نیسان بار چیتگر | وانت بار چیتگر | 44366247-021


قیمت دهی منصفانه تا ضمانت عدم تغییر قیمت ها تا پایان باربری را همراه ما تجربه کنید:

یکی از تلاش های ما در این مجموعه، ارائه خدمات با کیفیت باربری در ازای نازل ترین قیمت ها و دریافت سود اندک می باشد از طرف دیگر ما با استفاده از راهکار های صرفه جویی در هزینه ها قیمت ها را به نفع شما عزیزان کاهش می دهیم.قیمت های وانت بار چیتگر همگی زیر نظر اتحادیه ی صنف حمل و نقل می باشد و یک ویژگی ممتاز این مجموعه ی باربری که آن را از سایر شرکت ها جدا می سازد ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان پرداخت الکترونیک وجه باربری و قیمت دهی هوشمند می باشد. در نتیجه با ما نه تنها خیالتان از قیمت ها راحت باشد بلکه خیالتان از عدم تغییر قیمت ها نیز تا پایان باربری راحت و آسوده باشد .

شعبه غرب تهران:

021-44389431

021-44389435

چند توصیه ی کاربردی جهت تجربه ی یک باربری راحت و بی دردسر:

  • ۱_یکی از اولین پیشنهاد های ما به شما در زمان جابجایی وسایل تفکیک لوازمی که استفاده نمی کنید می باشد چرا که این کار باعث می شود وزن وسایل که یک عامل تاثیر گذار در قیمت ها می باشد به صورت چشم‌ گیری کاهش یابد.
  • ۲_توصیه ی دوم ما به شما این است که از خدمات بسته بندی باربری ما  استفاده نمایید چرا که امنیت وسایل شما بالا می رود و از طرف دیگر اگر وسایل به صورت اصولی بسته بندی شوند حجم کم تری را اشغال می نمایند و شما دیگر لازم نیست از وسایل حمل و نقل متعدد و یا با مصرف سوخت بیشتر استفاده نمایید .
  • ۳_توصیه ی بعدی مجموعه ی ظریف بار به شما این است که آخرین کارتنی که قرار است باریگری شود را از وسایل مهم و ضروری که بعد از نقل مکان کردن به محل جدید سریع مورد استفاده قرار می گیرد پر کنید چرا که آخرین جعبه ی باریگری شده توسط کارکنان ما اولین جعبه ای است که در محل جدید تخلیه می شود.
  • ۴_سعی کنید مدارک مهم و وسایل با ارزش مانند طلا ،پول و … را نزد خود نگاه دارید.

چه زمانی برای باربری بهتر است:

ما در کنار شماییم تا خدمات با کیفیت نیسان  بار چیتگر را به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل نیز در  اختیارتان قرار دهیم در نتیجه و با توجه به زندگی پر مشغله ی امروزی شما می  توانید هر زمانی را که مایل هستید جهت جابجایی وسایل خود انتخاب نمایید و یا حتی می توانید با مشاورین رایگان ما در مجموعه تماس حاصل فرمائید تا با توجه به تجربه و آگاهی از ساعت های کم ترافیک جهت تسریع در روند باربری بهترین زمان ها را در اختیار شما قرار دهند تا ساعت و روز مد نظر خود را انتخاب نمایید.

با ما تماس حاصل فرمائید:

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم جهت دریافت خدمات وانت بار چیتگر همین الان با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ،کاملا ایمن و ارزان برترین خدمات باربری را دریافت نمایید و وسایلتان را به مقصد مورد نظرتان  برسانید.

شعبه غرب تهران: 44389435-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *