باربری ولیعصر | اتوبار ولیعصر | 22895297-021


باربری ولیعصر

شرکت باربری و اتوبار تهران باربری مفتخر است به شما عزیزانی که در محدوده ی ولیعصر تهران ساکن هستید و قصد انجام جابجایی وسایل و یا اثاثیه منزل را دارید خدمات اسباب کشی با عالی ترین کیفیت و با استفاده از بروز ترین خودرو های حمل بار،در ایمن ترین حالت ممکن ارائه دهد.شرکت تهران باربری با گذشت زمان بیش از 10 ها هزاران پروسه اسباب کشی را بدون کوچک ترین صدمه و با جلب رضایت تکتک مشتریان انجام داده است و رزمه قابل قبولی برای خود به ارمغان آورده است و با کسب بیش از بیست سال تجربه و در کنار شما بودن بیش از پیش با خواسته ی تمامی مشتریان آشنا شده است و به همین خاطر قادر است برترین خدمات باربری ولیعصر را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

تضمین کیفیت و تضمین قیمت

اگر شما جزو کسانی هستید که می خواهید اسباب کشی کنید و نیاز به یک شرکت معتبر و مجاز در منطقه ی ولیعصر تهران دارید باربری ما با تیم کاملا حرفه ای  و مجرب خود در خدمت شماست . ما صفر تا صد اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام می دهیم کافی هست در گوشه ای نشسته و شاهده انجام کلیه مراحل باربری که شامل جابجایی، بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می شود باشید در این صورت خواهید دید که کادر مجرب تهران باربری به چه صورت برترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.راه های ارتباطی با مجموعه ی ما نیز بسیار آسان می باشد فقط کافیست تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما در مجموعه ی درخشان تهران باربری تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برترین خدمات باربری را در اختیار داشته باشید.

انتخابی درست و مطمئن :

همان طور که می‌ دانید اتوبار های زیادی در سطح تهران وجود دارد که خدمات باربری ولیعصر را ارائه می دهند .اما آیا می شود به همه ی آن ها به راحتی اطمينان کرد؟!!جواب این سوال قطعا منفی می باشد .با توجه به تجربه ی کاری ما اگر شما می خواهید یک باربری بی دردسر را پشت سر بگذارید باید اولین قدم که انتخاب یک اتوبار حرفه ای و مناسب می باشد را به درستی پشت سر بگذارید .در همین راستا مجموعه ی تهران باربری با هدف کمک به افراد جهت تجربه ی یک جابجایی وسایل ایمن و بی دردسر بیش از ۲۰ سال است که تاسیس گشته و در تلاش است برترین ها را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار دهد.مجموعه ی ما با برخورداری از مجوز رسمی اتحادیه،کادری حرفه ای و تجهیزات پیشرفته می تواند یک انتخاب به جا و صحیح برای شما باشد در نتیجه وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید.

جابجایی وسایل:

همانطور که  می دانید حمل اثاثیه منزل جابجایی و بارگیری وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید ، گاوصندق،ماشین لباس شویی،میز بیلیارد، میز های کنفرانس و وسایلی مانند پیانو کار آسانی نیست و باید توسط افراد نیرو مند و با تجربه انجام شود تا وسایل مورد نظر بدون صدمه به محل جدید انتقال یابد. و بر خلاف تصور افراد جابجایی وسایل تنها یک فعالیت بدنی نیست بلکه اگر فردی که جابجایی وسایل را بر عهده دارد از تخصص و تجربه ی کاری بالایی برخوردار نباشد نه تنها باعث وارد شدن صدمه به لوازم شما می شود بلکه مشکلات جسمی زیادی از قبیل درد ستون فقرات و آسیب به زانو ها برای خود شخص نیز به وجود می آید. در نتيجه بسیار حائز اهمیت است که جابجایی و حمل  وسایل خود را به دست افراد حرفه ای بسپارید.تمامی کارگرانی که در شرکت تهران باربری فعالیت می کنند به صورت کاملا حرفه ای به تمامی مراحل اسباب کشی و جابجایی وسایل سنگین آشنا و مسلط شده اند و شما در صورت سپردن اسباب کشی به تیم ما به هیچ وجه نگران کوچیک ترین صدمه به وسایل تان نباشید چرا که کارگران ما با حس مسئولیت پذیری بالایی که دارند و هم چنین تخصص و مهارت کافی ضامن سلامت وسایل شما تا پایان باربری می باشند‌.

021-22895281

021-22895297

 

 

بیمه نامه ی باربری ولیعصر:

بیمه نامه ی باربری ، بیمه ای هست که بار شما را از زمان ورود به داخل خودرو حمل بار تا زمان تخلیه و چیدمان بیمه کند .یک شرکت باربری معتبر تمامی خدمات باربری ولیعصر خود را همراه بیمه نامه ی رسمی باربری ارائه می دهد.در همین راستا مجموعه‌ ی درخشان تهران باربری نیز جهت رفاه حال مشتریان و جلوگیری از ضرر مالی آن ها تمامی خدمات خود را همراه بیمه نامه ی رایگان باربری ارائه می دهد و اثاثیه منزل و هر نوع باری که دارید را به میزان ارزش آن بیمه می کند تا خدای نکرده در صورت بروز هرگونه مشکل خسارت تمام و کمال پرداخت شود و مشتری هیچ گونه ضرری نکند.به هیچ وجه حمل و نقل خود را بدون بیمه مطمئن جابجا نکنید چون حادثه خبر نمی کند!

جابجایی تا چیدمان لوازم:

شاید تصور شما از جابجایی وسایل  اتوبار ها این باشد که یک ماشین برای شما همراه کارگر ارسال می نمایند تا لوازمتان را به مقصد برسانند. شاید این تصور در سال های قبل درست بود اما امروزه  و در بازار رقابی موجود اتوبار ها در تلاش هستند که برای خود سهمی ایجاد نمایند و برترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.شرکت ارائه دهنده ی باربری ولیعصر نیز با ارائه ی باربری با سرویس کامل توانسته رضایت صد در صدی تمام مشتریان خود را جلب نماید .شما می توانید تنها با یک تماس تمام مراحل باربری که شامل جابجایی، بسته بندی،بارگیری و چیدمان لوازم  می شود را به ما بسپارید و نگران چند و چون کار نباشید چرا که یک تیم حرفه ای از جابجایی تا چیدمان لوازم در کنار شماست و شما بدون دست زدن به حتی یک وسیله در کنار سرعت و امنیت بالا شاهد صفر تا صد جابجایی وسایل توسط تیم حرفه ای تهران باربری خواهید بود.

منصف ترین باربری ولیعصر همراه تخفیفات ویژه:

قیمت دهی یک باربری به دلیل اینکه تحت تاثیر عوامل متعددی می باشد کاری حرفه ای و نیازمند تخصص بالا است اما با همه ی این ها مجموعه ی تهران باربری با دریافت حداقل ترین سود ممکن ،ارائه ی تخفیفات دوره ای ویژه و قیمت دهی زیر نظر اتحاديه ی صنف حمل و نقل توانسته نازل ترین قیمت گذاری ها را برای خدمات خود در نظر بگیرد ‌.در نتیجه نگران هزینه های گزاف جابجایی وسایل خود نباشید چرا که تهران باربری با هدف جلب رضایت مشتری همواره در کنار شماست.پس با خیال راحت تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

مشاورین رایگان در کنار تیم تهران باربری:

بیشتر افراد گمان می کنند که جابجایی وسایل کاری سخت و دشواری است. اما ما این اعتقاد داریم که جابجایی وسایل هم می تواند یک پروسه ی سخت و طاقت فرسا باشد که تبدیل به کابوس ار شخصی شود و هم می تواند به راحتی آب خوردن طی گردد در صورتی که شما سه اصل را رعایت کنید که شامل

انتخاب یک باربری مناسب

انجام برنامه ریزی دقیق

و استفاده از خدمات بسته بندی لوازم می شود.

در همین راستا مجموعه ی تهران باربری برترین مشاورین را یک جا کنار هم جمع کرده تا با توجه به تجربه‌ ی کاری بالای خود ، یک برنامه ریزی دقیق از انجام کامل امور اولیه تا آخرین مرحله را برنامه ریزی و به مسئول تیم حمل بار ارائه  دهد تا مشتریان یک اسباب کشی به یاد ماندی را با تهران باربری تجربه نمایند و با برنامه ریزی دقیق،ایمن و بدون اتلاف وقت به راحتی تمامی مراحل باربری را پشت سر بگذارند.

021-22895281

021-22895297

نزدیک ترین باربری و اتوبار به ولیعصر:

یکی از دغدغه های بزرگ افرادی که قصد جابجایی وسایل خود را دارند اتلاف وقت زیادی است که در حین جابجایی وسایل و انتظار جهت رسیدن وسیله نقلیه  صورت می‌گیرد می باشند. اما دیگر نیاز نیست نگران اتلاف وقت در حین جابجایی وسایل خود باشید چرا که مجموعه تهران باربری در تمامی نقاط تهران شعبات فعال دارد که بزرگترین آن ها در ولیعصر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. ما در  منطقه ولیعصر خودرو های حمل بار  متنوع و متعدد( نیسان بار، وانت بار ، خاور ۶ متری و هشت متری،ایسوزو،هیوندا و ….) خود را مستقر کرده ایم تا درصورت درخواست شما عزیزان ، تیم حمل اثاثیه منزل را سریع به محل ارسال کنیم.در نتیجه بدون هیچ گونه نگرانی تلفن را بردارید و خودروی متناسب با لوازم خود را سفارش دهید تا بب معطلی و در کوتاه ترین زمان ممکن جلوی درب منزل شما پارک گردد.

بسته بندی حرفه ای باربری ولیعصر :

یکی از تعهدات کاری هر مجموعه ای باربری باید محافظت از لوازم شما باشد و این مهم میسر نمی گردد مگر به واسطه ی استفاده از خدمات بسته بندی مجهز، پیشرفته و به روز. مجموعه ی تهران باربری نیز با بهره گیری از علم روز دنیا و با استفاده از تمامی تجهیزات لازم در زمینه ی بسته بندی لوازم قادر است باربری ولیعصر را با امنیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار دهند .برخی از تجهیزات مورد استفاده در زمینه ی بسته بندی شامل ،لایف پک ها،کارتن های رگال دار،چسب اسکات پهن،روزنامه باطله ،سلفون،وکیوم ۲۰ متری و ۹۰ متری،فوم ضربه گیر،ساک های زیب دار حاوی پشم شیشه و ضد عفونی شده،پک های ضد عفونی شده،کیسه های مخصوص حباب دار ،ضد ضربه ها، بابل رپ ها و ….. می شود که کارکنان حرفه ی تهران باربری با به کار گیری آن ها لوازم شما را از هر گونه آسیب احتمالی حفظ می نماید .

 

رعایت تمامی پروتکل ها:

استفاده از ماسک و دستکش برای تیم تهران باربری در ایام شیوع کرونا ضروری بوده است و همچنین تهران باربری خدمات ضدعفونی کامیون ، ماشین های نقلیه و منزل را به مشتریانی که مایل باشند،  ارائه می دهد.برای دریافت این خدمات با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.مخصوصا در این ایام که رعایت اصول بهداشتی به یک امر حیاتی تبدیل شده است تیم تخصصی ما نیز  باربری ولیعصر را با رعایت تمامی پروتوکل های بهداشتی ارائه می دهد تا خیال شما از تمامی جهات راحت باشد.

باربری شبانه روزی تهران باربری:

آیا برای شما پیش آمده که از خود بپرسید چه زمانی بهتر است تا جهت جابجایی لوازم خود انتخاب نمایید !!!!اما دیگر بی هیچ عنوان نياز نیست نگران انتخاب زمان مناسب جهت جابجایی وسایل خود باشید چرا که ما به صورت بیست و چهار ساعته و حتی ایام تعطیل در کنار شما هستیم تا هز زمان که مایل بودید یک جابجایی‌ وسایل ایمن را پشت سر بگذارید .

۱۴ ویژگی برتر تهران باربری در یک نگاه:

  1. ۱_خدمات رسانی به صورت بیست و چهار ساعته و حتی در ایام تعطیل
  2. ۲_ارائه ی ویژه ترین خدمات بسته بندی باربری ولیعصر همگام با برترین متد روز اروپا
  3. ۳_برخورداری از پرسنل توانا ،آموزش دیده،اخلاق مدار ،با تجربه و مسئولیت پذیر آقا و خانم
  4. ۴_قیمت دهی منصفانه و ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان پرداخت الکترونیک وجه و قیمت دهی هوشمند
  5. ۵_خدمات رسانی سریع و بدون اتلاف وقت
  6. ۶_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن،مسقف ،متنوع و موکت کاری شده
  7. ۸_ارائه ی صفر تا صد خدمات باربری که شامل جابجایی،بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می شود
  8. ۹_ارائه ی خدمات وی آی پی به درخواست مشتریان عزیز
  9. ۱۰_حضور کارشناسان در طی مراحل باربری و نظارت بر تمام مراحل جهت کنترل کیفیت کاری کارکنان و ارائه ی خدمات برتر
  10. ۱۱_ارائه ی بارنامه و بیمه نامه ی دولتی
  11. ۱۲_ارسال بار به صورت ترانزیت،درون شهری و برون شهری
  12. ۱۳_تعهد کاری بالا
  13. ۱۴_به کارگیری روش های نوین جابجایی وسایل و باربری

جمع بندی نهایی در باربری ولیعصر:

با تشکر از وقتی که در اختیار ما قرار دادید و با توجه به آنچه که تا الان خدمتتان عرض کردم چنانجه مایل هستید برترین خدمات باربری را در کنار کیفیت خدماتی بالا،قیمت های بی نظیر و باور نکردنی، سرعت بالای خدمات رسانی و بسیاری ویژگی های مثبت دیگر یک جا در اختیار داشته باشید و یک باربری ایمن و بی درد سر را تجربه نمایید ،بی شک مجموعه خدمات باربری که‌ توسط شرکت خوشنام تهران باربری با بیش از ۲۰ سال سابقه ی خدماتی ویژه ارائه می گردد می تواند برای شما هوشمندانه ترین انتخاب باشد و آرامش در جابجایی را برایتان به ارمغان آورد در نتیجه وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید تا به راحتی هر گونه وسیله ای را به مقصد مورد نظرتان برسانید.

شعبه شمال تهران: 22895297-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *