدی مشتریان از ارائه ی خدمات نیسان بار مشیریه پارامتری می باشد که در کار نامه این مجموعه همیشه می درخشد.در نتیجه شما هم چنانچه مایل هستید برترین خدمات باربری را با کیفیت دریافت نمایید همین الان تلفن را بردارید و با مجموعه ی درخشان نیسان بار مشیریه تماس حاصل فرمائید.

 کیفیت حمل بار را از ما بخواهید:

کیفیت اتفاقی نیست و مسئله ی نمی باشد که یک شبه حاصل شده باشد. مجموعه ی درخشان وانت بار مشیریه با برخورداری از کارکنان حرفه ای ،با تجربه، مسئولیت پذیر و با اخلاق که با دقت فراوان گلچین شده است قادر می باشد با کیفیت ترین خدمات حمل بار را در سراسر ایران در اختیار شما عزیزان قرار دهد .کیفیت خدماتی بالای این مجموعه ماه عسل تلاش بسیاری از افراد می باشد که به صورت شبانه روز کار می کنند تا رضایت شما جلب گردد تا از انتخاب خود آسوده خاطر باشید.

بسته بندی با تجهیزات مدرن:

یکی از نگرانی های افرادی که قصد جابجایی وسایل خود را دارند احتمال آسیب به آن ها طی جابجایی می باشد اما باید خدمتتان اعلام نمایم که مجموعه ی درخشان نیسان بار مشیریه با بهره گیری از علم روز دنیا ،کارکنان حرفه ای و تجهیزات به روز و پیشرفته احتمال آسیب به وسایل شما را به صفر رسانده اند .مثال های متعددی می توان از تجهیزات و نحوه ی به کارگیری آن ها در بسته بندی وسایل عنوان نمود که من در ادامه به بخشی از آن ها اشاره می نمایم.

۱_چسب اسکات پهن، فوم ضربه گیر،وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری ،سلفون جهت بسته بندی وسایلی همچون یخچال ها،مبل ها،پیانو و از این قبیل لوازم

۲_کیسه های مخصوص حباب دار، کارتن های مقاوم ۵ لایه جهت بسته بندی ظروف شکستنی و حساس

۳_کارتن های رگال دار و لایف پک ها جهت حمل البسه

۴_کیسه های حاوی پشم شیشه ی زیب دار جهت حمل رخت خواب ها

۵_پک های ضد عفونی شده جهت حمل مواد غذایی

۶_پتو و موکت جهت پوشاندن کف وسایل نقلیه به منظور کاهش احتمال آسیب به لوازم

دانش و تخصص کارکنان :

در شرکت وانت بار مشیریه از علم و دانش روز برای حمل و نقل بار استفاده می شود. برخی ها گمان می کنند که حمل بار توسط کارگر و انتقال ایمن آن از یک مکان به مکانی دیگر کاری سهل و آسان است و نیاز به تخصص ندارد. اما آن ها اشتباه می کنند ، حمل ایمن و سالم بار اهمیت فوق العاده ای دارد و برای انجام آن تخصص و مهارت لازم است. دانش و تخصص در زمینه چگونگی حمل و نقل بار از مکان اولیه به داخل ماشین های حمل بار، بسته بندی ، چیدمان اصولی بار در داخل ماشین حمل بار و انتقال صحیح آن به مقصد و استقرار بار در مکان ثانویه اصولی دارد که افراد حرفه ای در رابطه با آن دانش کسب کرده و مهارت اندوخته اند. امروزه دانش و تخصص بخشی جدایی ناپذیر از زندگی و حرفه افراد شده است. بدون دانش و تخصص هیچ کاری به درستی انجام نمی شود. دانش و تخصص در زمینه بسته بندی و چیدمان بار از دیگر موارد تخصصی است که در مجموعه ی نیسان بار مشیریه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شعبه جنوب تهران : 88572219-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *