نیسان بار فاطمی | وانت بار فاطمی | 88679369-021


وانت بار فاطمی

اگر قصد جابجایی وسایل خود را دارید و نگران دردسر های ناشی از اسباب کشی هستید به هیچ عنوان دیگر نگران نباشید چرا که ما در کنار شماییم تا هر گونه وسیله ی سنگین و یا حساسی را برای شما با بالاترین کیفیت به واسطه بهترین کارگران و بسته بند های حرفه ای به مقصد جدید منتقل نماییم.تهران باربری یکی از بهترین ارائه دهندگان وانت بار فاطمی می باشد که با بیش از ۲۰ سال سابقه ی خدماتی در کنار شماست تا تمامی استرس های یک جابجایی وسایل را از دوش شما بردارد و برترین خدمات باربری را در اختیارتان قرار دهد.راه های ارتباطی با ما نیز بسیار آسان می باشد فقط کافیست تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ماشین حمل و نقل متناسب با وسایل خود را در اختیار داشته باشید و صفر تا صد تمام مراحل باربری را به راحتی پشت سر بگذارید.

شعبه مرکز تهران

021-88572219

021-88679369

 انتخابی هوشمندانه:

نیسان بار فاطمی پیشرو در صنعت حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل، جهیزیه عروس، کالای تجاری و اداری،مدارس و ….. به تمام نقاط تهران و شهرستان ها به صورت شبانه روزی می باشد .تجهیزات فنی و مکانیکی ،گروه های تخصصی متنوع در کلیه زمینه ها و هزینه های پایین و مقرون به صرفه همگی تنها بخش کوچکی از مزایای انتخاب تهران باربری می باشد. با توجه به احساس نیاز به گسترش خدمات و بالا بردن کیفیت آن ها در باربری مخصوصا منطقه ی فاطمی تهران، کادر مدیریتی تهران باربری اقدام به وارد کردن ماشین های حمل و نقل تمام اتوماتیک و پیشرفته و تجهیزات مکانیکی فوق تخصصی جهت حمل آسان و ایمن بار نموده است. با گذشت قریب به ۲۰ سال تمام واحدهای مرتبط و درون مجموعه ای در تهران باربری از رضایت کامل مشتریان حرف به میان آوردند و این مهر تاییدی بر خدمات صادقانهی ما می باشد. این پروسه هنوز ادامه دارد و ما تماما به فکر رفاه بیشتر همشهریان عزیز در حمل بار و جابجایی وسایل هستیم.

خدمات ویژه ی وانت بار فاطمی:

مجموعه ی تهران باربری از صفر تا صد تمامی خدمات باربری را به بهترین شکل ممکن به انجام می رساند که شامل موارد زیر می باشد.

شعبه مرکز تهران: 88679369-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *