نیسان بار خزانه | وانت بار خزانه | 09124430622


راحت ترین راه حمل اثاثیه:

امروز به دلیل افزایش مشغله های زندگی افراد ،آن ها دیگر وقت چندانی ندارند که بتوانند پروسه ی طولانی جابجایی وسایل را پشت سر بگذارند و به همین خاطر به دنبال آسان ترین راه جابجایی وسایل می گردند .در همین راستا وانت بار خزانه با ارائه باربری با سرویس کامل در کنار شماست تا سختی های یک جابجایی وسایل را از دوش شما عزیزان بردارد. در نتیجه چنانچه وقت کمی دارید و یا مایل هستید بدون دست زدن به حتی وسیله ای تمام مراحل باربری را که شامل جابجایی ،بسته بندی،بارگیری و چیدمان لوازم می شود پشت سر بگذارید باربری با سرویس کامل بهترین انتخاب برای شما می باشد .در نتیجه وقت را از دست ندهید و جهت تجربه ی باربری سریع ،مطمئن و آسان با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا جابجایی وسایل دیگر برایتان یک کابوس و دغدغه ی بزرگ نباشد.

شعبه جنوب تهران

021-88572219

021-88679369

ماشین های حمل و نقل مخصوص بار:

 به صورت کلی انواع ماشین های حمل بار به ۳ دسته تقسیم می شنود:

ماشین باربری کوچک و سبک مانند وانت، وانت پراید، و وانت پیکان.

ماشین حمل بار نیمه سنگین مانند کامیون، خاور، هیوندا، ماشین باربری ایسوزو، و کامیونت.

ماشین حمل بار سنگین مانند تریلی، ترانزیت، ده تن، کفی، ترانزیت یخچالی، ۲۰ تن، چادری سه محور، کفی، کمپرسی، و تریلی تانکر فاو.

وانت بار خزانه مجموعه ماشین های حمل و نقل متنوعی وجود دارد که شما می توانید متناسب با وسایلتان یکی را انتخاب نمایید.کف تمام وسایل نقلیه وانت بار خزانه با موکت پوشیده شده است تا احتمال آسیب به لوازمتان حین جابجایی به صفر برسد و هم چنین چنانچه خودرو مسقف نیاز دارید در عنواع مختلف در این مجموعه موجود می باشد. در نتیجه شما با انتخاب مجموعه خدمات ما قدرت بالایی در انتخاب وسیله ی نقلیه ی متناسب با لوازمتان دارید پس وقت را از دست ندهید و جهت تجربه ی یک باربری حرفه ای با ما تماس حاصل فرمائید.

وظایف رانندگان باربری:

 راننده اتوبار پیش از شروع به حرکت کردن موظف است تمامی مهار کننده های بار های شما را کنترل کند و از محکم بودن آن ها اطمینان حاصل کند تا در هنگام ترمز های شدید و هر حادثه ی دیگری احتمال آسیب رسیدن به وسایل هنگام باربری را به صفر برساند. اگر مسافتی که می بایست بار های شما با وسیله نقلیه طی شود زیاد باشد ، راننده وظیفه دارد تا در هر ۸۰ کیلمتر از مسافتی که طی کرده است ایستاده و بار ها را کنترل نماید تا از محکم بودن اتصالات مهر بند ها اطمینان حاصل کند. شما با انتخاب نیسان بار خزانه خیالتان از همه ی جهات راحت باشد چرا که رانندگان این مجموعه با مهارت بالایی که دارند در سایه ی تجربه ی کاری بی نقص لوازمتان را به مقصد مد نظرتان می رسانند فقط کافیست یک بار مجموعه خدمات ما را امتحان کنید تا به مشتری دائمی این مجموعه تبدیل شوید.

شعبه جنوب تهران: 44366245-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *