وانت بار آذربایجان | نیسان بار آذربایجان | 44366245-021


مزایای بسته بندی وسایل چیست؟!

شاید با خود بگویید چرا باید بسته بندی وسایل خود را به ما بسپارید یا چرا باید هزینه ای صرف بسته بندی وسایلتان کنید؟!بهتر است بگویم که شما می توانید با یک حساب سر انگشتی متوجه شوید که بسته بندی اصولی لوازم توسط شرکت تهران باربری از مبدا وانت بار آذربایجان تا چه حد می تواند به نفع شما باشد و هزینه های یک باربری را به سود شما کاهش دهد پس با من همراه  باشید. وقتی شما بسته بندی وسایل خود را به تیمی حرفه ای می سپارید خیالتان راحت باشد زیرا در حین جا به جایی هیچ اسیبی به ان ها نمی رسد و شما متحمل پرداخت هزینه های مجدد خرید ان وسیله نمی شوید

از طرفی دیگر  اگر بسته بندی اصولی باشد لوازم شما جای کم تری را اشغال می کند و شما می توانید ماشین حمل و نقل ارزان تری را در خواست بدهید و به عبارت دیگر وسایل شما به راحتی درون ماشین های  حمل و نقل کوچک تر هم جا می شود و دیگر نیاز نیست وسایل حمل و نقل متعدد از مبدا وانت بار آذربایجان سفارش دهید .یکی دیگر از مزایای استفاده از بسته بندی این است که باعث می شود بعد از جا به جایی وسایلتان را منظم در اختیار داشته باشید و دیگر به دنبال ان ها نگردید و بسیار راحت همه ی وسایل طبقه بندی شده در دسترس شما باشد.پس بسته بندی اصولی لوازم نه تنها هزینه ای اضافی نیست بلکه باعث می شود شما یک باربری ارزان و ایمن را از مبدا نیسان بار آذربایجان تجربه کنید .

شعبه غرب تهران:

021-44389431

021-44389435

ویژگی های برتر شرکت تهران باربری:

  • ۱_خدمات رسانی بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل:ما این جاییم  تا در هر زمانی که شما مایل باشید از مبدا نیسان بار آذربایجان کنارتان باشیم و آنچه را که برایتان سخت است بسیار اسان در اختیارتان قرار دهیم .
  • ۲_نیرو های اخلاق مدار، آموزش دیده و تواتا در امر جا به جایی وسایل:نیرو های ما با نهایت دقت تمام وسایل را جا به جا می کنند و از هر گونه اسیب احتمالی به وسیلتان جلو گیری به عمل می اورند ان ها با سال ها تجربه با نیاز تک تک مشتریان عزیز آشنا هستید و همین امر باعث شده دیگر هیچ نگرانی در امر جا به جایی وسایل نداشته باشید.
  • ۳_بازدید از محل:نیرو های ما قبل از هر گونه جا به جایی از مبدا وانت بار آذربایجان بازدید به عمل می اورند تا از حجم ،نوع و همچین نحوه ی بسته بندی کالا ها با خبر شوند تا بتوانند شما را در امر انتخاب تعداد کارگر،ماشین حمل و نقل کمک کنند  و یا حتی  شما  را از میزان قیمت ها آگاه سازند.
  • ۴_ ارائه بار نامه و بیمه نامه ی باربری:شرکت تهران بار بری برای اسایش خیال شما از مبدا بار بری ساقدوش تمام وسایلتان را بیمه می کند تا نام شرکت تهران باربری به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده ی خدمات  حمل ونقل از مبدا وانت بار آذربایجان در خاطرتان حک شود.
  • ۵_حمل اصولی حیوانات خانگی با برترین روش های ممکن
  • ۶_اماده سازی گیاهان و وسایل برقی برای جا به جایی:تمام این کار ها اصول خود را دارد و ما به شما این اطمینان را می دهیم که از اصولی ترین روش ها در شرکت تهران باربری از مقصد وانت بار آذربایجان برای این مهم استفاده می شود.
  • ۷_ماشین های حمل و نقل متنوع:ما به شما این اطمینان را می دهیم که برای انتخاب ماشین حمل و نقل قدرت انتخاب بالایی دارید و می توانید با توجه به وزن، حجم و نوع کالا ها یکی از وسایل حمل و نقل مناسب را انتخاب کنید‌.ماشین های حمل و نقلی ما در این مجموعه شامل:خاور ۶ متری و۸ متری ،ایسوزو،هیوندا،کامیون، وانت و نیسان می باشد.
  • ۸_قیمت دهی هوشمند و منصفانه بدون صحبت مجدد بر سر قیمت:یکی از مزایای بزرگ شرکت تهران باربری از نیسان بار آذربایجان قیمت های کاملا عادلانه و زیر نظر اتحادیه می باشد.
  • ۹_ارائه خدمات وی ای پی به در خواست مشتری
  • ۱۰_بسته بندی ویژه همگام با برترین متد روز دنیا
  • ۱۱_برخورداری از رانندگان حرفه ای و احراز هویت شده:رانندگان ما با سال ها تجربه و شناخت دقیق راه های ارتباطی می توانند وسایل شما را کاملا ایمن به مقصد برسانند.ان ها طی مسیر  وسایل شما را چک  می کنند    تا از محکم بودن و یا سالم بودن لوازمتان اطمینان حاصل کنند.
  • ۱۲_نیرو های مخصوص چیدمان:نیرو های ما در کنار شماست تا مطابق با سلیقه ی شما و برترین متد های چیدمان بهترین خدمات را برایتان به ارمغان آورند.
  • دیگر منتظر چه هستید همه ی این ویژگی ها تنها بخشی از خدمات ارزنده ی تهران باربری  از مبدا وانت بار آذربایجان می باشد پس همین الان با ما تماس حاصل فرمائید تا بتوانیم شما را تا مقصد مورد نظرتان همراهی کنیم .بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان شرکت باربری شما را به مشتری دائمی این مجموعه ی خدماتی بزرگ تبدیل می کند پس اگر قصد جابه جایی وسایلتان را از مبدا وانت بار آذربایجان دارید با ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین هایمان را در اختیارتان قرار دهیم ‌.

با ما تماس حاصل فرمائید تا یک باربری بی بدیل را از مبدا وانت بار آذربایجان  تجربه کنید .آنچه ما در اختیارتان قرار می دهیم خدمات بیست و چهار ساعته، قیمت های استثنایی،بسته بندی اصولی و جا به جایی حرفه ای  در پکیجی باور نکردنی است چون شما لایق برترین خدمات هستید بی شک نام تهران بار بری به عنوان برترین شرکت حمل و نقل وسایل در خاطرتان می ماند زیرا شعار مجموعه ی ما مشتری مداری ست.

شعبه غرب تهران : 44366245-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *