باربری شادمان | اتوبار شادمان | 44366245-021


باربری شادمان

برای اینکه قادر باشیم تمام مراحل باربری را به راحتی پشت سر بگذاریم باید اولین قدم را درست برداریم و اولین قدم از نظر ما انتخاب یک شرکت باربری مناسب می باشد که هم از لحاظ کاری قابل اعتماد باشد و هم از نظر ارائه ی قیمت های باربری مقرون به صرفه باشد و رضایت مشتری را الویت کاری خود قرار دهد. به همین منظور ما امروز در کنار شماییم تا تمامی استرس های یک جابجایی وسایل را از دوش شما برداریم تا بدون دغدغه قادر باشید تمامی مراحل باربری که شامل جابجایی، بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می شود را پشت سر بگذارید. اتوبار تهران باربری با برخورداری از بیش از ۲۰ سال سابقه ی کاری درخشان و کارکنان خانم و آقای حرفه ای و تجهیزات به روز و پیشرفته گزینه ی هوشمندانه برای شما عزیزان می باشد.

شعبه غرب تهران:

021-44366245

021-44366247

اتوبار تهران باربری که برترین خدمات باربری شادمان را ارائه می دهد  از سال ها قبل شروع به فعالیت کرده است، با ارائه خدمات کامل باربری، تکمیل کادر کار آزموده، قیمت مناسب و اخلاق مشتری مداری، سابقه درخشانی در پرونده کاری خود ثبت کرده است و موفق به کسب رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود در سال های ارائه ی خدمات باربری در سراسر کشور  شده است.راه های ارتباطی با ما نیز جهت رفاه حال شما عزیزان بسیار آسان می باشد فقط کافیست تلفن را بردارید و با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن لوازم خود را به مقصد برسانید.

پرسنل باربری شادمان :

مجموعه ی تهران باربری از ابتدای فعالیت تا کنون هدف خود را جلب رضایت مشتریان و در واقع مشتری مداری قرار داده است به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا کلیه ی پرسنل خود را از میان افراد حرفه ای، کار بلد، متخصص و اخلاق مدار انتخاب نماید تا ماه عسل ارائه تمامی خدمات باربری ما برای شما کاملا رضایت بخش باشد. تمامی افرادی که در باربری ما مشغول به کار هستند، دارای دانش و تخصص حرفه ای مرتبط با کار خود می باشند.مدیر، مشاوران، راننده ها و تمامی کارگران حمل بار از افراد مجرب،حرفه ای،منظم و آموزش دیده تشکیل شده اند.

خدمات باربری شادمان:

کارکنان ما به خوبی آماده شده اند تا از صفر تا صد تمامی خدمات جابجای وسایل در کنار شما باشند.ما در این مبحث سعی می کنیم تا به برخی از خدمات ارائه شده توسط شرکت تهران باربری اشاره نماییم.

  1. ۱_اعزام کارگران آقا و خانم جهت بسته بندی اسباب و اثاثیه ادارات، منازل، مدارس، شرکت ها و ….
  2. ۲_بسته بندی تخصصی اسباب و اثاثیه با استفاده از روش های روز دنیا و به کار گیری تجهیزات پیشرفته
  3. ۳_حمل و نقل اسباب و اثاثیه بدون هیچگونه آسیب و صدمه ای
  4. ۴_بارگیری منظم و دقیق وسایل درون خودرو های ایمن،مسقف و موکت کاری شده
  5. ۵_صدور بیمه نامه رسمی باربری برای اسباب و اثاثیه شما جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی و راحتی خیال شما عزیزان
  6. ۶_تحویل و چیدمان اسباب و اثاثیه در مقصد توسط پرسنل ماهر و کار آزموده

ماشین های حمل و نقل وسایل :

یکی از فاکتورهای بسیار مهم که در سلامت رسیدن اسباب و اثاثیه در حین حمل و نقل تاثیر گذار می باشد انتخاب ماشین باربری با کیفیت و متناسب با بار شما می باشد،به همین خاطر اتوبار مجهز تهران باربری در راستای جلب رضایت مشتری های خود، و همچنین سهولت و سرعت بخشیدن در حمل و نقل اثاثیه در تنوع و تعداد بالا ماشین های حمل و نقل ایمنی را برای شما در مجموعه آماده نموده تا متناسب با نوع، حجم و وزن بارهای مد نظرتان از میان وانت،کامیون، ایسوزو،هیوندا،خاور ۶ متری و ۸ متری و ….. مناسب ترین را برگزینید. ماشین های مخصوص حمل اسباب و اثاثیه در باربری شادمان ، از مدرن ترین و بهترین ماشین های روز دنیا انتخاب شده است.تمامی ماشین های منتخب ما در تهران باربری دارای اتاق های مسقف، موکت  شده و مجهز می باشند.با اعتماد به باربری ما در انتخاب ماشین و سرعت حمل و نقل اسباب و اثاثیه، دغدغه و نگرانی در این زمینه نخواهید داشت.در نتيجه با خیال راحت جابجایی هر گونه وسیله ای را به ما بسپارید و نگران آسیب به آن ها طی جابجایی نباشید.

021-44389431

021-44389435

تضمین صد در صدی سلامت بار:

یکی از مهم‌ ترین کارهایی که مجموعه‌ های ارائه دهنده خدمات  باربری باید آن را تضمین نمایند سلامت ۱۰۰ درصدی بار شما تا پایان مراحل باربری می باشد.  اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه ؟!!باید خدمتتان عرض نمایم که با ارائه بسته بندی های ایمن و با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته یک مجموعه باربری می تواند سلامت بار شما را تا پایان کار تضمین نماید.

مجموعه ی درخشان  تهران باربری نیز با به کارگیری علم روز دنیا و‌ تجهیزاتی پیشرفته  همچون وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری ،چسب اسکات پهن ،روزنامه باطله، طناب، پتو، موکت، کارتون های رگال دار،کارتون های مقاوم پنج لایه ،کیسه های حباب دار، ساک های زیب دار حاوی پشم شیشه، پک های ضدعفونی شده،  لایف پک ها، فوم ضربه گیر و بسیاری از تجهیزات دیگر می‌تواند ضامن سلامت صد درصدی لوازم شما تا پایان مراحل باربری باشد چرا که این مجموعه در کنار بر خورداری از تجهیزات به روز و پیشرفته کارکنان ماهر و کار بلدی دارند که قادر هستند به بهترین شکل ممکن لوازم شما را بسته بندی و آماده ی ارسال نمایند.در نتیجه نگران آسیب به لوازمتان حین جابجایی نباشید و با خیال راحت باربری شادمان را به ما بسپارید .

نرخ مصوب و منصفانه باربری شادمان:

قیمت گذاری  باربری یکی از حساس ترین مراحلی می باشد که در مبحث جابجایی وسایل وجود دارد چرا که قیمت های یک باربری تحت تاثیر عوامل بیشماری می باشد ،  اما باید خدمتتان عرض کنم که مجموعه ی ارائه دهنده خدمات باربری تهران باربری با دریافت حداقل ترین سود ممکن، تخفیفات دوره ای ویژه و قیمت دهی زیر نظر اتحادیه صنف حمل و نقل نازل ترین قیمت ها را جهت جابجایی لوازم شما در نظر می گیرد و شما با انتخاب اتوبار حرفه‌ای تهران باربری می توانید هزینه های یک باربری را به نفع خود کاهش دهید. در نتیجه تلفن را بردارید و همین الان با مشاورین رایگان مجموعه ی درخشان تهران باربری تماس حاصل فرمایید.

021-44389431

021-44389435

چرا تهران باربری؟!!!

۱_قیمت دهی منصفانه، همراه ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان قیمت دهی هوشمند و امکان پرداخت الکترونیک تمامی وجه باربری

۲_برخورداری از پرسنل توانا، کار آزموده و مسئولیت پذیر

۳_ارائه ی بارنامه و بیمه نامه ی دولتی

۴_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن، متنوع، مسقف و موکت کاری شده

۵_ارائه ی خدمات بسته بندی به روز و پیشرفته

۶_ارائه ی خدمات باربری به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل

۷_برخورداری از کارشناسان ویژه جهت نظارت بر تمام مراحل باربری

۸_ارائه ی خدمات باربری با سرعت و دقت بالا

۹_ارائه ی خدمات وی ای پی به در خواست مشتریان عزیز

۱۰_برخورداری از مشاورین رایگان،مسئولیت پذیر و صادق

با خیال راحت اسباب کشی کنید:

با توجه به آنچه که تاکنون خدمتتان عرض کردم چنانچه مایل هستید بی‌دردسر تمام مراحل باربری را پشت سر بگذارید و دیگر جابجایی لوازم برای شما یک کابوس بزرگ نباشد انتخاب مجموعه خدمات شرکت ارائه دهنده باربری شادمان می توانند هوشمندانه ترین و مناسب ترین انتخاب برای شما عزیزان باشد .در نتیجه همین الان تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان مجموعه تهران باربری  تماس حاصل فرمایید تا با ما و در کنار هم آرامش در باربری را تجربه نمایید.در شهر تهران مجموعه های ارائه  دهنده ی خدمات باربری متعددی حضور دارند ،اما مشتریانی که یک بار از خدمات باربری ما در جهت جابجایی و باربری خود استفاده کردند، مشتری همیشگی اتوبار تهران باربری می شوند در نتیجه وقت را از دست ندهید و شما نیز همین الان با ما تماس حاصل فرمائید تا به خانواده ی بزرگ تهران‌ باربری ملحق گردید.

شعبه غرب تهران: 44366245-021

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *