نیسان بار جهان آرا | وانت بار جهان آرا | 88679369-021


شعبه مرکز تهران

021-88572219

021-88679369

مشتری مداری و جلب رضایت مشتری رمز موفقیت ماست:

اولویت اول شرکت تهران باربری همیشه مشتری مداری بوده و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا همیشه برترین خدمات را در ازای نازلترین قیمت ها در اختیار تمام مشتریان عزیز قرار دهد شرکت تهران باربری با بیش از ۲۰ سال خدمت صادقانه در رابطه با جابجایی هر گونه وسیله ای به طور کامل با نیاز تمامی مشتریان خود آشنا شده و همواره در تلاش است که هر روز خدمتی بهتر به تمام مشتریان خود ارائه دهد و در راه جلب رضایت مشتری تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند در زمینه وانت بار جهان آرا یکه تازه شرکت های باربری باشد و به صورت بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل نیز کنار شماست تا در هر زمانی که مایل باشید وسایل خود را جابجا نمایید.

مراحل یک باربری در شرکت تهران باربری :

شرکت تهران باربری ازصفرتاصد خدمات وانت بار جهان آرا را که شامل جابجایی بسته بندی بارگیری و چیدمان وسایل می‌شود را خدمت شما با بالاترین کیفیت خدماتی ارائه می دهد.

  • ۱_ در مرحله اول بعد از تماس شما با مشاورین رایگان ما تمام مراحل کاری این مجموعه و قیمت ها و چند و چون کار در اختیار شما قرار داده می شود.
  • ۲_ در مرحله دوم اگر شما به تیم تهران باربری اطمینان کنید یک قرارداد بین شما و شرکت بسته می شود و بعد از آن تمام مراحل باربری برعهده شرکت تهران بار برای قرار می گیرد.
  • ۳_ پس از عقد قرارداد کادر مجرب شرکت ارائه دهنده نیسان بار جهان آرا در محل حاضر می‌شوند و بعد از بررسی های نهایی و به دست آوردن یک دید کلی از میزان وسایل و نحوه بسته بندی آن ها شروع به کار می نمایند‌.
  • ۴_ در مرحله بعدی کارکنان مجرب تیم تهران باربری شروع بسته بندی وسایل شما با برخورداری از برترین تجهیزات می نماید.
  • ۵_ مرحله پنجم نوبت به بارگیری وسایل می رسند که مرحله بسیار مهم است زیرا اگر وسایل شما به خوبی بسته   و بارگیری شوند جای کمتری را اشغال می‌نمایند و شما دیگر لازم نیست که هزینه های گزافی جهت سفارش وسایل نقلیه متعدد یا بزرگ و یا با مصرف سوخت بیشتر دهید.
  • ۶_ مرحله نهایی بعد از به مقصد رسیدن بار توسط بهترین رانندگان مجرب که با مسیر آشنایی کامل دارند چیدمان وسایل به بهترین شکل ممکن می باشد کارکنان ما بهترین دوره های آموزشی را در این زمینه گذرانده اند و سعی می نمایند وسایل شما را به بهترین شکل ممکن و متناسب با سلیقه شما چیدمان نمایند تا ماه عسل یک وانت بار جهان آرا  برای شما رضایت بخش باشد.

شعبه مرکز تهران: 88572219-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *