اسنپ بار تهران | اتوبار اسنپ تهران |44366247-021


اسنپ بار تهران

اسنپ بار تهران خدمتی نوین در عرصه ی حمل و نقل وسایل که توسط شرکت تهران باربری با بالاترین سطح کیفیت خدماتی ،خدمت تمامی مشتریان عزیز ارائه می شود.

اسنپ بار تهران با استفاده از بهترین و مسئولیت پذیر ترین کارکنان و همچنین با استفاده از ناوگان باربری کاملا مجهز و به روز  آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.اسنپ بار تهران که توسط تیم تخصصی شرکت تهران باربری ارائه می شود همواره توانسته با ارائه ی بهترین و سریع ترین خدمات حمل بار در تهران رضایت صد در صدی تمام مشتریان گرامی خود را جلب نماید و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هر آنچه از بهترین ها را که شما از یک اسنپ بار تهران می خواهید در یک مجموعه ی حرفه ای برای شما یک جا فراهم اورد‌.

شعبه غرب تهران

021-44389431

021-44389435

شرکت تهران باربری با سابقه ی طولانی  در زمینه ی ارائه ی خدمات اسنپ بار تهران به عنوان یکی از برترین شرکت ها آماده ی ارائه ی خدمات اسباب کشی و حمل بار به همراه بهترین کیفیت و کمترین قیمت به مشتریان خود می باشد.شرکت تهران باربری خود را موظف می داند خدمات اسنپ بار تهران را با بهترین و ایمن ترین خودرو ها و متناسب با نیاز مشتری هم راه قیمت های مناسب و باور نکردنی برای شما ارسال نماید.

اسنپ بار تهران آماده است هر گونه جا به جایی وسایل سنگین و یا سبک را برای شما با بالاترین کیفیت انجام دهد آنچه شرکت تهران باربری و ارائه خدمات اسنپ بار تهران را از سایر مجموعه های ارائه دهنده ی باربری متمایز می سازد بی شک مشتری مداری بالای این مجموعه ی خدماتی می باشد که در تمام مراحل ارائه ی خدمات اسنپ بار تهران همواره مشتری را در الویت خود قرار داده است. اگر شما هم مایل هستید بیشتر با شرکت تهران باربری که برترین خدمات اسنپ بار تهران را ارائه می دهد آشنا شوید با من تا انتهای مقاله همراه باشید.

اسباب کشی انلاین بدون تغییر قیمت با اسنپ بار تهران

یکی از ویژگی های برتر شرکت تهران باربری امکان رزرو انلاین خدمات باربری و همچنین امکان پرداخت الکترونیک بدون هیچ گونه صحبت مجدد بر سر قیمت می باشد.اسنپ بار تهران راهی اسان و مطمئن برای انتقال اسباب و اثاثیه ی منزل و محل کار به صورت اینترنتی می باشد.شرکت تهران باربری صفر تا صد خدمات یک اسنپ بار تهران را برای شما انجام می دهد ،پس دیگر نگران جا به جایی وسایلتان نباشید چرا که شرکت تهران باربری با بیش از ۲۰ سال سابقه ی کاری درخشان در زمینه ی حمل وسایل در کنار شماست تا هر آنچه را که برای شما سخت و طاقت فرسا است را به اسانی در اختیار شما قرار دهد.

اسنپ بار تهران یکی از برترین اپلیکیشن  ها در زمینه ی فعالیت حمل و نقل وسایل می باشد.اگر شما هم می خواهید یک حمل و نقل ایمن را در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحت ترین شیوه و با قیمت های ارزان و باور  نکردنی تجربه نمایید خدمات اسنپ بار تهران که توسط تیم برتر شرکت تهران باربری ارائه می شود برای شما بهترین گزینه می باشد.

021-88572219

021-88679369

ویژگی های ممتاز اسنپ بار تهران

در دسترس بودن به صورت دائمی ،دامنه ی وسیع فعالیت در زمینه ی باربری ،گسترش مناطق تحت پوشش،ارزان تمام شدن ارائه ی خدمات حمل و نقل و حذف بعضی از واسطه ها و در نتیجه کاهش هزینه های اضافی از جمله ویژگی های استفاده از سامانه ی هوشمند اسنپ بار تهران می باشد.

لیست خدمات ارائه شده توسط شرکت تهران باربری:

  • ۱_ارائه ی خدمات باربری  به صورت بیست و چهار ساعته و حتی در روز ها و ایام تعطیل. شرکت تهران باربری برترین خدمات اسنپ بار تهران را در هر ساعتی از شبانه روز که باشد برای شما با بالاترین کیفیت انجام می دهد.
  • ۲_برخورداری از برترین نیرو ها در زمینه ی جا به جایی وسایل در یک اسنپ بار تهران.تمام نیرو ها در مجموعه ی تهران باربری گلچین شده اند و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا ان ها با نهایت دقت وسایل شما را تا مقصد مورد نظرتان حمل می نمایند .
  • ۳_برخورداری از رانندگان حرفه ای و با تجربه که به طور کامل با مسیر های ارتباطی آشنایی دارند.
  • ۴_ارایه ی صفر تا صد خدمات اسنپ بار تهران که شامل چیدمان وسایل نیز می شود.
  • ۵_ارایه ایمن ترین و متنوع ترین وسایل نقیله جهت جا به جایی وسایل در قالب یک اسنپ بار تهران که شامل، وانت،نیسان،خاور ۶متری و هشت متری، ایسوزو،هیواندا و غیره می باشد.لازم به ذکر است کف تمام وسایل نقیله ما در شرکت تهران باربری موکت کاری شده تا هیچ گونه آسیبی به وسایلتان هنگام جا به جایی وارد نشود.
  • ۶_ارایه بار نامه و بیمه نامه ی باربری در اسنپ بار تهران تا دیگر نگران آسیب به وسایلتان در حین جا به جایی نباشید.
  • ۷_اماده سازی گیاهان و لوزام برقی جهت بسته بندی و جا به جایی .
  • ۸_ارائه ی خدمات وی ای پی به در خواست مشتریان محترم.
  • ۹_حمل حیوانات خانگی و اهلی با روش های حرفه ای و اصولی  با بالاترین کیفیت.
  • ۱۰_قیمت دهی انلاین و هوشمند بدون صحبت مجدد بر سر قیمت.
  • ۱۱_ارائه ی فاکتور رسمی
  • ۱۲_دارای مجوز رسمی حمل و نقل وسایل از اتحادیه ی صنف حمل و نقل.
  • ۱۳_ارایه ی خدمات ویژه ی بسته بندی همگام با برترین  متد های روز دنیا
  • ۱۴_برخورداری از تمامی تجهیزات لازم جهت بسته بندی و جا به جایی وسایل که شامل ،لایف پک ها،کیسه های مخصوص حباب دار،چسب اسکات پهن،طناب،پتو،موکت،کارتون های رگال دار، کارتون های مقاوم ۵ لایه،فوم ضربه گیر،سلفون،وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری ،روزنامه باطله ،ساک های مخصوص زیب دار حاوی پشم شیشه و غیره.

پس اگر شما هم قصد جا به جایی دارید چه گزینه ای برتر از اسنپ بار تهران که توسط شرکت تهران باربری ارائه می شود.

021-22895281

021-22895297

برترین روش های بسته بندی با اسنپ بار تهران باربری

یکی از مواردی که باعث می شود خدمات اسنپ بار تهران که توسط شرکت تهران باربری ارائه می شود همیشه در صدر دیگر شرکت های باربری بماند خدمات ویژه ی بسته بندی ان است .ما طی سالیان فعالیت در این زمینه به خوبی می دانیم که چگونه و با چه روشی وسایل را جهت سالم رسیدن به مقصد بسته بندی نماییم برای مثال وسایل بزرگ از قبیل یخچال های ساید بای ساید ،ماشین لباس شویی، مبل ها و یا کمد ها را درون کیسه های مخصوص حباب دار قرار می دهیم و بعد داخل فوم ضربه گیر می گذاریم و در مرحله اخر با چسب اسکات پهن به طور کامل  محافظت می نماییم ،در مورد ظروف شکستنی نیز توضیح مختصری را خدمت شما ارائه می دهم ما ان ها را درون کیسه های مخصوص حباب دار قرار می دهیم و بعد به کارتون های مقاوم ۵ لایه انتقال می یابند،ما برای حمل لباس های با ارزش  شما عزیزان نیز دو روش حمل داریم یکی لایف پک ها هستند و دیگری کارتون های رگال دار می باشند که درون ان ها دیگر هیچ اسیبی به لباس های شما وارد نمی شود،ما رخت خواب های شما را نیز درون کیسه های زیب دار ضد عفونی شده که حاوی پشم شیشه می باشد قرار می دهیم با تمام تفاسیری که خدمت شما عرض کردم دیگر جای هیچ گونه نگرانی در مورد وسایلتان باقی نمی ماند زیرا با این روش های بسته بندی دیگر هیچ آسیبی به ان ها وارد نمی شود.

جمع بندی نهایی

اگر قصد جابه جایی وسایل خود را دارید و زمان زیادی ندارید که صرف جا به جایی لوازم خود نمایید و هم چنین قیمت و کیفیت خدمات باربری برای شما در الویت می باشد استفاده از خدمات اسنپ بار تهران که توسط شرکت تهران باربری ارائه می شود بهترین گزینه برای شماست،شما می توانید بهترین کیفیت خدماتی را کنار ما تجربه نمایید .بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان شرکت ارائه دهنده ی خدمات اسنپ بار تهران شما را به مشتری دائمی این مجموعه ی خدماتی تبدیل می نماید.

شعبه غرب تهران: 44389431-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *