نیسان بار طرشت | وانت بار طرشت | 09191499509


وانت بار طرشت

امرزوه با تغییر سبک زندگی و بیشتر شدن اجاره نشینی نسبت به قدیم که افراد در کم تر مواقعی منزل خود را تغییر می دادند و وسایل خود را جا به جا می نمودند اما همان طور که گفته شده امروز برای سهلوت در جا به جایی های متعدد که بین افراد مختلف روی می دهد باید شرکت های متعددی در این زمینه فعالیت نمایند اما از میان انبوهی از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات باربری به کدام یک می شود اطمینان کرد تا یک باربری ایمن و مناسب را از مبدا وانت بار طرشت تجربه نماییم بی شک یک گزینه ی مطمئن در انتخاب هر نوع شرکت ارائه دهنده ی خدمات وانت بار طرشت سابقه ی خدماتی و هم چنین رضایت مشتریان ان مجموعه می باشد ،ما امروز در کنار شماییم تا یکی از طلایه دار ها در امر جا به جایی هر گونه وسایل ادارت،منازل،شرکت ها،مدارس ،حمل جهزیه ی عروس و خدمات رسانی ویژه به سالمندان را خدمت شما معرفی نماییم .شرکت تهران باربری از مبدا وانت بار طرشت یکی از بهترین شرکت ها و مطمن ترین انتخاب برای شما از مبدا وانت بار طرشت می باشد چرا که این شرکت سابقه ی خدماتی درخشان  ۲۰ ساله دارد و در این ۲۰ سال خدمت بی دریغ توانسته با بهترین نیرو های خدماتی، مدیریتی توانا ،کیفیت خدماتی ویژه و هم چنین قیمت های استثنایی رضایت صد در صدی تمام مشتریان خود را جلب نماید.پس اگر شما هم قصد جا به جایی وسایل را از مبدا وانت بار طرشت را دارید و می خواهید در کنار کیفیت خدماتی بی نظیر یک حمل و نقل ارزان را در کم ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت تجربه نمایید تهران باربری بهترین گزینه برای جا به جایی وسایل شما از مبدا وانت بار طرشت می باشد.

اگر هنوز هم می خواهید با شرکت ارائه دهنده ی وانت بار طرشت اشنا شوید کافی است با من همراه باشید تا ویژگی های برتر و متمایز شرکت تهران باربری را نسبت به سایر شرکت های ارائه دهنده ی وانت بار طرشت برایتان برشمارم.

شعبه غرب تهران:

021-44389431

021-44389435

ویژگی های ممتاز شرکت تهران باربری به شرح زیر است:

۱_ارائه ی خدمات به صورت بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل.دیگر نگران نباشید چرا که ما خدمات یک وانت بار طرشت را برای شما در هر ساعتی از شبانه روز و یا حتی در ایام تعطیل با بالاترین کیفیت انجام می دهیم حتی شما می توانید در انتخاب ساعت جا به جایی وسایلتان از مبدا وانت بار طرشت با همکاران من تماس حاصل فرمائید تا در این زمینه نیز به شما کمک کنند و ساعت های کم ترافیک را جهت کاهش زمان باربری به شما معرفی نمایند.

۲_ارائه خدمات وی ای پی از مبدا وانت بار طرشت به در خواست مشتریان محترم .

۳_بر خورداری از پرسنل مجرب،توانا و آموزش دیده در زمینه ی جا به جایی وسایل .ما خدمات یک وانت بار طرشت را همراه بهترین نیرو های خدماتی خود که با وسواس کامل گلچین شده اند خدمت شما ارائه می دهیم .ان ها با نهایت دقت و با استفاده از مهارت های خود در زمینه ی جا به جایی وسایل از هر گونه اسیب به وسایلتان حین جا به جایی  جلوگیری می نمایند.

۴_ارایه برترین خدمات بسته بندی همگام با پیشرفت های روز دنیا. ما هر آنچه برای یک بسته بندی اصولی وسایل از مبدا وانت بار طرشت لازم است را همچون،وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری، سلفون،لایف پک،فوم ضربه گیر، کیسه های مخصوص حباب دار،کارتون های رگال دار ،چسب اسکات پهن،ساک های مخصوص حاوی پشم شیشه وغیره  را همراه داریم تا بهترین های خود را خدمت شما ارائه دهیم و از آسیب های احتمالی جلوگیری نماییم.

۵_برخورداری از برترین نیرو های خدماتی در امر چیدمان وسایل.ما از صفر تا صد یک باربری از مبدا وانت بار طرشت یا هر نقطه ی دیگر از تهران و حومه را که شامل ،جا یه جایی وسایل، بسته بندی و چیدمان می شود را با بالاترین کیفیت ممکن خدمت شما ارائه می دهیم. در این زمینه نیز نیرو های ما با توجه به اصول چیدمان وسایل و هم چنین سلیقه شما سعی در چیدمان لوازم به بهترین شکل و اصولی ترین روش می نمایند.

۶_برخورداری از رانندگان حرفه ای، با تجربه و راه بلد از مبدا وانت بار طرشت.رانندگان ما با نهایت دقت،صبر و حوصله سعی در جا به جایی وسایل شما می نمایند و با توجه به آشنایی کاملی که با مسیر های ارتباطی دارند در دام هیچ دست اندازی نمی افتند و وسایل شما را در نهایت سلامت به مبدا مورد نظرتان می رسد ،ان ها همچنین طی مسیر چندین بار وسایل شما را چک می کنند تا از صحیح و سالم بودن وسایل در جای خود اطمینان حاصل نمایند.

۷_برخورداری از وسایل حمل و نقل ایمن و متنوع. ما به شما این اطمینان را می دهیم که قدرت انتخاب شما برای گزینش یک وسیله ی حمل و نقل مناسب  از مبدا وانت بار طرشت بسیار بالاست و شما می توانید متناسب با وسایلتان یکی از وسایل نقیله ی ما را که شامل کامیون ،وانت،نیسان،خاور های ۶ متری و هشت متری،ایسوزو،هیوندا و غیره می باشند را بر گزینید و قابل ذکر است که بگویم کف تمام وسایل نقیله از مبدا وانت بار طرشت موکت کاری شده تا هیچ گونه آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

۸_شرکت تهران باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه صنف حمل و نقل می باشد و همین عامل می تواند شما را از انتخاب شرکت تهران باربری مطمئن سازد.

۹_بازدید از محل باربری قبل از هر گونه جا به جایی و حمل و نقل وسایل. کارشناسان ما قبل از هر گونه جا به جایی وسایل از مبدا وانت بار طرشت بازدید به عمل می اورند تا یک دید کلی از نحوه ی جا به جایی وسایل و بسته بندی ان ها به دست اورند تا بتوانند شما را در انتخاب وسیله ی حمل و نقل مناسب و متناسب با وسایلتان راهنمایی کنند.

۱۰_قیمت دهی منصفانه همراه با امکان پرداخت هوشمند و الکترونیک بدون هیچ گونه صحبت مجدد بر سر قیمت یکی از ویژگی های ممتاز شرکت تهران باربری از مبدا وانت بار طرشت می باشد که ان را از مابقی شرکت های باربری متمایز می سازد .شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که شرکت های باربری در ابتدای کار یک قیمتی را به شما عنوان کنند و در انتهای خدمات باربری با بهانه های مختلف این قیمت ها را افزایش بدهند اما دیگر خیالتان راحت باشد چرا که با این ویژگی از مبدا وانت بار طرشت دیگر لازم نیست نگران قیمت ها باشید .

شعبه غرب تهران: 44389431-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *