باربری سردار جنگل | اتوبار سردار جنگل | 44366245-021


باربری سردار جنگل

باربری سردار جنگل را در مجموعه ی درخشان تهران باربری همراه بهترین خدمات حمل و نقل با بالاترین کیفیت کنار ما تجربه کنید. همیشه دغدغه ی انتخاب یک شرکت باربری خوب برای همه ی افرادی که قصد جا به جایی وسایل خود را دارند کاری سخت و دشوار بوده اما دیگر نگران انتخاب یک شرکت بار بری مناسب از مبدا باربری سردار جنگل یا هر نقطه ی دیگر از تهران و حومه نباشید چرا که شرکت تهران باربری  با بیش از بیست سال سابقه ی درخشان و خدماتی بی نظیر کنار شماست تا آنچه را که در خور و شایسته  ی شماست را با یک باربری سردار جنگل در خدمتان قرار دهد.این سابقه ی طولانی در امر جا به جایی وسایل به ما این کمک را کرده که بر نیاز های مشتری های خود واقف باشیم و هر روز خدماتی بهتر را خدمتشان ارایه دهیم و موفق به کسب رضایت صد در صدی مشتری های عزیزمان شویم.

شعبه غرب تهران:

021-44389431

021-44389435

ما خدمات یک باربری سردار جنگل را با بهترین قیمت ها  و بالا ترین کیفیت خدماتی خدمت مشتری های عزیزمان قرار می دهیم.

آنچه ما را در میان تعداد زیادی شرکت باربری همیشه در اوج نگه داشته چیزی جز رضایت شما مشتریان عزیز نبوده که صد البته وجود مدیری توانا و مدبر و هم چنین پرسنلی کار آزموده و متعهد و قیمت های استثنای نیز کمک شایانی در این زمینه بوده .ما به شما این اطمینان را می دهیم که شما خدمات یک باربری سردار جنگل را در کنار شرکتی با مجوز کاملا  رسمی و دولتی از صنف حمل و نقل را تجربه می کنید.

پس اگر به دنبال یک شرکت درخشان در امر اتوبار سردار جنگل هستید پیشنهاد ما به شما تهران بار بری با خدمات ویژه ، استثنایی و خدمات با کیفیت می باشد کافی است همین الان با همکاران من تماس حاصل فرمایید تا ما بتوایم شما را در یک باربری سردارجنگل یاری کنیم.

با من تا انتهای این مقاله همراه باشید تا مزایای استفاده از یک باربری سردارجنگل را در شرکت تهران بار بری با هم مرور کنیم.

ویژگی های برتر شرکت تهران باربری:

  • ۱_مشاوره ی رایگان در امر جا به جایی وسایل شما:یکی از اولین وظایف یک شرکت باربری درخشان این است که شما را از روند کامل کاری ،قیمت ها و نحوه ی جا به جایی وسایل آگاه کند.
  • ۲_بازدید از محل اسباب کشی  :ما در مجوعه ی تهران بار بری قبل از هر گونه جا به جایی از مبدا بار بری سردار جنگل از محل بازدید به عمل می آوریم تا یک دید و ارزیابی کلی از نحوه ی جا به جایی وسایل وبسته بندی ان ها و همچنین نوع و حجم وسایلی که قرار است جا به جا شود داشته باشیم تا بتوانیم شما را در انتخاب تعداد کارگر ها و یا تعداد و نوع ماشین حمل و نقل کمک کنیم .
  • ۳_خدمات رسانی بیست و چهار ساعته:ما باربری سردار جنگل را برای شما در هر ساعتی از شبانه روز که مایل باشید  برایتان انجام می دهیم .فرقی نمی کند کجای تهران و حومه باشید شرکت باربری در همه ی ساعات شبانه روز کنار شماست تا شما آنچه را که می خواهید در اصرع وقت داشته باشید.
  • ۴_برخورداری از رانندگان مجرب واحراز هویت شده:رانندگان ما با توجه به تجربه ی کار و آشنایی کافی که با مسیر های ارتباطی دارند، قادرند وسایل شما را بدون ذره ای اسیب از مبدا بار بری سردارجنگل تا مقصد مورد نظرتان حمل کنند.
  • ۵_ضمانت عدم تغییر قیمت ها تا پایان حمل و نقل وسایل:یکی از ویژگی های شرکت تهران باربری  از مبدا بار بری سردارجنگل عدم تغییر قیمت هاست.قیمت دهی هوشمند و منصفانه و امکان پرداخت الکترونیک بدون هیچ گونه صحبت مجدد بر سر قیمت ها یکی از ویژگی های برتر مجموعه ی ماست که در کم تر شرکت  بار بری وجود دارد.
  • ۶_بسته بندی اصولی و حرفه ای وسایل:ما تمام وسایل شما را از مبدا باربری سردارجنگل با دقت و کاملا حرفه ای همگام با بهترین روش های روز دنیا بسته بندی می کنیم تا وسایل شما هیچ اسیبی تا محل مورد نظرتان نبینند.
  • ۷_حمل حیوانات خانگی با روش های اصولی و ایمن
  • ۸_اماده سازی گیاهان و لوازم روشنایی برای جا به جایی
  • ۹_کارکنان مجرب و حرفه ای در امر جا به جایی وسایل:در مجوعه ی تهران باربری تمام نیرو ها با اصولی ترین روش گلچین شده اند تا ما بتوایم از مبدا باربری سردار جنگل بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.اخلاق مدار بودن و حس مسئولیت پذیری کار کنان ما باعث شده در حین جا به جایی با نهایت دقت و صبر و حوصله عمل کنند تا هیچ گونه اسیبی به وسایلتان وارد نشود.
  • ۱۰_وسایل نقلیه ی ایمن و متعدد:ما در مجوعه ی تهران بار بری عنواع ماشین های حمل و نقل همچون  خاور شش متری و هشت متری، کامیون،هیوندا،ایسوزو ،نیسان  و وانت را دارا هستیم و شما می توانید بر حسب نیازتان آنچه را که می خواهید انتخاب کنید .
  • ۱۱_ ارائه ی بیمه نامه و بار نامه دولتی :شرکت های بزرگ باربری همچون تهران باربری خود را موظف می دانند تا بعد از ارائه ی بارنامه ی دولتی وسایل مشتریان عزیز خود را نیز بیمه کنند تا شما متظمن هزینه های اضافی و جبران ناپذیر نشوید و با خیال آسوده یک باربری ایمن را از مبدا بار بری سردارجنگل را با ما تجربه کنید.

 

دیگر منتظر چه هستید با همکاران من در مجوعه بزرگ تماس حاصل فرمایید تا از تمام خدمات ما بهره مند شوید هدف کسب ما رضایت شماست .

021-44366245

021-44366247

خدمات باربری در زمستان: نزدیک شدن به فصل سرد سال اسباب کشی و حمل و نقل را به یک مشغله ی ذهنی برای کسانی که قصد جا به جایی وسایل را دارند تبدیل می کند اما نگران نباشید ما در کنار شماییم تا هر سختی را برای شما از مبدا باربری سردار جنگل اسان کنیم. بار بری در زمستان اصول خاص خود را دارند و ما هر آنچه را که برای اسباب کشی در این فصل لازم هست را همراه داریم یکی از ملزومات  اسباب کشی در این فصل ماشین سر پوشیده و نحوه ی اصولی بسته بندی وسایل است زیرا ظروف شکستنی در این روز ها اسیب پذیر تر می شوند. در این فصل همه ی جعبه ها باید دارای عایق بندی باشند تا رطوبت به داخل لوازم منقل نشود همچنین  سرما روی وسایل برقی هم تاثیر زیادی دارد ما تمام وسایل برقی را درون کیسه های مخصوص حباب دار قرار می دهیم تا اسیبی به ان ها وارد نشود .همه ی این ها برای شما در شرکت تهران بار بری از مبدا باربری سردار جنگل محیاست تا شما تجربه ی یک حمل و نقل ایمن را در زمستان تجربه کنید.

قیمت های تمام شده ی یک باربری از مبدا اتوبار سردارجنگل چه میزان است.؟همیشه قیمت های منصفانه و خدمات  بی نظیر ما  بوده که یک بار انتخاب ما به عنوان شرکت باربری باعث شده به مشتری دائمی ما تبدیل شوید .بحث قیمت گذاری کاری اصولی و حرفه ای است که نیازمند تجربه ی بسیار می باشد و تهران باربری با بیش از ۲۰ سال سابقه ی درخشان می تواند بهترین و منصفانه  ترین قیمت ها را بدون افت کیفیت در اختیارتان قرار دهد. بدون معطلی با مشاورین رایگان ما در این مجموعه تماس حاصل فرمائید تا ان ها بتوانند به تک تک سوال های شما در این زمینه جواب بدهند و شما را از چند و چون کار کاملا آگاه سازند.

در تعیین قیمت عواملی تاثیر گذار است که من ان ها را نام می برم :

۱_تناژ بار یا همان وزن محصول که بر حسب تن محاسبه می شود در تعیین قیمت ها تاثیر گذار است.

۲_تعداد نیرو های در خواستی شما در امر جا به جایی

۳_تعداد و نوع وسیله ی حمل و نقل در خواستی شما

۴_فاصله ی بین مبدا تا مقصد مورد نظر شما

۵_بسته بندی ویژه ی محصول هر وسیله ای در مجموعه ی ما بسته بندی مناسب خود را دارد و هزینه ای اندک برای بسته بندی از خسارت های جبران ناپذیر بسیاری در حمل و نقل وسایل‌ جلوگیری می کند.

با ما تماس حاصل فرمائید تا یک باربری بی بدیل را از مبدا باربری سردار جنگل تجربه کنید .آنچه ما در اختیارتان قرار می دهیم خدمات بیست و چهار ساعته، قیمت های استثنایی،بسته بندی اصولی و جا به جایی حرفه ای  در پکیجی باور نکردنی است چون شما لایق برترین خدمات هستید بی شک نام تهران بار بری به عنوان برترین شرکت حمل و نقل وسایل در خاطرتان می ماند زیرا شعار مجموعه ی ما مشتری مداری ست.

شعبه غرب تهران:44366245-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *