باربری اقدسیه | اتوبار اقدسیه | 22895297-021


باربری اقدسیه

برای همه ی ما حتی یک بار هم که شده پیش آمده است که وسایل خود را به مکان جدید جابجا نماییم و همین طور که بر  همگان واضح است جابجایی وسایل سختی های خاص خود را دارد و برای کسانی که به هر دلیلی مجبور هستند هر سال لوازم خود را به مکان جدیدی منتفل نمایند این یک کابوس بزرگ است که به طور مدام این سختی ها را تجربه نمایند،از طرف دیگر اگر جابجایی وسایل توسط افراد غیر حرفه ای انجام پذیرد معلوم نیست خروجی کار چه خواهد شد به همین دلیل و همان طور که از قدیم گفته اند بهتر است کار را به کاردان بسپاریم تا خیالمان از تمام جهات راحت باشد ،در نتیجه و با توجه به اینکه الان وارد این صفحه شده اید احتمالا قصد جابجایی وسایل خود را دارید پس با ما همراه باشید تا آسان ترین و امن ترین راه را جهت جابجایی وسایل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.باربری اقدسیه که توسط شرکت خوشنام تهران باربری  ارائه می گردد یک گزینه ی هوشمندانه برای کسانی است که در منطقه ی اقدسیه ی تهران ساکن هستند.شرکت خوشنام تهران باربری با بیش از بیست سال سابقه ی خدماتی و ارائه ی ویژه ی خدمات باربری اقدسیه در کنار شماست تا آنچه را که برایتان سخت و طاقت فرساست را به یک چشم برهم زدنی برای شما عزیران انجام دهند .کیفیت خدماتی ما در کنار قیمت های ویژه همواره توانسته رضایت کامل تمام مشتریان عزیز را جلب نماید چرا که الویت اول ما مشتری مداریست و همواره در تلاشیم تا خدمتی برتر را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم چرا که اعتماد شما تنها سرمایه ی ماست.چنانچه مایل هستید بیشتر با شرکت ارائه دهنده ی خدمات باربری اقدسیه آشنا شوید پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. راه های ارتباطی با مجموعه ی بزرگ تهران باربری  نیز بسیار ساده است فقط کافیست تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برترین خدمات باربری اقدسیه را در اختیارتان قرار دهند.

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

آرامش در باربری را  با ما تجربه کنید:

شما با انتخاب خدمات باربری اقدسیه که توسط شرکت بزرگ تهران باربری ارائه می گردد دیگر نگران دردسر های جابجایی وسایل نباشید چرا که ما در کنار شماییم تا به صورت حرفه ای وسایل شما را به مقصد مورد نظرتان برسانیم.با ما نه آسیبی  وسایلتان را تهدید می کند و نه اتلاف وقتی را تجربه می نمایید این جاست که ما می گوییم آرامش در باربری را با ما تجربه کنید چرا که ما به کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم ایمان داریم.باربری اقدسیه همان گزینه ی مطمئن جهت جابجای وسایل شما می باشد.

ارائه ی برترین خدمات بسته بندی:

یکی از خدمات مهمی که شرکت های با کیفیت باربری در اختیار مشتریان خود قرار می دهند بسته بندی های ویژه جهت افزایش امنیت لوازم شما می باشد . خدمات بسته بندی یک کار حرفه‌ای و اصولی است و بهتر است شما این مقوله را به انسان ها و افرادی که در این زمینه کاملاً حرفه‌ای هستند بسپارید، چرا که یک بسته بندی اصولی و حرفه ای لوازم شما را از آسیب حفظ میکند و باعث می شود لوازم شما جای کمتری را اشغال نمایند و همین عامل هزینه های یک باربری را به صورت چشمگیری  کاهش می دهد .تهران باربری  با برخورداری از تمامی تجهیزات لازم که شامل،سلفون، لایف پک،کارتن های رگال دار،کارتن های مقام ۵ لایه،وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری، ساک های مخصوص زیب دار حاوی پشم شیشه،روزنامه باطله،چسب اسکات پهن و … می شود می تواند لوازم شما را از هر گونه آسیبی حفظ نماید و برترین خدمات باربری اقدسیه را در اختیارتان قرار دهد.

مزایای بسته بندی وسایل:

پیشنهاد ما به شما این است که حتما از خدمات بسته بندی باربری اقدسیه که توسط تیم حرفه ای تهران باربری ارائه می گردد استفاده کنید چرا که بسته بندی وسایل نه تنها هیچ هزینه ی اضافی را برای شما به بار نمی آورد بلکه می تواند قیمت ها را تا حد چشم گیری به نفع شما کاهش دهد چرا که یک بسته بندی اصولی می تواند به خوبی وسایل شما را از آسیب حفظ نماید و همین عامل باعث می شود شما مجبور نشوید هزینه های زیادی را جهت خرید مجدد لوازم آسیب دیده ی خود نمایید از طرف دیگر یک بسته بندی حرفه ای باعث می شود وسایل شما جای کم تری را اشغال نماید و شما مجبور نشوید از وسایل نقلیه ی متعدد و یا با مصرف سوخت بیشتر استفاده نمایید  .از دیگر مزایای بسته بندی وسایل این است که شما بعد از جابجایی کامل مرتب و منظم تمام لوازمتان را در اختیار دارید و از هرج و مرج و شلوغی بعد از اسباب کشی جلوگیری به عمل می آورد.

 

 

 

 

در دام تبلیغات دروغین نیافتید!!!

بارها شاهد این بوده ایم که برخی شرکت های باربری در ابتدای مسیر یک قیمت بسیار کمی را عنوان می کنند و همین عامل باعث می شود نظر شما جلب گردد اما گول این مجموعه ها را نخورید چرا که بعد از جابجایی وسایل با بهانه های مختلف قیمت ها را افزایش می دهند.اما شما با انتخاب خدمات باربری اقدسیه که توسط شرکت تهران باربری ارائه می گردد دیگر نگران این موضوع نباشید چرا که نه تنها نازل ترین قیمت ها را دریافت می کنید، ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان پرداخت الکترونیک وجه را نیز تجربه خواهید کرد ،پس وقت را از دست ندهید و جهت انجام با کیفیت خدمات باربری خود با ما تماس حاصل فرمائید.

021-22895281

021-22895297

حمل هر گونه وسیله ای با اتوبار مجهز تهران باربری:

ما با برخورداری از بیش از بیست سال سابقه ی جابجایی عنواع وسایل در کنار شماییم تا هر گونه وسیله ای را اعم از لوازم ادرات،شرکت ها،منازل، مدارس، حمل جهیزیه ی عروس و ….. را برای شما با بالاترین کیفیت انجام دهیم چرا که جابجایی وسایل تخصص ماست .در همین راستا شما می توانید جابجایی هر گونه وسیله ای را به ما بسپارید و خیالتان از عدم آسیب به لوازمتان راحت باشد چرا که ما ضامن سلامت آن ها هستیم. منتظر چه هستید تلفن را بردارید و با ما تماس حاصل فرمائید.

بیمه نامه مساوی کیفیت برتر:

وقتی یک مجموعه تمام خدمات خود را همراه ضمانت نامه کتبی ارائه می دهد خیال شما از تمام جوانب و کیفیت کاری راحت است، چرا که خوب می دانید اگر این مجموعه به کیفیت خدماتی خود ایمان نداشت تمام خدماتش را همراه ضمانت نامه ارائه نمی داد. تهران باربری  نیز از آنجا که به کیفیت خدماتی خود ایمان دارد تمام مراحل باربری را همراه ضمانت نامه ارائه می‌دهند و بیمه نامه باربری همان گزینه مطمئن جهت افزایش آرامش خاطر شما عزیزان می باشد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که لوازم تان تا پایان جابجایی کاملاً سالم به مقصد مورد نظرتان می‌رسد، پس وقت را از دست ندهید و تلفن را بردارید و با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برترین خدمات را در زمینه ی باربری اقدسیه در اختیار داشته.

قدرت انتخاب بالا با وسایل حمل و نقل متنوع:

مجموعه بزرگ تهران باربری دارای تنوع بالای وسایل حمل و نقل بار می باشد که این وسایل نقلیه از امنیت بالایی برخوردار هستند و کف تمام آنها با موکت پوشیده شده و حتی شما می توانید وسایل نقلیه مسقف را که مناسب اسباب کشی در زمستان و یا هوای بارانی می‌شود استفاده نمایید فقط کافیست با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید تا متناسب با وسایل تان بتوانید یکی از لوازم  نقلیه موجود در مجموعه را که شامل کامیون، نیسان ،وانت ،خاور ۸ متری و ۱۰ متری و غیره می‌شود را انتخاب نمایید تا شاهد امنیت بالا در باربری باشید.

۴ توصیه ی مهم جابجایی  وسایل:

  1. ۱_یکی از اولین پیشنهاد های ما به شما در زمان جابجایی وسایل تفکیک لوازمی که استفاده نمی کنید می باشد چرا که این کار باعث می شود وزن وسایل که یک عامل تاثیر گذار در قیمت ها می باشد به صورت چشم‌ گیری کاهش یابد.
  2. ۲_توصیه ی دوم ما به شما همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره نمودیم ،این است که از خدمات بسته بندی باربری اقدسیه که توسط تهران باربری ارائه می گردد استفاده نمایید چرا که امنیت وسایل شما بالا می رود و از طرف دیگر اگر وسایل به صورت اصولی بسته بندی شوند حجم کم تری را اشغال می نمایند و شما دیگر لازم نیست از وسایل حمل و نقل متعدد و یا با مصرف سوخت بیشتر استفاده نمایید .
  3. ۳_توصیه ی بعدی مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات باربری اقدسیه به شما عزیزان این است که آخرین کارتنی که قرار است باریگری شود را از وسایل مهم و ضروری که بعد از نقل مکان کردن به محل جدید سریع مورد استفاده قرار می گیرد پر کنید چرا که آخرین جعبه ی باریگری شده توسط کارکنان ما اولین جعبه ای است که در محل جدید تخلیه می شود.
  4. ۴_سعی کنید مدارک مهم و وسایل با ارزش مانند طلا ،پول و … را نزد خود نگاه دارید.

صفر تا صد خدمات باربری با ما:

شرکت خوشنام تهران باربری تمام مراحل باربری را که شامل جا به جایی،بسته بندی ،بارگیری و چیدمان وسایل می شود را برای شما با سرعت و کیفیت بالا انجام می دهد. برای مثال در زمینه ی جا به جایی کارکنان ما با قدرت بدنی بالا و آموزش های لازمی که در این زمینه دیده اند وسایل شما را همچون وسایل خود جا به جا و در ماشین های حمل و نقل به اصولی ترین روش جای گذاری می نمایند،در مبحث بسته بندی وسایل نیز که یکی از مهم ترین مراحل باربری می باشد اتوبار تهران باربری با بهره گیری از پرسنل توانا ،مجرب و تمام تجهیزات لازم می تواند کلیه ی وسایل شما را از آسیب های احتمالی در امان نگه دارد و آخرین مرحله ی ارائه ی خدمات باربری،چیدمان وسایل شما به ویژه ترین حالت ممکن است که توسط نیرو های متخصص ما خدمت شما ارائه می گردد.

تخصص بالا در جابجایی وسایل:

ما مفتخریم که همیشه برترین خدمات باربری را در کنار حرفه ای ترین رانندگان در اختیار مشتریان خود قرار  داده ایم‌.رانندگان مجموعه ی تهران باربری  در کمال آرامش ،دقت و آشنایی کاملی که با مسیر های ارتباطی دارند  وسایل شما را ایمن به مقصد مورد نظرتان می رسانند و حتی آن ها به دلیل حس مسئولیت پذیری بالایی که دارند طی مسیر چند بار وسایل شما را چک می کنند تا از محکم و سالم بودن لوازمتان در جای خود اطمینان حاصل نمایند.

021-22895281

021-22895297

روشی نوین در ارائه ی خدمات باربری :

شرکت تهران باربری جزو برترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات باربری اقدسیه  می باشد و با امکان پرداخت الکترونیک هزینه ی باربری و ارائه ی خدمات وی ای پی به در خواست مشتری سبکی نو و ویژه را در ارائه ی خدمات جا به جایی وسایل به وجود آورده که باعث شده شما بهترین خدمات را دریافت نمایید تا انتخاب شرکت تهران باربری به برترین گزینه جهت حمل وسایل  برای شما تبدیل شود.

ده ویژگی برتر تهران باربری در یک نگاه:

  • ۱_خدمات رسانی به صورت بیست و چهار ساعته و حتی در ایام تعطیل
  • ۲_ارائه ی ویژه ترین خدمات بسته بندی همگام با برترین متد روز اروپا
  • ۳_برخورداری از پرسنل توانا ،آموزش دیده،اخلاق مدار ،با تجربه و مسئولیت پذیر در زمینه ی باربری
  • ۴_قیمت دهی منصفانه و ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان پرداخت الکترونیک وجه و قیمت دهی هوشمند
  • ۵_خدمات رسانی سریع و بدون اتلاف وقت
  • ۶_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن،مسقف  و موکت کاری شده
  • ۷_ارائه ی صفر تا صد خدمات باربری که شامل جابجایی،بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می شود
  • ۸_ارائه ی خدمات وی آی پی به درخواست مشتریان عزیز
  • ۹_حضور کارشناسان در طی مراحل باربری و نظارت بر تمام مراحل جهت کنترل کیفیت کاری کارکنان و ارائه ی خدمات برتر
  • ۱۰_ارائه ی بار نامه و بیمه نامه ی دولتی جهت افزایش آرامش خاطر شما عزیزان

برترین ها با تهران باربری:

از قدیم گفته اند کار را به کاردان بسپارید،ما هم همین پیشنهاد را برای شما داریم چرا که اگر مایل هستید برترین خدمات باربری اقدسیه  را دریافت  نمایید که هم کیفیت بالایی داشته باشد،هم سرعت بالا،هم قیمت های نازل و هم کارکنان توانا ،تهران باربری با  سال ها تجربه در زمینه ی  ارائه ی خدمات صادقانه و کسب رضایت صد در صدی تمام مشتریانش می تواند بهترین گزینه برای شما باشد .با توجه به آنچه گفته شد با ما تماس حاصل فرمائید تا برترین خدمات را در زمینه ی باربری دریافت نمایید و تجربه ای ایمن را کنار ما  داشته باشید.

شعبه شمال تهران : 22895281-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *