ظریف بار شرق تهران | اتوبار ظریف شرق تهران | 88679369-021


ظریف بار شرق تهران

عموما اسباب کشی و بسته بندی وسایل یک شوک برای خانوم های خانه دار است که به هر حال بار اصلی این نقل مکان به عهده آن ها است.اگر شما هم این روزها در تدارک نقل مکان هستید امیدوارم به سلامت به خانه جدید بروید و اما ما در همین زمینه کنار شماییم تا بتوانید با خیال راحت یک جابجایی وسایل بی دردسر و راحت را پشت سر بگذارید .اگر در یکی از مناطق شرق تهران ساکن هستید و می خواهید در زمینه ی جابجایی وسایل آرامش را به خانواده ی خود هدیه دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات ظریف بار شرق تهران می باشد که با سال ها تجربه و برخورداری از پرسنل توانا و کارآزموده توانسته در زمینه ی جابجایی هر گونه وسیله ای بهترین باشد و با کسب رضایت صد در صدی مشتریان خود کارنامه ی کاری خود را پر بار نموده .هر آنچه که از یک باربری اصولی و حرفه ای بخواهید با انتخاب خدمات ظریف بار شرق تهران یکجا در اختیار دارید.با ما نه دیر کردی در روند باربری تجربه می کنید و نه هیچ اختلالی در نتیجه با خیال راحت حمل هر گونه وسیله ی ادارات،شرکت ها،منازل،مدارس،کارخانه ها،جهیزیه ی عروس و …. را به ما بسپارید.مگر می شود کسی قصد جابجایی وسایل خود را داشته باشد و با نام ظریف بار شرق تهران آشنا نباشد ،در نتیجه اگر شما نیز  مایل هستید بیشتر با خدمات این مجموعه ی باربری بزرگ آشنا شوید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا برترین ویژگی های ظریف بار شرق تهران را کنار هم مرور کنیم .راه های ارتباطی با این مجموعه نیز بسیار ساده می باشد فقط کافیست با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و درست سر وقت برترین و ویژه ترین خدمات باربری را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

اسباب کشی تخصص ماست:

ما سال ها تجربه‌ی فعالیت باربری تخصصی در زمینه جابه‌جایی اسباب و وسایل منزل و اداری را داریم و تمام نیروهایی که برای شما اعزام می‌شوند متخصص حمل اثاثیه و بسته بندی آن هستند. متاسفانه گاها مشاهده می شود که برخی از افرادی که اقدام به ارائه خدمات اسباب کشی می کنند ، به اصول آن آشنایی کافی ندارند و موجب خسارت دیدن اثاثیه و اسباب وسائل مشتریان می شوند.تفاوت ما با شرکت های باربری معمولی این است که از لحظه بسته‌بندی و حمل، تا لحظه تحویل و چیدمان در مقصد در کنار شما هستیم. نمی‌ گذاریم کوچکترین صدمه ای به اثاثیه شما وارد شود، و وسایل شما  در کمترین زمان با بهترین کیفیت جابه جا می‌شود. از آنجا که در اسباب کشی ، سلامت و امنیت اثاثیه اهمیت بسیاری دارد ، باید توسط یک تیم کاملا مجرب اجرا شود. نه تنها بسته بندی بار ، بلکه جابجایی آن میان طبقات ، به خصوص از طبقات بالا به همکف و قرار دادن درون کابین خودرو و اتوبار ، نیاز به تخصص و البته رعایت اصول فنی دارد.

امنیت و تنوع بالا در وسایل حمل و نقل بار:

شما با انتخاب خدمات ظریف بار شرق تهران می توانید از میان تنوع بالای وسایل حمل و نقل بار به راحتی و به هر تعداد که بخواهید وسایل نقلیه انتخاب کنید که شامل، عنواع خاور،هیوندا،وانت،ایسوزو ،نیسان و … می شود. لازم به ذکر است که کف تمام وسایل نقلیه در مجموعه ی ما موکت کاری شده و تمام آن ها از امنیت بالایی برخوردار هستند.

 

پشتیبانی بیست و چهار ساعته و مورد اعتماد:

مشاوره دقیق و صادقانه کارشناسان به صورت رایگان و پیشنهاد بهترین راهکارها با توجه به شرایط بار و خدمات موردنظر شما​. در طول فرآیند باربری ما نظارت کاملی بر رفتار و عملکرد کارگر و راننده داریم و با پشتیبانی لحظه ای رضایت مشتریان را تامین می نماییم.مشاورین رایگان ما به صورت بیست و چهار ساعته و حتی در ایام تعطیل نیز در  کنار شما هستند تا برترین خدمات ظریف بار شرق تهران را در اختیار شما عزیزان قرار دهند و شما را از روند کاری مطلع سازند. حتی شما می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید و هر سوالی که دارید را با آن ها در میان بگذارید تا بتوانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.

ضمانت کیفیت و  عدم تغییر قیمت ها با انتخاب خدمات ظریف بار شرق تهران :

شاید بارها شاهد این موضوع بوده اید که شرکتهای باربری در ابتدای مسیر یک قیمتی را عنوان می‌کنند که بسیار کم می باشد و شما در دام تبلیغات بیهوده این نوع شرکت می‌افتید اما در پایان مسیر با بهانه‌های مختلف قیمت‌های باربری را افزایش می‌دهد اما شما با انتخاب شرکت ما خیالتان تا پایان باربری از عدم تغییر قیمت‌ها با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت الکترونیک مبلغ باربری راحت باشد چراکه با ما نه تنها کیفیت برتری را در زمینه باربری تجربه می کنید بلکه تمام قیمت های ما زیر نظر اتحادیه می باشد و ضمانت عدم تغییر قیمت‌ها اولویت ماست.قیمت گذاری های منصفانه ، شفاف و در عین حال رقابتی ما و شرح دقیق قیمت گذاری قبل از حمل بار،هزینه های حمل و بسته بندی بار طبق تعرفه مصوب اتحادیه  و حتی ۲۰ درصد تخفیف ویژه و پایین تر از نرخ اتحادیه همگی از ویژگی های انتخاب ما می باشد در نتیجه وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید .

021-88572219

021-88679369

راهکار های کاهش هزینه های باربری:

  • ۱_یکی از اولین عوامل تاثیر گذار در قیمت ها تناژ بار یا وزن وسایل می باشد در نتیجه پیشنهاد ما جهت کاهش هزینه ها و تجربه ی راحتی در یک جابجایی کنار گذاشتن وسایل بلا استفاده است .در نتیجه قبل از هر گونه جابجایی، وسایل خود را تفکیک کنید و لوازمی را که دیگر نیاز ندارید کنار  بگذارید تا وزن وسایل و قیمت های یک باربری به حد چشم‌ گیری کاهش یابد.
  • ۲_دومین توصیه ی ما استفاده از خدمات بسته بندی می باشد چرا که اگر لوازم شما به صورت اصولی بسته بندی شود نه تنها به آن ها آسیب وارد نمی شود و دیگر لازم نیست هزینه های زیادی جهت خرید مجدد آن ها صرف نمایید بلکه باعث می شود شما تنها با یک وسیله نقیله لوازم ییشتری را جابجا کنید و نیار به وسایل نقلیه ی متعدد و یا با مصرف سوخت بیشتر نداشته باشید .
  • ۳_کاهش هزینه باربری و اسباب کشی منزل با انتخاب زمان مناسب.همانطور که می دانید اکثر اسباب کشی ها و باربری ها به آخر هفته موکول می شوند که با افزایش تقاضا و افزایش حجم کاری و دشواری در حمل و نقل هزینه ها تا حدودی افزایش پیدا می کند.بنابراین اگر برای اسباب کشی منزل و باربری نیازی به تاریخ مشخصی ندارید درخواستتان را در اواسط هفته یا روزهای عادی ثبت کنید.

صدور بیمه نامه ی بار راهی جهت افزایش آرامش خاطر شما:

گرچه در سرویس های درون شهری ، امکان حوادث غیر مترقبه برای خودرو و اتوبار بسیار کم است ، اما حمل اثاثیه یا بارهایی که ارزش مادی بالایی دارند ، می تواند دلهره آور باشد. در این شرایط صدور بیمه نامه بار می تواند تضمین امنیت بار و تامین آرامش شما را به همراه داشته باشد. در کشورهای پیشرفته ، بیمه در هر فرآیندی یک رکن اساسی محسوب می شود که در ایران نیز رفته رفته تمایل عموم مردم برای بهره گیری از خدمات بیمه ای بیشتر می شود،در همین راستا ظریف بار شرق تهران را تمام خدمات باربری خود را همراه بیمه نامه ی رسمی خدمت تمام مشتریان خود ارائه می دهد تا خیال شما از بابت کیفیت و امنیت باربری کاملا راحت باشد.

با ما بهترین ها را تجربه کنید:

شعار ما مشتری مداری و کسب رضایت حداکثر مشتری می باشد و در همین راستا از شروع فعالیت تا کنکون تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا برترین خدمات را در زمینه ی باربری در اختیار مشتریان خود قرار دهیم، در نتیجه و با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم اگر در یکی از مناطق شرق تهران ساکن هستید و می خواهید به یک اتوبار باربری که پرسنل مجرب و کار آزموده، قیمت های استثنایی، سرعت بالای حمل و نقل، کیفیت بالای خدمات رسانی دارد اعتماد کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات ظریف بار شرق تهران با سال ها تجربه می باشد.

شماره تماس با ما : 88572219-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *