باربری ظریف بار غرب تهران | اتوبار ظریف بار غرب تهران | 22895297-021


ظریف بار غرب تهران

مگر می شود در یکی از مناطق غرب تهران ساکن باشید و قصد جابجایی وسایل خود را نیز داشته باشید اما از خدمات ظریف بار غرب تهران استفاده نکنید!!!!!!ظریف بار غرب تهران با سال ها تجربه در زمینه ی جابجایی وسایل و آشنایی کامل با نیاز شما مشتریان عزیز و ارائه ی خدماتی برتر و به روز بی شک اولین انتخاب هر شخصی جهت جابجایی وسایل خود می باشد. ما در کنار شماییم تا برترین خدمات ظریف بار غرب تهران را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و شما را تا انتهای تمامی خدمات باربری یاری کنیم.گول شرکت های بی کیفیت باربری را با قیمت های دروغین هرگز نخورید چرا که اولین قدم جهت پشت سر گذاشتن یک جابجایی ایمن و بی دردسر انتخاب یک شرکت باربری مناسب است چرا که اگر فریب قیمت های دروغین و کاذب شرکت های باربری بی کیفیت را بخورید نه تنها وسایل شما در حین جابجایی آسیب می بیند،نه تنها ساعت ها وقت را جهت دیر کرد این گونه مجموعه ها از دست می دهید بلکه در پایان باربری نیز به دلیل عدم ارائه ی ضمانت هیچ گونه تغییر قیمتی  قیمت ها را با بهانه های مختلف افزابش می دهند .پس با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم شما با انتخاب خدمات برتر ظریف بار غرب تهران نه تنها با کیفیت ترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت می نمایید بلکه با ضمانت عدم تغییر قیمت ها و دریافت حداقل ترین سود،یک باربری ایمن،مطمئن، سریع و ارزان را تجربه می کنید .پس چنانچه در یکی از مناطق غرب تهران ساکن هستید وقت را از دست ندهید و با مشاورین رایگان ما در مجموعه تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برترین خدمات ظریف بار غرب تهران را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.رضایت شما تنها هدف و سرمایه ی ما می باشد در همین راستا از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی کنیم و همراه همه ی سعی خود را به کار می گیریم که خدمتی برتر از گذشته را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

کیفیت اتفاقی نیست !!!!!

بی شک هر مجموعه ی موفق و پیشرو در زمینه ی ارائه ی خدمات از مدیریتی توانا و پرسنل مجرب برخوردار است که ظریف بار غرب تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و با برخورداری از مدیریتی توانا و پرسنل کارآزموده و مسئولیت پذیر هموراه برترین خدمات را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده و دقیقا همین جاست که ما می گوییم کیفیت اتفاقی نیست و حاصل تلاش و پشتکار یک مجموعه خدماتی می باشد.

حمل هر نوع وسیله ای را با خیال راحت به ما بسپارید:

ظریف بار غرب تهران در کنار شماست تا هر گونه وسیله ای اعم از لوازم ادارات،شرکت ها،منازل ،مدارس،جهیزیه عروس و … را برای شما با بالا ترین کیفیت جابجا و به مقصد مورد نظرتان در کوتاه ترین زمان می رسانند ‌این مجموعه با دانش کافی و مهارت لازم قادر است هر گونه وسیله ای را ایمن به مقصد مورد نظرتان برساند در نتیجه شما می توانید با خیال راحت جابجایی هر گونه وسیله ای را به ما بسپارید و بدون دست زدن به حتی وسیله ای ما صفر تا صد خدمات باربری را برای شما انجام دهیم.

دقت و امنیت بالا در جابجایی با استفاده از بسته بندی های ویژه ظریف بار غرب تهران:

یکی از نگرانی افرادی که قصد جابجایی وسایل خود را دارند آسیب به آن ها طی جابجایی می باشد اما ما با ارائه ی به روز ترین خدمات بسته بندی و با برخورداری از تمامی تجهیزات لازم که شامل، لایف پک ها،سلفون،کارتن مقاوم چند لایه، کیسه های مخصوص حباب دار،چسب اسکات پهن ،روزنامه باطله، طناب،پتو،ساک های زیب دار حاوی پشم شیشه، پک های ضد عفونی شده، وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری،فوم ضربه گیر و….. می شود همواره بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهیم. برای مثال ما وسایل سنگین همانند یخچال های ساید بای ساید، ماشین لباسشویی ،اجاق گاز و از این قبیل وسایل را درون کیسه های مخصوص حباب دار قرار می دهیم و در مرحله ی بعد با چسب اسکات پهن به طور کامل محافظت می نماییم و در صورت نیاز درون فوم های ضربه گیر قرار می دهیم. هدف از عنوان نمودن این مثال این است که خاطر نشان کنم مجموعه ی ما متخصص در حمل هر گونه وسیله ای با استفاده از بسته بندی های ویژه می باشد.

قیمت دهی منصفانه تا ضمانت عدم تغییر قیمت ها تا پایان باربری را همراه ما تجربه کنید:

یکی از تلاش های ما در این مجموعه، ارائه خدمات با کیفیت باربری در ازای نازل ترین قیمت ها و دریافت سود اندک می باشد از طرف دیگر ما با استفاده از راهکار های صرفه جویی در هزینه ها قیمت ها را به نفع شما عزیزان کاهش می دهیم.قیمت های این مجموعه همگی زیر نظر اتحادیه ی صنف حمل و نقل می باشد و یک ویژگی ممتاز این مجموعه ی باربری که آن را از سایر شرکت ها جدا می سازد ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان پرداخت الکترونیک وجه باربری و قیمت دهی هوشمند می باشد. در نتیجه با ما نه تنها خیالتان از قیمت ها راحت باشد بلکه خیالتان از عدم تغییر قیمت ها نیز تا پایان باربری راحت و آسوده باشد .

021-22895281

021-22895297

چند توصیه ی کاربردی جهت تجربه ی یک باربری راحت و بی دردسر:

  • ۱_یکی از اولین پیشنهاد های ما به شما در زمان جابجایی وسایل تفکیک لوازمی که استفاده نمی کنید می باشد چرا که این کار باعث می شود وزن وسایل که یک عامل تاثیر گذار در قیمت ها می باشد به صورت چشم‌ گیری کاهش یابد.
  • ۲_توصیه ی دوم ما به شما این است که از خدمات بسته بندی باربری ما  استفاده نمایید چرا که امنیت وسایل شما بالا می رود و از طرف دیگر اگر وسایل به صورت اصولی بسته بندی شوند حجم کم تری را اشغال می نمایند و شما دیگر لازم نیست از وسایل حمل و نقل متعدد و یا با مصرف سوخت بیشتر استفاده نمایید .
  • ۳_توصیه ی بعدی مجموعه ی ظریف بار به شما این است که آخرین کارتنی که قرار است باریگری شود را از وسایل مهم و ضروری که بعد از نقل مکان کردن به محل جدید سریع مورد استفاده قرار می گیرد پر کنید چرا که آخرین جعبه ی باریگری شده توسط کارکنان ما اولین جعبه ای است که در محل جدید تخلیه می شود.
  • ۴_سعی کنید مدارک مهم و وسایل با ارزش مانند طلا ،پول و … را نزد خود نگاه دارید.

چه زمانی برای باربری بهتر است:

ما در کنار شماییم تا خدمات با کیفیت باربری را به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل نیز در  اختیارتان قرار دهیم در نتیجه و با توجه به زندگی پر مشغله ی امروزی شما می  توانید هر زمانی را که مایل هستید جهت جابجایی وسایل خود انتخاب نمایید و یا حتی می توانید با مشاورین رایگان ما در مجموعه تماس حاصل فرمائید تا با توجه به تجربه و آگاهی از ساعت های کم ترافیک جهت تسریع در روند باربری بهترین زمان ها را در اختیار شما قرار دهند تا ساعت و روز مد نظر خود را انتخاب نمایید.

چرا ظریف بار غرب تهران به جای باربری سنتی:

۱_خدمات رسانی بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل

۲_ارائه ی برترین خدمات بسته بندی همگام با متد روز دنیا

۳_برخورداری از پرسنل توانا و آموزش دیده

۴_قیمت دهی منصفانه و ضمانت عدم تغییر قیمت ها

۵_خدمات رسانی سریع و بدون اتلاف وقت

۶_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن،مسقف ،متنوع و موکت کاری شده

۸_ارائه ی صفر تا صد خدمات باربری در غرب تهران

۹_ارائه ی خدمات وی آی پی به درخواست مشتری

با ما تماس حاصل فرمائید:

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم جهت دریافت خدمات ظریف بار غرب تهران همین الان با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ،کاملا ایمن و ارزان برترین خدمات باربری را دریافت نمایید و وسایلتان را به مقصد مورد نظرتان  برسانید.

شعبه شمال تهران : 22895281-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *