ظریف بار شمال تهران | اتوبار ظریف شمال تهران | 22895297-021


ظریف بار شمال تهران

امرزوه عده ی زیادی از افراد سالانه محل زندگی خود را تغییر می دهند و به واسطه ای این جابجایی مرحله ی سخت اسباب کشی را پشت سر می گذارند که برای بیشتر افراد خسته کننده و طاقت فرسا می باشد چرا که انجام تمام مراحل باربری کار پر دردسری است و امکان دارد اعضای خانواده را دچار استرس نماید به همین دلیل ما امروز با یک پیشنهاد ویژه در زمینه ی جابجایی وسایل در کنار شماییم .اگر در یکی از مناطق شمال تهران ساکن هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات ظریف بار شمال تهران می باشد که برترین خدمات را در زمینه ی جابجایی در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد.سال ها تجربه و در کنار شما بودن موجب شده تا با نیاز و خواسته های شما عزیزان بیش از پیش آشنا شویم و در روند کاری خود تحولی عظیم ایجاد نماییم تا بتوانیم رضایت کامل شما مشتریان عزیز را در تمام زمینه ها جلب نماییم.ظریف بار شمال تهران همان گزینه ی مطمئن، ارزان و ایمن می باشد که شما می توانید با خیال راحت جابجایی وسایل خود را به آن بسپارید چرا که کارکنان حرفه ی ما به تمامی اصول ویژه جهت جابجایی وسایل تسلط دارند و می توانند با کیفیت بالا از صفر تا صد تمامی مراحل باربری را که شامل،بسته بندی،جابجایی،بارگیری و چیدمان وسایل می شود را برای شما بی دردسر انجام دهند و شما بدون دست زدن به حتی وسیله ای با خیال راحت و آسوده تمام لوازمتان را به مقصد مورد نظرتان انتقال دهید.راه های ارتباطی با مجموعه ی درخشان ظریف بار بسیار آسان می باشد ،فقط کافیست تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برترین خدمات ظریف بار شمال تهران را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان شرکت ارائه دهنده ی خدمات باربری شما را به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل می نماید چرا که ما به کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم ایمان داریم.

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

زمان کمی دارید باربری با سرویس کامل را امتحان کنید :

کارکنان باتجربه و مسئولیت پذیر ظریف بار از هم اکنون در کنار شما هستند تا هر زمان که مایل باشید از صفر تا صد تمامی خدمات باربری که شامل بسته بندی، بارگیری، جابجایی و چیدمان لوازم می‌شود را برای شما با بالاترین کیفیت انجام دهند. باربری با سرویس کامل مخصوص کسانی است که زمان کمی دارند و مایل هستند تمام مراحل باربری را با کیفیت و سرعت بالا پشت سر بگذارند و همچنین مخصوص کسانی ست که دوست دارند بدون دست زدن به حتی وسیله ای یک باربری آسان را تجربه نمایند .پس اگر شما نیز جزو این دو دسته از افراد هستید باربری با سرویس کامل ظریف بار شمال تهران یک گزینه کاملاً مناسب و به صرفه برای شما عزیزان می باشد.

ارائه ی بیمه نامه ی باربری

وقتی یک مجموعه تمام خدمات خود را همراه ضمانت نامه کتبی ارائه می دهد خیال شما از تمام جوانب و کیفیت کاری راحت است، چراکه خوب می دانید اگر این مجموعه به کیفیت خدماتی خود ایمان نداشت تمام خدماتش را همراه ضمانت نامه ارائه نمی داد. ظریف بار نیز از آنجا که به کیفیت خدماتی خود ایمان دارد تمام مراحل باربری را همراه ضمانت نامه ارائه می‌دهند و بیمه نامه باربری همان گزینه مطمئن جهت افزایش آرامش خاطر شما عزیزان می باشد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که لوازم تان تا پایان جابجایی کاملاً سالم به مقصد مورد نظرتان می‌رسد، پس ما را از دست ندهید و تلفن را بردارید و با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برترین خدمات را در زمینه جابجایی لوازم در اختیار داشته.

021-22895281

021-22895297

با امنیت بالا وسایل خود را جابجا نمایید:

یکی از خدمات مهمی که شرکت های با کیفیت باربری در اختیار مشتریان خود قرار می دهند بسته بندی های ویژه جهت افزایش امنیت لوازم شما می باشد . خدمات بسته بندی یک کار حرفه‌ای و اصولی است و بهتر است شما این مقوله را به انسان ها و افرادی که در این زمینه کاملاً حرفه‌ای هستند بسپارید، چرا که یک بسته بندی اصولی و حرفه ای لوازم شما را از آسیب حفظ میکند و باعث می شود لوازم شما جای کمتری را اشغال نمایند و همین عامل هزینه های یک باربری را به صورت چشمگیری  کاهش می دهد .ظریف بار با برخورداری از تمامی تجهیزات لازم که شامل،سلفون، لایف پک،کارتن های رگال دار،کارتن های مقام ۵ لایه،وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری، ساک های مخصوص زیب دار حاوی پشم شیشه،روزنامه باطله،چسب اسکات پهن و … می شود می تواند لوازم شما را از هر گونه آسیبی حفظ نماید.

حمل هر گونه وسیله ای با ظریف بار شمال  تهران:

کارکنان حرفه‌ای مجموعه ما با قدرت بالا و تجربه ای که دارند می‌توانند هر نوع وسیله ای را که مد نظر دارید اعم از لوازم ادارات ،شرکتها ،منازل، کارخانه ها ،مدارس و جهیزیه عروس را برای شما با بالاترین کیفیت جابجا نمایند در همین راستا شما می توانید جهت جابجایی هر گونه وسیله ای با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید تا آنها بتوانند در این زمینه به شما یاری رسانند.

تحویلی عظیم در سیستم باربری با ظریف بار شمال تهران:

شاید شما نیز بارها شاهد این موضوع بوده‌اید که شرکت های باربری در ابتدای راه یک قیمتی را عنوان می نمایند اما در پایان مراحل باربری با بهانه های مختلف همچون دیرکرد قیمت‌ها را افزایش می‌دهند. اما دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید چرا که با امکان پرداخت الکترونیک وجه و قیمت دهی هوشمند هیچ گونه افزایش قیمتی را تا پایان باربری شاهد نخواهید بود، از طرف دیگر قیمت های منصفانه ظریف بار شمال تهران شما را از هر لحاظ راضی می نماید چرا که با دریافت سود اندک و قیمت دهی زیر نظر اتحادیه توانسته در این سال ها رضایت صددرصدی تمامی مشتریان خود را جلب نمایند.

021-22895281

021-22895297

تنوع بالا در ماشین های حمل و نقل بار:

مجموعه بزرگ ظریف بار دارای تنوع بالای وسایل حمل و نقل بار می باشد که این وسایل نقلیه از امنیت بالایی برخوردار هستند و کف تمام آنها با موکت پوشیده شده و حتی شما می توانید وسایل نقلیه مسقف را که مناسب اسباب کشی در زمستان و یا هوای بارانی می‌شود استفاده نمایید فقط کافیست با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید تا متناسب با وسایل تان بتوانید یکی از لوازم  نقلیه موجود در مجموعه را که شامل کامیون، نیسان ،وانت ،خاور ۸ متری و ۱۰ متری و غیره می‌شود را انتخاب نمایید تا تا شاهد امنیت بالا در باربری باشید.

۱۰ویژگی برتر ظریف بار شمال تهران:

  • ۱_خدمات رسانی به صورت بیست و چهار ساعته و حتی در ایام تعطیل
  • ۲_ارائه ی ویژه ترین خدمات بسته بندی همگام با برترین متد روز اروپا
  • ۳_برخورداری از پرسنل توانا ،آموزش دیده،اخلاق مدار ،با تجربه و مسئولیت پذیر
  • ۴_قیمت دهی منصفانه و ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان پرداخت الکترونیک وجه و قیمت دهی هوشمند
  • ۵_خدمات رسانی سریع و بدون اتلاف وقت
  • ۶_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن،مسقف ،متنوع و موکت کاری شده
  • ۸_ارائه ی صفر تا صد خدمات باربری که شامل جابجایی،بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می شود
  • ۹_ارائه ی خدمات وی آی پی به درخواست مشتریان عزیز
  • ۱۰_حضور کارشناسان در طی مراحل باربری و نظارت بر تمام مراحل جهت کنترل کیفیت کاری کارکنان و ارائه ی خدمات برتر

برترین ها را از ظریف بار شمال  تهران بخواهید:

با توجه به آنچه که خدمتتان عرض کردم اگر شما هم مایل هستید برترین خدمات را در زمینه باربری تجربه نمایید با مشاورین رایگان مجموعه ظریف بار شمال تهران تماس حاصل فرمایید تا یک باربری ارزان ایمن راحت و با کیفیت را در کنار ما تجربه نمایید. تمام تلاش ما کسب رضایت شماست و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود چرا که اعتماد شما تنها سرمایه ی.  ماست پس وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید .

شعبه شمال تهران : 22895281-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *