وانت بار اقدسیه | نیسان بار اقدسیه | 22895297-021


وانت بار اقدسیه

امروز در کنار شما هستیم تا یک تحول عظیم در آینده ایجاد نماییم در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما هم بتوانید برترین ها را در اختیار داشته باشید. همان طور که خوب می دانیم جابجایی لوازم کاری سخت و طاقت فرساست به نحوی که همه ی ما به سختی با آن مواجه می شویم اما دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست ما روشی را به شما معرفی می‌کنیم که ارزان، ایمن و بی دردسر لوازم خود را به محل جدید منتقل نمایید. وانت بار اقدسیه پیشنهاد ویژه ی ما به شما عزیزان می باشد چرا که توسط یک تیم حرفه ای ارائه می گردد.

 شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

سال ها تجربه:

همان طور که پیش تر نیز ذکر کردم مجموعه ی درخشان تهران باربری با بیش از ۲۰ سال تجربه ی کاری درخشان و برخورداری از پرسنل توانا و کار آزموده و به روز ترین تجهیزات می تواند هوشمندانه ترین انتخاب برای شما باشد.مجموعه ی ارائه دهنده ی نیسان بار اقدسیه با برخورداری از بیش از ۲۰ سال تجربه جزو یکی از قدیمی ترین اتوبار ها در سطح تهران محسوب می گردد و شما می توانید با خیال راحت جابجایی هر گونه وسیله ای را به این تیم تخصصی بسپارید و نگران هیچ یک از مراحل باربری نباشید چرا که حرفه ای ترین مجموعه فقط با یک تماس در اختیار شماست.

نگران قیمت ها هستید؟!!

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره نمودم مجموعه بزرگ تهران باربری جزو یکی از منصف ترین اتوبار های ارائه دهنده وانت بار اقدسیه در سطح تهران می باشد که می تواند بار های شما را به تمام نقاط تهران ، حومه ، شهرستان و در واقع تمام نقاط ایران منتقل نماید در نتیجه اگر شما هم نگران قیمت ها هستید باید خدمتتان عرض کنم دریافت سود اندک، قیمت دهی زیر نظر اتحادیه صنف حمل و نقل و در نظر گرفتن رضایت مشتری موجب گردیده که نازلترین قیمتها را در ازای کیفیت برتر در اختیار داشته باشید .در نتیجه تلفن را بردارید و با ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی ممتاز تهران باربری:

شاید بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که اتوبارهای باربری در ابتدای مسیر قیمتی را اعلام می‌کنند اما در پایان مراحل باربری با بهانه‌های مختلف قیمت ها را افزایش می دهند و این مسئله برای شما بسیار دشوار است که بتوانید به یک مجموعه مجدد اطمینان نمایید اما برای اینکه خیال شما راحت باشد باید خدمتتان عرض کنم که یکی از ویژگی‌های ممتاز مجموعه ی ارائه دهنده  نیسان بار اقدسیه که آن را از دیگر مجموعه‌ها و اتوبار های باربری متمایز می‌سازد قیمت دهی هوشمند و امکان پرداخت الکترونیک تمامی وجه باربری می باشد . در نتیجه با این ویژگی مثبت شما دیگر لازم نیست نگران هیچ گونه افزایش قیمت در پایان باربری باشید.

021-22895281

021-22895297

تجربه ای ایمن:

قطع به یقین یکی از ویژگی‌های مثبت اتوبار هایی که خدمات وانت بار اقدسیه را ارائه می‌دهد باید محافظت کامل از لوازم مشتریان عزیز باشد . در همین راستا مجموعه متخصص و با تجربه ی تهران باربری با بهره گیری از علم روز دنیا و تجهیزات به روز و پیشرفته در کنار شماست تا بهترین خدمات بسته بندی وسایل را در اختیارتان قرار دهد تا دیگر نگران شکستن و‌ آسیب به وسایل تان نباشید.برخی از این تجهیزات عبارتند از:سلفون،وکیوم ۲۰‌متری و ۹۰ متری،کارتن های رگال دار،کارتن های مقاوم ۵ لایه،کیسه های مخصوص حباب دار،روز نامه باطله،موکت، پتو،چادر،کیسه های مخصوص حاوی پشم شیشه زیب دار،پک های ضد عفونی شده،چسب اسکات پهن،لایف پک ها،فوم ضربه گیر و …..

بیمه نامه ی باربری:

کمتر مجموعه ای در سطح تهران وجود دارد که خدمات باربری خود را از صفر تا صد با بیمه نامه ی باربری ارائه دهد اما مجموعه تهران باربری به سبب اینکه به کیفیت خدماتی که ارائه می دهد ایمان دارد جهت افزایش آرامش خاطر مشتریان عزیز تمام مراحل باربری از جمله جابه‌جایی ،بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم را همراه بیمه نامه باربری ارائه دهد تا خیال شما از همه جوانب کار راحت باشد. در نتیجه فقط کافیست تلفن را بردارید تا به یک چشم بر هم زدن برترین خدمات باربری را در کنار قیمت های ارزان ،بیمه نامه باربری و کارکنان متخصص در اختیار داشته باشید. شعار ما جلب رضایت مشتری می باشد به  همین خاطر و با تلاشهای پی‌درپی کارکنان مان توانستیم در این سال ها رضایت صددرصدی تمام مشتریان خود را جلب نماییم.

 شعبه شمال تهران : 22895281-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *