باربری استاد معین | اتوبار استاد معین | 44389431-021


باربری استاد معین

ما در بزرگ ترین اتوبار تهران آماده هستیم تا با کمک کارگران ورزیده،آموزش دیده و مسئولیت پذیر خود به بهترین شکل ممکن تمام وسایل شما را به مقصد جدید برسانیم .همه ی ما حتی برای یک بار هم که شده با سختی های جابجایی وسایل رو به رو شده ایم و به همین خاطر خوب می دانیم که اسباب کشی سختی ها و استرس های زیادی را برای ما به وجود می آورد اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که با انتخاب باربری استاد معین و اتوبار با تجربه و متخصص که از تجهيزات به روز و پیشرفته ای برخوردار باشد به راحتی می توانیم تمام وسایل خود را در یک چشم بر هم زدن به مقصد برسانیم .

شعبه غرب تهران:

021-44366245

021-44366247

به همین خاطر پیشنهاد ما به شما انتخاب مجموعه خدمات باربری استادمعین می باشد که توسط مجموعه ی خوشنام و با تجربه ی تهران باربری ارائه می گردد.ما در کنار شماییم تا تمامی استرس های یک جابجایی وسایل را از دوش شما عزیزان برداریم.ماشین های حمل و نقل متنوع،ایمن و به روز،کارکنان ماهر و دوره دیده،تخفیفات باور نکردنی،ارائه ی نازل ترین نرخ های باربری و بسیار از ویژگی های دیگر همگی با انتخاب تهران باربری در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد، در نتیجه وقت را از دست ندهید و با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارکنان ما در محل جهت جابجایی وسایل آماده شوند.

ارائه ی نازل ترین نرخ های باربری:

هدف ما جلب رضایت شماست به همین خاطر در تلاش هستیم بهترین ها را در باربری استادمعین در زمینه ی جابجایی وسایل در اختیارتان قرار دهیم .به همین خاطر در زمینه ی قیمت گذاری خدمات باربری که مرحله ای حساس و تخصصی است نیز رضایت شما را در نظر گرفته ایم و با دريافت حداقل ترین سود ممکن، قیمت دهی زیر نظر اتحاديه همراه با تخفیف دوره ای ویژه ،نازل ترین نرخ های باربری را در کنار کیفیت بالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهیم .فقط کافیست قیمت ها و کیفیت کاری ما را با سایر اتوبار ها در سطح تهران مقایسه نمایید و دقیقا همین نقطه است که به مشتری دائمی تیم تخصصی تهران باربری تبدیل خواهید شد.در نتیجه وقت را از دست ندهید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی مراحل باربری را پشت سر بگذارید.

تضمین قیمت:

شاید برای شما نیز پیش آماده باشد که در ابتدای کار یک قیمتی را اتوبار ها عنواع نمایند اما در پایان مسیر با بهانه های مختلف قیمت ها را افزایش دهند اما این موضوع را نیز تهران باربری حل نموده و شما با انتخاب ما دیگر لازم نیست نگران افزایش قیمت ها در حین یا انتهای باربری باشید چرا که با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت الکترونیک کلیه ی وجه باربری به هیچ عنوان افزایش قیمتی رخ نخواهد داد.

تضمین کیفیت:

ما اعتقاد داریم چنانچه مجموعه ای از کیفیت خدماتی که ارائه می دهد اطمینان داشته باشد تمامی خدماتش را جهت افزایش اطمینان خاطر مشتریان عزیز همراه ضمانت ارائه می دهد .به همین خاطر ما از صفر تا صد خدماتمان را همراه بیمه نامه ی رسمی باربری ارائه می دهیم تا خیال شما از بابت کیفیت خدماتی که در اختیارتان قرار می گیرد راحت باشد چرا که ما ضامن سلامت وسایل شما تا پایان باربری هستیم.

ماشین های حمل و نقل متنوع،ایمن و به روز:

در شرکت تهران باربری شما می توانید هر نوع وسیله ی نقلیه که نیاز دارید و به هر تعداد که بخواهید  انتخاب نمایید چرا که تنوع ماشین  حمل و نقل ما در شعبه باربری استادمعین بسیار بالاست که شامل، نیسان،کامیون،خاور ۶ متری و ۸ متری ،وانت ،ایسوزو، هیوندا و ….. می شود و شما می توانید با خیال راحت وسیله ی نقیله ی متناسب با لوازمتان را  جهت انجام خدمات  باربری  انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که تمامی ماشین های حمل و نقل موجود در این مجموعه  ایمن و موکت کاری شده هستند و اگر نیاز داشتیه باشید می توانید جهت جابجایی وسایل خود در زمستان از وسایل حمل و نقل مسقف نیز استفاده نمایید.

021-44389431

021-44389435

اتوبار مجهز باربری استاد معین :

همان طور که می دانید یکی از حساس ترین مراحل باربری انجام بسته بندی ایمن و متناسب با وسایلتان می باشد به همین خاطر مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات باربری استادمعین با به کارگیری دانش و تخصص کارکنان خود در کنار استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته ضامن سلامت وسایل شما تا پایان باربری می باشد.ما در این مطلب قصد داریم به برخی از این تجهیزات اشاره نماییم که شامل:

لایف پک ها و کارتون های رگال دار(دو وسیله ی مخصوص حمل هر چه بهتر البسه)

کارتن های مقاوم و ۵ لایه(مناسب جهت حمل لوازم حساس و بسته بندی حرفه ای)

کیسه های مخصوص حباب دار(مناسب برای بسته بندی لوازم شکستنی و یا دور پیچ یخچال های ساید بای ساید و …..)

فوم ضربه‌ گیر ۲۰ متری و ۹۰ متری

ضد ضربه ها

پک های ضد عفونی شده (جهت حمل مواد غذایی )

ساک های زیب دار حاوی پشم شیشه (مخصوص حمل رخت خواب ها)

پتو ،موکت ،چسب اسکات پهن،چادر ،لیبل ،برچسب و …..

 

ارائه مشاوره و پاسخگویی لحظه ای:

شما می توانید به صورت کاملا رایگان با مشاورین متعهد و حرفه‌ای ما تماس حاصل فرمایید و هر آنچه مد نظر دارید را در زمینه باربری از آن ها بپرسید چرا که نیرو های مشاوره ی ما در مجموعه می توانند در زمینه های مختلف باربری مانند انتخاب زمان های کم ترافیک، انتخاب ماشین حمل و نقل مناسب، تعداد کارگران ،قیمت های باربری و …..شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی نمایند در نتیجه وقت را از دست ندهید و جهت دست یابی به بهترین نتيجه با ما تماس حاصل فرمائید تا یک روند بی دردسر را در زمینه ی جابجایی وسایل تجربه نمایید.

۳ توصیه ی اساسی باربری:

  1. ۱_یکی از اولین عوامل تاثیر گذار در قیمت ها تناژ بار یا وزن وسایل می باشد در نتیجه پیشنهاد ما جهت کاهش هزینه ها و تجربه ی راحتی در یک جابجایی کنار گذاشتن وسایل بلا استفاده است .در نتیجه قبل از هر گونه جابجایی، وسایل خود را تفکیک کنید و لوازمی را که دیگر نیاز ندارید کنار  بگذارید تا وزن وسایل و قیمت های یک باربری به حد چشم‌ گیری کاهش یابد.
  2. ۲_دومین توصیه ی ما استفاده از خدمات بسته بندی می باشد چرا که اگر لوازم شما به صورت اصولی بسته بندی شود نه تنها به آن ها آسیب وارد نمی گردد  و دیگر لازم نیست هزینه های زیادی جهت خرید مجدد آن ها صرف نمایید بلکه باعث می شود شما تنها با یک وسیله‌ای نقلیه ی کوچک تر که مصرف سوخت کم تری دارد وسایل بیشتری را جابجا کنید و نیار به وسایل نقلیه ی متعدد و یا با مصرف سوخت بیشتر نداشته باشید که همین عامل هزینه ها را به نفع مشتری مجدد کاهش می دهد.
  3. ۳_کاهش هزینه باربری و اسباب کشی منزل با انتخاب زمان مناسب.همانطور که می دانید اکثر اسباب کشی ها و باربری ها به آخر هفته موکول می شوند که با افزایش تقاضا و افزایش حجم کاری و دشواری در حمل و نقل هزینه ها تا حدودی افزایش پیدا می کند.بنابراین اگر برای اسباب کشی منزل و باربری نیازی به تاریخ مشخصی ندارید درخواستتان را در اواسط هفته یا روزهای عادی ثبت کنید

کارکنان با تجربه کنار تیم تخصصی باربری استاد معین:

مجموعه ی درخشان تهران باربری با سال ها تجربه ،کادر ارائه خدمات باربری خود را با وسواس و دقت بالا گلچین می نماید تا ماه عسل ارائه خدمات آن ها برای شما عزیزان کاملا رضایت بخش باشد. کارکنان این مجموعه بسیار حرفه ای ، اخلاق مدار و مسئولیت پذیری هستند و در زمینه جابجایی لوازم وسایل شما را همچون وسایل خود می‌داند و در حفظ و نگهداری آن ها نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند. وقت شناس بودن یکی از بارزترین ویژگی‌های کارکنان این مجموعه می باشد. در نتیجه و با توجه به آنچه که تاکنون خدمتتان عرض کردم چنانچه مایل هستید یک کادر حرفه‌‌ ای و مطمئن تا پایان باربری در کنار شما و یا خانواده عزیزتان باشد پیشنهاد می کنم همین الان تلفن خود را بردارید و با مشاورین رایگان مجموعه ارائه دهنده باربری استادمعین تماس حاصل فرمائید.

مزایای استفاده از خدمات بسته بندی وسایل:

شاید شما نیز جزو کسانی هستید که گمان می کنید کنار گذاشتن هزینه اندک برای بسته بندی اصولی لوازم یک دور ریز پول محسوب می گردد!!!! اما باید خدمتتان عرض کنم که بسته بندی وسایل توسط کادر حرفه‌ ای تهران باربری ویژگی‌های ممتاز برتری دارد که به چند مورد از آن اشاره می نمایم یکی از ویژگی‌های برتر بسته بندی لوازم جلوگیری از آسیب های احتمالی وارده به لوازمتان می باشد، چنانچه شما از یک بسته بندی ایمن برای جابجایی لوازمتان استفاده نمایید کمک می کنید تا آن ها سالم به مقصد مورد نظرتان  برسند و هزینه‌ های خرید  مجدد لوازم را تقبل ننمایید،از طرفی دیگر  بسته بندی اصولی لوازم موجب می‌گردد آن ها فضای کمتری را در هنگام بارگیری اشغال می‌نمایند و شما با یک وسیله نقلیه کوچک می توانید لوازم تان را به مقصد برسانید و همین عامل موجب کاهش مجدد هزینه‌ها می‌شود و اگر بخواهم به یکی دیگر از مزایای برتر استفاده از بسته بندی لوازم اشاره نمایم می‌توانم این مورد را برشمارد ​که شما در انتهای مراحل باربری استادمعین به صورت تفکیک شده و کاملاً منظم  لوازمتان در اختیار خواهید داشت  و از به هم ریختگی بعد از باربری جلوگیری می گردد.

021-44366245

021-44366247

حمل تخصصی وسایل:

باربری استادمعین متخصص در جابجایی هر گونه وسیله ی ادارات،شرکت ها، سازمان ها،منازل،مدارس،کارخانه ها ،لوازم سنگین و حساس و …. می باشد در نتیجه چنانچه قصد جابجایی هر گونه وسیله ای را دارید فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمایید تا بی نقص تمام مراحل باربری را پشت سر بگذارید.چنانچه قصد حمل جهیزیه را دارید نیز مجموعه‌ ی تهران باربری بهترین گزینه می باشد چرا که ما میزان حساسیت مشتریان عزیز خود را می شناسیم و به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار می گیریم که بهترین خدمات وی آی پی را در اختیار نو عروس ها قرار دهیم.وقتی ما می‌گوییم جابجایی هر گونه وسلیه ای را به ما بسپارید این تنها یک شعار نیست چرا که شما می توانید جابجایی لوازم سالمندان را نیز به تیم تخصصی ما بسپارید چرا که ما از صفر تا صد خدمات باربری در کنار آن ها هستیم و تمام سختی جابجایی لوازم را از دوش آن ها بر خواهیم داشت پس وقت را از دست ندهید و با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

۱۵ ویژگی برتر تهران باربری:

  • ۱_ارائه ی مجموعه خدمات باربری استاد معین به صورت شبانه روزی و حتی ایام تعطیل
  • ۲_برخورداری از نیرو های ناظر جهت نظارت بر نحوی کاری کارکنان و جلوگیری از ایجاد هر گونه اختلال در روند باربری
  • ۳_ارائه ی صفر تا صد تمامی خدمات باربری که شامل جابجایی، بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می شود
  • ۴_ارسال بار درون شهر،برون شهری و به تمام نقاط کشور
  • ۵_برخورداری از وسایل نقلیه ایمن،متنوع،مسقف و موکت کاری شده
  • ۶_تهعد کاری بالا
  • ۷_ارائه ی خدمات وی آی پی به درخواست مشتریان عزیز
  • ۸_ارایه ی تضمین عدم تغییر قیمت ها با امکان پرداخت الکترونیک وجه و قیمت دهی هوشمند
  • ۹_برخورداری از پرسنل خانم و آقای حرفه ای،کاربلد،اخلاق مدار و دوره دیده
  • ۱۰_مجهز ترین اتوبار باربری در سطح تهران
  • ۱۱_حمل حیوانات اهلی به اصولی ترین روش
  • ۱۲_قیمت دهی منصفانه
  • ۱۳_ارایه ی بارنامه و بیمه نامه ی باربری
  • ۱۴_برخورداری از تجربه ی کاری بیش از ۲۰ سال
  • ۱۵_خدمات رسانی سریع بدون اتلاف وقت

خلاصه مطالب:

همیشه انجام کلیه ی مراحل باربری برای هر شخصی سخت و طاقت فرسا بوده به همین خاطر بهترین راهکار کمک گرفتن از افراد حرفه و مطمئن در این زمینه می باشد که قادر باشند برترین خدمات باربری را در هر ساعتی از شبانه روز در اختیار ما قرار دهند.در نتیجه اگر به دنبال تجربه ی یک حس متفاوت و سرشار از آرامش در جابجایی وسایل هستید با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا در کنار هم با سرعت و دقت بالا بدون دردسر تمام مراحل باربری که شامل جابجایی، بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می شود را پشت سر بگذاریم.رضایت شما تنها سرمایه ی ماست به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با ارائه خدمتی صادقاته و موفق بر سرمایه ی با ارزش خود روز به روز بیافزاییم .

شعبه غرب تهران: 44366245-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *