وانت بار اسنپ شمال تهران | نیسان بار اسنپ شمال تهران | 09124430622


وانت بار اسنپ شمال تهران

تهران باربری یک گزینه ی مطمئن جهت اساب کشی بی دغدغه و راحت هر نوع وسیله ای می باشد شما می توانید در سایت شرکت تهران باربری هر وسیله ی نقلیه متناسب با وسایلتان را انتخاب نمایید و یا برای هر روزی که مد نظر دارید وانت،نیسان ،خاور و یا … رزرو نمایید. ثبت سفارش آسان و سریع با انتخاب خدمات وانت بار اسنپ شمال تهران که توسط شرکت تهران باربری ارائه می گردد چرا که شما می توانید بی دردسر بدون واسطه هر آنچه که نیاز دارید را در سایت تهران باربری سفارش دهید و ارائه ی خدمات وانت بار اسنپ شمال تهران یک خدمت نوین و تحول عظیم در عرصه ی ارائه ی خدمات باربری می باشد که توسط شرکت خوشنام تهران باربری با بیش از بیست سال سابقه ی خدماتی ویژه در زمینه ی حمل هر گونه وسیله ای ارائه می گردد .شما با یک انتخاب هوشمندانه در زمینه ی باربری دیگر نگران افزایش قیمت های یک باربری نباشید چرا که با امکان پرداخت الکترونیک وجه و قیمت دهی هوشمند یک وانت بار اسنپ شمال تهران هیچ گونه افزایش قیمتی تا انتهای باربری رخ نمی دهد چرا که تهران باربری ضمانت عدم تغییر قیمت ها تا پایان باربری می باشد .قیمت دهی ویژه و حذف واسطه و دریافت سود اندک همان گزینه ی به صرفه جهت انتخاب خدمات باربری می باشد در نتیجه اگر در یکی از مناطق شمال تهران ساکن هستید و مایلید بیشتر با خدمات ارائه شده توسط شرکت تهران باربری آشنا شوید با من تا انتهای مقاله همراه باشید .

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

مراحل ثبت سفارش جهت استفاده از خدمات  وانت بار اسنپ شمال تهران در سایت:

  • در مرحله اول فقط کافیست وارد سایت تهران باربری شوید و اطلاعات کامل مبدا و مقصد را وارد نمایید.
  • در مرحله دوم شما باید نوع خدمات درخواستی را مشخص نمایید مانند تعداد کارگردان و نوع وسیله نقلیه و …
  • در مرحله ی سوم شما می توانید هر ساعتی و یا تاریخی را که مد نظر دارید برای انجام باربری خود انتخاب نمایید.
  • در مرحله ی چهارم مشاهده پیش فاکتور و قیمت نهایی.
  • مرحله ی آخر نیز ثبت سفارش و پرداخت قیمت باربری

با همین پنج مرحله ی ساده شما در زمان درخواستی بهترین نیرو های خدماتی را جهت ارائه ی خدمات وانت بار اسنپ شمال تهران در اختیار خواهید داشت.

چرا تهران باربری به جای باربری سنتی؟!!

به صورت معمول برای یافتن یک وسیله ی حمل و نقل مناسب و ایمن همراه قیمت دهی منصفانه ساعت های زیادی باید زمان بگذارید اما با انتخاب خدمات باربری تهران باربری فقط با چند کلیک ساده و بدون هیچ گونه اتلاف وقت برترین مجموعه ی باربری در کنار شماست تا صفر تا صد تمامی مراحل باربری که شامل جابجایی، بسته بندی، بارگیری و چیدمان وسایل می شود را با کیفیت و قیمت های استثایی در اختیارتان قرار دهند.

قیمت دهی ثابت و تضمین عدم تغییر قیمت ها:

همان طور که پیش تر نیز متذکر شدم شما با انتخاب شرکت تهران باربری نه تنها خدمات با کیفیت،سریع و مقرون به صرفه را دریافت می نمایید بلکه ضمانت عدم تغییر قیمت ها نیز یک ویژگی برتر مجموعه  ما می باشد چرا که بارها شاهد بوده ایم که شرکت های باربری در ابتدای مسیر یک قیمت را عنوان می کنند اما در انتهای خدمات باربری قیمت ها را با بهانه های مختلف افزایش می دهند اما با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت الکترونیک وجه خیال شما از عدم افزایش قیمت ها تا انتهای باربری راحت باشد‌.

ارائه ی خدمات ویژه ی بسته بندی با اصولی ترین روش ها:

بسته بندی اثاثیه منزل از اولین مراحل اسباب کشی  محسوب می شود در همین راستا کارگران خدماتی بسته بندی و چیدمان با انتخاب کارتن ۵ لایه ی مناسب، بسته بندی اصولی، استفاده از پلاستیک حباب‌دار ، فوم ،چسب اسکات پهن برای جلوگیری از تکان خوردن وسایل در هر کارتن، و بسته بندی مناسب برای وسایل بزرگ خانه، مانع از آسیب دیدن این وسایل در حین جابجایی می‌شوند. کارکنان ما هر وسیله ای را متناسب با نوع ،حجم آن ها بسته بندی می نمایند شما می توانید بسته بندی هر گونه وسیله ای اعم از یخچال، مبل،کمد،لباس،ظروف شکستنی،گیاهان ،مواد غذایی فریز شده و …. را به ما بسپارید و از امنیت آن ها تا پایان باربری اطمینان حاصل نمایید.

021-44389431

021-44389435

 خلاصه ویژگی های برتر تهران باربری :

  • ۱_خدمات رسانی بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل
  • ۲_برخورداری از پرسنل اخلاق مدار،کار آزموده و توانا
  • ۳_تنوع بالای وسایل نقیله ایمن ،مسقف و موکت کاری شده
  • ۴_قیمت دهی منصفانه و زیر نظر اتحادیه
  • ۵_سرعت بالای خدمات رسانی
  • ۶_ارایه ی بارنامه و بیمه نامه
  • ۷_ارایه ی برترین خدمات بسته بند

شعبه شمال تهران : 22895281-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *