باربری مینی سیتی | اتوبار مینی سیتی | 22895297-021


باربری مینی سیتی

چگونه سختی های اسباب کشی را آسان کنیم؟«اسباب‌کشی کابوسه.» این جمله را خیلی‌ها وقتی قصد اسباب‌کشی دارید به‌ شما می‌گویند.شاید خودتان هم درباره اسباب‌کشی همینطور فکر کنید.مهم نیست که اسباب‌کشی کابوس هست یا نه. مهم این است که خیلی از ما و اطرافیان‌مان باید سالانه یا حداقل چند سأل یک بار، این کار را انجام دهیم.حالا وقت تشبیه و استعاره نیست؛ وقت اسباب‌کشی است.اسباب ‌کشی برای بیشتر خانم‌ها شبیه کابوس است،به ویژه اگر هر سال بخواهند از یک خانه به خانه دیگر بروند.ولی شما می‌توانید با راهکارهایی آن را آسان‌تر ساخته و سلامت خود را رکن اول این نقل مکان قرار دهید.اگر در منطقه ی مینی سیتی ساکن هستید و قصد جابجایی هر گونه وسیله ای را دارید و مایل هستید بی دردسر و سریع این کار را انجام دهید باربری مینی سیتی که توسط شرکت خوشنام تهران باربری ارائه می گردد پیشنهاد ما به شماست.ما برای معرفی تهران باربری دلیل های بی شماری داریم فقط کافیست تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا مزایای استفاده از خدمات باربری مینی سیتی را کنار هم مرور کنیم.انتخاب خدمات تهران باربری یک راهکار هوشمندانه جهت تجربه ی یک باربری ایمن،راحت،بی درد سر ،ارزان و مقرون به صرفه می باشد .از این به بعد دیگر جابجایی وسایل یک کابوس نیست چرا که یک تیم حرفه ای در صفر تا صد تمامی خدمات باربری که شامل جابجایی ،بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می شود در کنار شماست تا شما مراحل یک باربری مینی سیتی را بدون دست زدن به حتی وسیله ای به راحتی پشت سر بگذارید .راه های ارتباطی با مجموعه ی تهران باربری بسیار راحت می باشد شما می توانید با یک تماس ساده خدمات باربری‌ مینی سیتی را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید و در کنار ما یک باربری ایمن ،ارزان و مطمئن را پشت سر بگذارید. هدف ما جلب رضایت شماست و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا ماه عسل ارائه ی خدماتمان برای شما عزیزان کاملا رضایت بخش باشد.

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

اعتماد شما سرمایه ی ماست:

ما تمام خدمات خود را همراه بیمه نامه ی رسمی ارائه می دهیم تا خیال شما از بابت کیفیت خدماتی ما راحت باشد و بتوانید به راحتی باربری مینی سیتی را به ما بسپارید  و ما هر گونه وسیله ای را برای شما در امنیت کامل به مقصد مورد نظرتان برسانیم .ما با خیال راحت تمام خدمات خود را همراه بیمه نامه ارائه می دهیم چرا که به کیفیت کاری خود ایمان داریم و  فقط در تلاش هستیم تا شما بتوانید با آرامش خاطر به مجموعه ی ما اعتماد کنید و یک جابجایی بی دردسر و راحت را تجربه نمایید.

حمل هر گونه وسیله ای همراه پرسنل مجرب تهران باربری:

پرسنل مجموعه ی بزرگ و متخصص تهران باربری با وسواس بالا و دقت فراوان انتخاب شده اند تا بتوانند هر گونه وسیله ای را با دقت و ایمن به مقصد مورد نظر شما برسانند .نیرو های ما همگی کار آزموده، توانا،اخلاق مدار و مسئولیت پذیر هستند و لوازم شما را همچون وسایل خود می دانند و در نتیجه تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا وسایل ارزشمند شما را کاملا ایمن و سالم به مقصد مورد نظرتان برسانند.کارکنان ما آماده هستند تا تمام مراحل باربری که شامل جابجایی، بسته بندی،بارگیری و چیدمان لوازم می شود را طبق آموزش های ویژه ای که گذارنده اند با کیفیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار دهند.پس وقت را از دست ندهید و همین الان با ما تماس حاصل فرمائید تا بدون دست زدن به حتی وسیله ای تمام لوازمتان را با کیفیت بالا جابجا نمایید .

 تجربه ی امنیت بالا در ماشین های حمل و نقل ایمن و متنوع :

شما با انتخاب خدمات باربری مینی سیتی که توسط شرکت تهران باربری ارائه می گردد به راحتی می توانید از میان تنوع بالای وسایل نقلیه موجود در شرکت با کمک مشاورین رایگان ما مناسب ترین وسیله ی نقلیه را متناسب با نوع،حجم و وزن وسایلتان انتخاب نمایید .ماشین های حمل و نقل موجود در مجموعه شامل خاور ۶ متری و ۸ متری،نیسان ،وانت ،کامیون، هیوندا،ایسوزو و ….. می باشد. شما می توانید به هر تعداد که مایل هستید و یا هر نوعی وسیله نقلیه جهت جابجایی وسایل خود سفارش دهید.هم چنین تمام ماشین های موجود در مجموعه موکت کاری شده ،ایمن و یا مسقف می باشند.

ارائه ی خدمات باربری مینی سیتی توسط برترین رانندگان:

مفتخریم که همیشه برترین خدمات باربری را در کنار حرفه ای ترین رانندگان ارائه داده ایم‌.رانندگان مجموعه ی تهران باربری در کمال آرامش ،دقت و آشنایی کاملی که با مسیر های ارتباطی دارند  وسایل شما را ایمن به مقصد مورد نطرتان می رسانند و حتی آن ها به دلیل حس مسئولیت پذیری بالایی که دارند طی مسیر چند بار وسایل شما را چک می کنند تا از محکم و سالم بودن لوازمتان در جای خود اطمینان حاصل نمایند.

021-22895281

021-22895297

نگران قیمت ها نباشید:

قیمت های منصفانه ی مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات باربری مینی سیتی همگی زیر نظر اتحادیه و همراه ۲۰ درصد تخفیف ویژه مخصوص مشتریان دائمی مجموعه می باشد. پس با انتخاب ما خیالتان از بابت قیمت ها راحت باشد چرا که ما با دریافت حداقل ترین سود ممکن در قبال کیفیت خدماتی برتر همواره در تلاشیم تا رضایت کامل شما مشتریان عزیز را جلب نماییم‌.از طرف دیگر شاید بارها شاهد این موضوع بوده اید که شرکت های باربری در ابتدای مسیر یک قیمتی را عنوان می کنند اما در پایان کار با بهانه های مختلف قیمت ها را افزایش می دهند اما با انتخاب خدمات تهران باربری دیگر نگران این موضوع نیز نباشید چرا که با امکان پرداخت الکترونیک وجه باربری  و قیمت دهی هوشمند هرگز این اتفاق رخ نمی دهد .

چند توصیه ی دوستانه جهت تجربه ی یک باربری بی درد سر و ارزان:

۱_یکی از اولین پیشنهاد های ما به شما در زمان جابجایی وسایل تفکیک لوازمی که استفاده نمی کنید می باشد چرا که این کار باعث می شود وزن وسایل که یک عامل تاثیر گذار در قیمت ها می باشد به صورت چشم‌ گیری کاهش یابد.

۲_توصیه ی دوم ما به شما این است که از خدمات بسته بندی باربری ما  استفاده نمایید چرا که امنیت وسایل شما بالا می رود و از طرف دیگر اگر وسایل به صورت اصولی بسته بندی شوند حجم کم تری را اشغال می نمایند و شما دیگر لازم نیست از وسایل حمل و نقل متعدد و یا با مصرف سوخت بیشتر استفاده نمایید .

۳_توصیه ی بعدی مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات باربری مینی سیتی به شما این است که آخرین کارتنی که قرار است باریگری شود را از وسایل مهم و ضروری که بعد از نقل مکان کردن به محل جدید سریع مورد استفاده قرار می گیرد پر کنید چرا که آخرین جعبه ی باریگری شده توسط کارکنان ما اولین جعبه ای است که در محل جدید تخلیه می شود.

۴_سعی کنید مدارک مهم و وسایل با ارزش مانند طلا ،پول و … را نزد خود نگاه دارید.

تجربه ی یک باربری مینی سیتی ایمن با ارائه ی خدمات بسته بندی ویژه  :

یکی از نگرانی افرادی که قصد جابجایی وسایل خود را دارند آسیب به آن ها طی جابجایی می باشد اما ما با ارائه ی به روز ترین خدمات بسته بندی و با برخورداری از تمامی تجهیزات لازم که شامل، لایف پک ها،سلفون،کارتن مقاوم چند لایه، کیسه های مخصوص حباب دار،چسب اسکات پهن ،روزنامه باطله، طناب،پتو،ساک های زیب دار حاوی پشم شیشه، پک های ضد عفونی شده، وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری،فوم ضربه گیر و….. می شود همواره بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهیم. برای مثال ما وسایل سنگین همانند یخچال های ساید بای ساید، ماشین لباسشویی ،اجاق گاز و از این قبیل لوازم  را درون کیسه های مخصوص حباب دار قرار می دهیم و در مرحله ی بعد با چسب اسکات پهن به طور کامل محافظت می نماییم و در صورت نیاز درون فوم های ضربه گیر قرار می دهیم. هدف از عنوان نمودن این مثال این است که خاطر نشان کنیم که  مجموعه ی ما متخصص در حمل هر گونه وسیله ای با استفاده از بسته بندی های ویژه می باشد و دیگر لازم نیست نگران آسیب به وسایلتان در حین جابجایی باشید چرا که خدمات بسته بندی ما محافظ وسایل شما تا پایان باربری می باشد.

دریافت خدمات سریع و به موقع با انتخاب خدمات تهران باربری:

از آنجا که اتوبار مجهز تهران باربری دارای نمایندگی های رسمی در تمام نقاط تهران و حومه می باشد بعد از تماس شما عزیزان با مجموعه با سرعت بالا و درست در زمان مقرر کارکنان ما در محل حاضر می شوند تا هیچ گونه اتلاف وقتی در روند باربری رخ ندهد .از طرف دیگر کارکنان ما با مهارت بالایی که دارند می توانند سریع ترین خدمات باربری مینی سیتی را در اختیار شما قرار دهند،چرا که ما خوب می دانیم با تغییر سبک زندگی افراد و افزایش مشغله ها ،آن ها دیگر وقت زیادی ندارند که به جابجایی وسایل خود اختصاص دهند و ما طی این ۲۰ سال ارائه ی خدمات صادقانه متوجه شده ایم که مشتریان در کنار ارائه ی خدمات با کیفیت و ارزان ،سرعت ارائه ی خدمات را نیز مد نظر قرار می دهند در همین راستا ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا از هر گونه اتلاف وقت مشتریان عزیز جلوگیری نماییم.

به چه تعداد کارگر در روند باربری نیاز داریم:

این سوالی است که برای اکثر کسانی که قصد جابجایی وسایل را دارند پیش می آید،توصیه ی ما به شما تماس با مشاورین مجموعه می باشد .آن ها می توانند به رایگان شما را در تمام مراحل باربری از انتخاب وسیله ی نقلیه مناسب گرفته تا زمان و یا تعداد کارگران  راهنمایی کنند.صداقت و حرفه ای بودن مشاورین رایگان ما در مجموعه باعث می شود شما بتوانید بهترین انتخاب ها را جهت بهبود کیفیت باربری مینی سیتی اتخاذ نمایید.

021-22895281

021-22895297

جابجایی وسایل سنگین را به ما بسپارید:

جابجایی اجسام سنگین در اسباب کشی معمولا یکی از دغدغه هایی است که با آسیب جسمی شدیدی گاها همراه است ، عدم اطلاع کافی از چگونگی جابجایی اجسام باعث اتفاقاتی می گردد که نگرانی هایی را به همراه دارد . از جمله این نگرانی ها که اغلب دو تا سه ماه بعد از اسباب کشی خود را نشان میدهد ، کمردرد های مزمن و طولانی مدت ، زانو درد و بازو درد و فرسایش است .در نتیجه بهتر است کار را به کاردان بسپارید چرا که تهران باربری  متخصص در حمل هر گونه وسیله ای اعم از لوازم ادارات،شرکت ها،کارخانه ها،مدارس ،منازل، حمل جهیزیه ی عروس و …. با به کار گیری اصولی ترین روش ها می باشد. پس با ما تماس حاصل فرمائید و آرامش را در زمینه ی جابجایی وسایل به خود و یا خانوادیتان هدیه دهید.

۱۰ویژگی برتر مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات باربری مینی سیتی:

  • ۱_خدمات رسانی به صورت بیست و چهار ساعته و حتی در ایام تعطیل
  • ۲_ارائه ی ویژه ترین خدمات بسته بندی همگام با برترین متد روز اروپا
  • ۳_برخورداری از پرسنل توانا ،آموزش دیده،اخلاق مدار ،با تجربه و مسئولیت پذیر
  • ۴_قیمت دهی منصفانه و ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان پرداخت الکترونیک وجه و قیمت دهی هوشمند
  • ۵_خدمات رسانی سریع و بدون اتلاف وقت
  • ۶_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن،مسقف ،متنوع و موکت کاری شده
  • ۸_ارائه ی صفر تا صد خدمات باربری که شامل جابجایی،بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می شود
  • ۹_ارائه ی خدمات وی آی پی به درخواست مشتریان عزیز
  • ۱۰_حضور کارشناسان در طی مراحل باربری و نظارت بر تمام مراحل جهت کنترل کیفیت کاری کارکنان و ارائه ی خدمات برتر

برترین خدمات را از حرفه ای ترین ها درخواست کنید:

از قدیم گفته اند کار را به کاردان بسپارید،ما هم همین پیشنهاد را برای شما داریم چرا که اگر مایل هستید برترین خدمات باربری مینی سیتی را دریافت  نمایید که هم کیفیت بالایی داشته باشد،هم سرعت بالا،هم قیمت های نازل و هم کارکنان توانا ،تهران باربری با بیش از ۲۰ سال ارائه ی خدمات صادقانه و کسب رضایت صد در صدی تمام مشتریانش می تواند بهترین گزینه برای شما باشد .با توجه به آنچه گفته شد با ما تماس حاصل فرمائید تا برترین خدمات را در زمینه ی باربری دریافت نمایید و تجربه ای ایمن را کنار ما در این زمینه داشته باشید.

شعبه شمال تهران : 22895281-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *