وانت بار جماران | نیسان بارجماران | 09124430622


شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

بی شک داشتن مدیری قابل و تواتا در امر مدیریت و همچنین کار کنانی شایسته بوده که توانسته ایم در این بیست سال رضایت صد در صدی مشتری عزیزمان  را جلب کنیم.

تهران باربری از مبدا وانت بار جماران دارای مجوز رسمی از اتحادیه ی صنف حمل و نقل می باشد و سابقه ای درخشان در زمینه ی حمل وسایل منازل،ادارات ،مدارس و خدمات  رسانی  به نو عروس ها و همچنین سالمندان گرامی ،جابه جایی وسایل سنگین و جا به جایی اصولی حیوانات خانگی است و همیشه نامش در میان دیگر شرکت های بار بری خوش درخشیده و در صدر بوده.

مگر می شود شما قصد جابه جایی از مبدا نیسان بار جماران را داشته باشید و شرکت تهران بار بری را با سال ها تجربه و خدمات رسانی مسئولانه ،پکیچ های استثنایی و خدمات  وی ای پی مخصوص شما و بیشماری مزایای دیگر انتخاب نکنید.!! با همکاران من در مجوعه تهران  بار بری تماس حاصل فرمائید تا ما  بتوانیم شما را از مبدا وانت بار جماران تا مقصد مورد نظرتان همراهی کنیم،اعتماد شما به ما در مجموعه بزرگ تهران باربری سرمایه ای عظیم است که همیشه در حفظ ان کوشا هستیم.

خدمات ویژه ی تهران باربری از مبدا وانت بار جماران :اگر می خواهید  از ویژگی های برتر ما در این مجوعه ی بزرگ آگاه شوید پیشنهاد می کنم تا اخر این مطالب با من همراه باشید  .

  • ۱_خدمات رسانی بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل:ما این جاییم تا به صورت شبانه روزی و هر موقع که شما اراده کنید از مبدا وانت بار جماران بهترین خدمات را خدمتان ارائه دهیم و در کنارتان باشیم تا یک بار بری حرفه ای را تجربه کنید.
  • ۲-قیمت دهی هوشمند و منصفانه :شاید قبلا تجربه ی  این را داشته باشید  که یک  شرکت حمل و نقل در ابتدای بار بری  یک قیمتی را به شما بگوید و در انتهای بار بری با بهانه های مختلف قیمت ها را تغییر دهند اما ما با ویژگی  قیمت دهی هوشمند و منصفانه و امکان پرداخت الکترونیک این اطمینان را به شما می دهیم که هیچ تغییر قیمت از مبدا وانت بار جماران تا مقصد مورد نظرتان  اتفاق نمی افتد.
  • ۳_وسایل حمل و نقل متنوع:شما  می توانید طبق نوع، حجم و وزن وسایلتان هر نوع وسیله ای که لازم داشتید را  انتخاب کنید و ما از مبدا وانت بار جماران هر آنچه را که انتخاب کردید همچون ،کامیون  ،خاور هشت متری و ده متری ،ایسوزو،هیوندا،نیسان و وانت را در اختیارتان قرار می دهیم.
  • ۴_هر تعداد کار گر که بخواهید در اختیار  شماست:ما از مبدا نیسان بار جماران هر آنچه را که نیاز داشته باشید  از بهترین ها خدمتان ارایه می دهیم‌.
  • ۵_بر خورداری از مجرب ترین کار کنان آموزش دیده :ما در مجوعه تهران باربری از مبدا بار بری جماران  بهترین  کارکنان را در اختیار داریم ان ها با حس مسولیت پذیری  و تعهد کاری بالا همیشه آماده اند خدماتی ویژه را در اختیارتان قرار دهند.کار گران ما از مبدا وانت بار جماران  وسایل شما را همچون  لوازم خود می دانند و از هر گونه اسیب احتمالی  وارده به وسایلتان  جلوگیری می کنند.
  • ۶_کار گران مخصوص چیدمان با اصولی نوین:کار گران ما در این زمینه نیز آموزش های فروان دیده اند و مطابق و همگام با بهترین متد های روز دنیا و همچین  مطابق با سلیقه ی شما این امر را نیز برایتان سهل و اسان میکنند.
  • ۷_رانندگان حرفه ای و راه بلد:ما در مجوعه ی تهران بار بری از مبدا وانت بار جماران مفتخریم که رانندگان ما در کمال صبر و حوصله و نهایت دقت و با توجه به آشنایی که با راه های ارتباطی  دارند می توانند بالاترین کیفیت یک حمل و نقل لازم را در اختیارتان قرار دهند.
  • ۸_بیمه نامه  و بارنامه ی بار بری:بار بری و اتوبار تهران تمام  وسایل شما را  از مبدا وانت بار جماران بیمه می کند تا خیال شما تا پایان جا به جایی راحت باشد و مطمئن باشید ما تمام تلاشمان را در جهت حفظ  وسایلتان می کنیم.
  • ۹-ارایه خدمات وی ای پی به در خواست مشتری
  • ۱۰_بسته بندی حرفه ای همگام با بهترین متد روز دنیا:ما وسایلتان را با کیفیت بالا بسته بندی می کنیم تا از بسیاری ضرر های احتمالی جلوگیری شود.
  • ۱۱_استفاده از بهترین وسایل  بسته بندی :ما هر آنچه برای یک باربری اصولی از مبدا باربری جماران نیاز است را همراه داریم همچون:طناب،چسب،کیسه های مخصوص حباب دار،ساک های مخصوص،کارتون های مقاوم چند لایه، پتو برای جلو گیری از اسیب به وسایل  حین جابه جایی،موکت برای پوشاندن کفت وسایل نقلیه،سلفن، فوم ،روزنامه باطله و غیره.
  • ۱۲_ارایه فاکتور رسمی و قیمت های مناسب و منصفانه بر اساس قیمت های مصوب.

ویژگی های برتر یک وانت بار جماران را در شرکت  خوش سابقه ی تهران باربری کنار هم برشمردیم دیگر جای هیچ گونه شکی باقی نمی‌ماند با همکارن من در مجوعه ی بزرگ تماس حاصل فرمایید تا بتوانیم شما را از مبدا نیسان بار جماران تا مقصد مورد نضرتان همراهی کنیم.

شعبه شمال تهران : 22895297-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *