باربری لویزان | اتوبار لویزان | 22895297-021


باربری لویزان

در جهت دستیابی به اهداف بلند مدت و در جهت ارائه خدمات به روز و ایمن و هم چنین در راستای راحتی شما شهروندان محترم مجموعه ی درخشان تهران باربری با برخورداری از بیش از ۲۰ سال سابقه ی کاری درخشان بر آن شده است تا با راه اندازی مجموعه حرفه ای و مجهز باربری در منطقه ی  لویزان تهران خدمات ارزنده باربری و با کیفیت بالا را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.ما در کنار شماییم تا سختی های یک جابجایی وسایل را در باربری لویزان برایتان به صفر برسانیم و شما به راحتی بتوانید با کم ترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن برترین و با کیفیت ترین خدمات باربری را دریافت نمایید.

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

در چند سال گذشته به دلیل افزایش اجاره نشینی و بلطبع افزایش جابجابی وسایل و اسباب کشی ما نیز شکل خدمات رسانی خود را با کیفیت تر و گسترده تر کرده ایم تا بتوانیم از صفر تا صد باربری را برای شما انجام دهیم برای مثال افزایش تعداد کارگران خانم و آقای حرفه ای و دوره دیده در مجموعه، جمع آوری وسایل، جداسازی اثاثیه و بسته بندی در جعبه،  کارتن های تمیز و محکم چند لایه در مبدا، و باز کردن و چیدمان اثاثیه در مقصد ،ارائه ی خدمات وی آی پی به درخواست مشتری و بسیاری ویژگی های برتر دیگر را یک جا برای شما آماده نموده ایم تا دیگر دغدغه ی جابجایی وسایل خود را نداشته باشید.راه های ارتباطی با ما نیز بسیار آسان می باشد فقط کافیست تلفن را بردارید و با ما در مجموعه‌ ی درخشان تهران باربری تماس حاصل فرمایید تا یکی از بی دردسر ترین جابجایی وسایل را پشت سر بگذارید.

وجه تمایز تهران باربری از سایر اتوبارها:

  • ۱_برخورداری از پرسنل اقا و خانم توانا،اخلاق مدار و حرفه ای که به طور کامل نحوی برخورد با ارباب رجوع و نحوی خدمات رسانی برتر را بلد هستند.
  • ۲_ارائه ی خدمات باربری لویزان به صورت بیست و چهار ساعته حتی ایام تعطیل
  • ۳_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن،به روز ،متنوع ،مسقف و موکت کاری شده شامل خاور های ۶ متری و ۸ متری،نیسان،کامیون،هیوندا و …….
  • ۴_برخورداری و استفاده از بهترین تجهیزات در زمینه ی بسته بندی شامل،کارتن و جعبه های بسته بندی مقاوم و چند لايه، چسب اسکات پهن، بابل رپ (فوم و نایلون ضربه گیر، نایلون حباب دار)، ساک حمل رختخواب،کیسه های حباب دار، لایف پک ها و ….
  • ۵_بسته بندی اصولی و تخصصی اسباب و اثاثیه بزرگ، سنگین و گران قیمت نظیر: پیانو، گاوصندوق، یخچال و مبل های حجیم.
  • ۶_ارائه ی صفر تا صد تمامی خدمات باربری از جمله جابجایی اصولی، بسته بندی،بارگیری و چیدمان لوازم
  • ۷_جداسازی و بسته بندی اصولی در مبدا و باز کردن و چیدمان اثاثیه در مقصد، کاملا مطابق با خواسته و نظر شما.
  • ۸_رعایت کامل پروتوکل های لازم در زمینه ی کرونا
  • ۹_قیمت دهی منصفانه و زیر نظر اتحادیه صنف حمل و نقل
  • ۱۰_عدم تغییر قیمت ها با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت الکترونیک کلیه وجه باربری
  • ۱۱_برخورداری از ناظران کیفی جهت نظارت بر نحوی کاری کارکنان
  • ۱۲_برخورداری از مشاورین متخصص و رایگان
  • ۱۰_ارائه ی بارنامه و بیمه نامه دولتی باربری
  • ۱۱_ارسال بار به صورت سراسری و در تمام نقاط
  • ۱۲_ارائه خدمات وی آی پی به درخواست مشتریان عزیز
  • ۱۳_حمل تخصصی حیوانات خانگی و یا اهلی با اصولی ترین روش
  • ۱۴_مشتری مداری و ارائه ی خدمتی متعهدانه
  • ۱۵_خدمات رسانی سریع بدون اتلاف وقت

باربری لویزان همراه مجوز رسمی:

از آنجایی که هر روزه بر تعداد مجموعه های باربری که مجوز ندارند افزوده می شود بسیار مهم است که شما بتوانید یک باربری دارای مجوز که زیر نظر اتحاديه ی صنف و حمل و نقل می باشد را پیدا کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید به راحتی پیگیری کنید اما اگر باربری مد نظر شما دارای مجوز نباشد در صورت بروز مشکل باید به دادگستری مراجعه کنید که پروسه ی سخت و طاقت فرسایی دارد .در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که اولین قدم را درست بردارید و یک شرکت مناسب جهت جابجایی لوازم خود انتخاب نمایید. به همین خاطر می باشد که پیشنهاد ما به شما اتوبار حرفه ای تهران باربری با بیش از بیست سال تجربه و برخورداری از مجوز رسمی اتحادیه صنف و حمل و نقل می باشد که در این سال ها توانسته رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود را جلب نماید.

021-22895281

021-22895297

پرسنل حرفه ای باربری لویزان:

مجموعه ی درخشان تهران باربری در تلاش است تا بهترین نیرو های خود را جهت انجام جابجایی وسایل به لویزان ارسال نماید تا خروجی کار برای شما کاملا رضایت بخش باشد. از جمله خصوصیات خوب پرسنل  باربری در لویزان تهران می توان به این موارد اشاره کرد: توانایی جسمی بالا، امانت دار بودن، داشتن روحیه بالای کار، داشتن مهارت کافی، اخلاق خوب و صبر و حوصله در تمامی مراحل کار.با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم دیگر منتظر چه هستید تلفن را بر دارید و با ما تماس حاصل فرمائید تا یک باربری ایمن را پشت سر بگذارید.

انتخاب درست ماشین حمل و نقل بار:

در زمینه باربری بسیار مهم می باشد که ما بتوانیم یک وسیله نقلیه مناسب و متناسب با وسایلی که قرار است حمل کنیم را انتخاب نماییم چرا که انتخاب وسیله ی نقلیه به طور مستقیم بر سرعت و هزینه ی جابجایی وسایل تاثیر می گذارد. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست شما می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید و از میان تنوع بالای ماشین های حمل و نقل موجود در مجموعه بهترین و مناسب ترین آن ها را جهت جابجایی لوازم خود انتخاب نمایید.

تجهیزات لازم جهت بسته بندی حرفه ای:

از مهم ترین اقدامات باربری که موجب می شود ما یک باربری ایمن را پشت سر بگذاریم انجام اصولی و مناسب بسته بندی لوازم می باشد، به همین خاطر در این بخش می خواهیم به چند مورد از لوازم بسته بندی وسایل که جهت بسته بندی استفاده می شود مختصرا اشاره نماییم.

کارتن های بسته بندی:این نوع کارتن ها بسیار مقاوم هستند و معمولا دارای دو نوع ۳ لایه و ۵ لایه می باشند که جهت بسته بتدی لوازم از آن ها استفاده می شود.

کارتن های رگال دار و لایف پک ها:شاید برای شما نیز پیش آماده باشد که لباس هایتان بعد از جابجایی بسیار چروک یا کثیف شده باشد اما ما آن ها را درون کارتن های رگال دار آویزان می کنیم و یا درون لایف مک ها که به اندازه ی دو تا سه تا کشو دارو لباس جا می شود تعبیه می نماییم.

استرچ رپ: در واقع نوعی نوار پلاستیکی است که تا حدودی قابلیت کشسانی مناسب و حالتی انعطاف پذیر دارد و جهت جلوگیری از آسیب دیدگی وسایل اداری و یا منزل در اثاث کشی و جابجایی مورد استفاده قرار می گیرد.

بابل رپ: پوششی از جنس نایلون است که دارای حباب هایی بر روی سطح آن است که این حباب ها مانع از بروز صدمه به بدنه اسباب و اثاثیه شما می شوند.

ساک های حمل رخت خواب:این ساک ها زیب دار و حاوی پشم شیشه مخصوص می باشد که جهت جابجایی رختخواب ها استفاده می شود.

لیبل،روزنامه باطله،پتو ،موکت، چسب اسکات پهن، چادر و پک های ضد عفونی شده بخشی از تجهیزات همراه تیم تخصصی ارائه دهنده ی خدمات باربری لویزان می باشد.

جابجایی تا چیدمان لوازم:

چنانچه وقت کمی دارید و یا حتی مایل هستید بدون دست زدن به حتی یک وسیله تمام مراحل باربری را بی دردسر پشت سر بگذارید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات باربری لویزان  با سرویس کامل می باشد.در باربری با سرویس کامل کارکنان توانا و با تجربه ی تهران باربری تمام مراحل باربری را که شامل جابجایی،بسته بندی ،بارگیری و چیدمان لوازم می شود را برای شما با بالا ترین کیفیت ارائه می دهد و شما دیگر لازم نیست نگران جابجایی وسایل خود باشید چرا که یک تیم حرفه ای از صفر تا صد تمام مراحل باربری را برای شما با بالا ترین کیفیت انجام می دهد فقط کافیست تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان مجموعه ی درخشان تهران باربری تماس حاصل فرمائید تا شاهد یک خدمات رسانی برتر باشید.

اسباب کشی در ایام کرونا:

همان طور که می دانید با شیوع کرونا یک نگرانی و استرس دیگر نیز به پروسه ی جابجایی لوازم اضافه شده که تمامی افراد را آزاده خاطر نموده اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که کارکنان ما همگی تمامی پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت می کنند و همراه داشتن ماسک،دست کش و الکل ضد عفونی کننده از ملزومات کاری آن ها در این روز ها می باشد .از طرف دیگر در صورت تمایل ما می توانیم برای شما یک تیم اعزام نماییم تا قبل از اسباب کشی به مقصد تمامی نقاط را کاملا ضد عفونی نمایند .نگران کف وسایل نقلیه و یا کارتن ها نیز نباشید چرا که ما همه ی آن ها را کاملا ضد عفونی می نماییم و بعد به مقصد جدید انتقال می یابند.

تعرفه های باربری لویزان:

در مبحث قیمت گذاری یک باربری عواملی همچون ،تعداد طبقات، تعداد کارگران اعزامی،فاصله مبدا تا مقصد،تناژ بار یا همان وزن وسایل، تعداد و نوع وسیله حمل و نقل درخواستی و بیمه نامه ی باربری دخیل می باشند به همین خاطر مبحث قیمت گذاری یک باربری یک پروسه ی تخصصی است.اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که ما در تلاشیم با دریافت حداقل ترین سود ممکن، قیمت دهی زیر نظر اتحاديه صنف حمل و نقل و تخفیفات دوره ای ویژه نازل ترین قیمت ها را در کنار کیفیت کاری بالا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.از طرفی به هیچ عنوان با انتخاب ما شاهد افزایش ناگهانی قیمت ها در پایان باربری نخواهید بود چرا که با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت الکترونیک کلیه وجه باربری این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد ،در نتیجه با خیال راحت تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

021-22895281

021-22895297

نکات طلایی باربری:

  1. یکی از اولین پیشنهاد های ما به شما در زمان جابجایی وسایل تفکیک لوازمی که استفاده نمی کنید می باشد چرا که این کار باعث می شود وزن وسایل که یک عامل تاثیر گذار در قیمت ها می باشد به صورت چشم‌ گیری کاهش یابد.
  2. ۲_توصیه ی دوم ما به شما همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره نمودم ،این است که از خدمات بسته بندی  ما استفاده نمایید چرا که امنیت وسایل شما بالا می رود و از طرف دیگر اگر وسایل به صورت اصولی بسته بندی شوند حجم کم تری را اشغال می نمایند و شما دیگر لازم نیست از وسایل حمل و نقل متعدد و یا با مصرف سوخت بیشتر استفاده نمایید .
  3. ۳_توصیه ی بعدی مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات باربری لویزان  به شما این است که آخرین کارتنی که قرار است باریگری شود را از وسایل مهم و ضروری که بعد از نقل مکان کردن به محل جدید سریع مورد استفاده قرار می گیرد پر کنید چرا که آخرین جعبه ی باریگری شده توسط کارکنان ما اولین جعبه ای است که در محل جدید تخلیه می شود.

دلیل استفاده از خدمات اتوبار ها!!!!!!!

شاید شما هم جزو کسانی هستید که فکر می کنید بهتر است خدمات اسباب کشی را خودتان تنهایی و یا به کمک دوستان و یا آشنایان انجام دهید اما بهتر است بگویم همیشه کار را به کار دان بسپارید زیرا این گونه دیگر نگران جابه جایی وسایل و یا اسیب دیدن آن ها طی جا به جایی نخواهید بود زیرا اگر وسایل را اصولی جابه جا نکنید و آن ها در طول حمل و نقل آسیب ببینند شما متحمل پرداخت هزینه های گزاف خرید مجدد آن وسیله می شوید و همان طور که خوب می دانید اگر بلند کردن وسایل را نادرست انجام دهید خسارت های جبران ناپذیری را به ستون فقرات و پاهای خود وارد کرده اید پس بهتر است برای جلوگیری از تمام خسارت های مالی و جانی باربری لویزان را به ما در شرکت تهران باربری بسپارید و مطمئن باشید از صفر تا صد کار را برایتان بدون هیچ گونه عیب و نقصی انجام می دهیم و شما دیگر لازم نیست نگران خسارت های احتمالی باشید.

جمعه بندی کلی در باربری لویزان:

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم دیگر جای هیچ گونه نگرانی باقی نمی ماند و شما می توانید با خیال راحت با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید تا آن ها شما را از روند کاری ،قیمت ها و بسیاری از مسائل دیگر مطلع سازند و با کمک آن ها یک وسیله ی نقلیه مناسب با تعداد کارگران مکفی انتخاب نمایید و در کم ترافیک ترین ساعت ممکن با سرعت بالا لوازمتان را به مقصد بدون هیچ اتلاف وقتی برسانید.هدف ما جلب رضایت شماست به همین خاطر همواره تلاش می کنیم تا خدمتی برتر و درخور شما را خدمتتان ارائه دهیم.

شعبه شمال تهران: 22895297-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *