وانت بار حشمتیه | نیسان بار حشمتیه | 88572219-021


مراحل یک باربری در شرکت تهران باربری :

شرکت تهران باربری ازصفرتاصد خدمات وانت بار حشمتیه را که شامل جابجایی بسته بندی بارگیری و چیدمان وسایل می‌شود را خدمت شما با بالاترین کیفیت خدماتی ارائه می دهد.

  • ۱_ در مرحله اول بعد از تماس شما با مشاورین رایگان ما تمام مراحل کاری این مجموعه و قیمت ها و چند و چون کار در اختیار شما قرار داده می شود.
  • ۲_ در مرحله دوم اگر شما به تیم تهران باربری اطمینان کنید یک قرارداد بین شما و شرکت بسته می شود و بعد از آن تمام مراحل باربری برعهده شرکت تهران بار برای قرار می گیرد.
  • ۳_ پس از عقد قرارداد کادر مجرب شرکت ارائه دهنده نیسان بار حشمتیه در محل حاضر می‌شوند و بعد از بررسی های نهایی و به دست آوردن یک دید کلی از میزان وسایل و نحوه بسته بندی آن ها شروع به کار می نمایند‌.
  • ۴_ در مرحله بعدی کارکنان مجرب تیم تهران باربری شروع بسته بندی وسایل شما با برخورداری از برترین تجهیزات می نماید.
  • ۵_ مرحله پنجم نوبت به بارگیری وسایل می رسند که مرحله بسیار مهم است زیرا اگر وسایل شما به خوبی بسته   و بارگیری شوند جای کمتری را اشغال می‌نمایند و شما دیگر لازم نیست که هزینه های گزافی جهت سفارش وسایل نقلیه متعدد یا بزرگ و یا با مصرف سوخت بیشتر دهید.
  • ۶_ مرحله نهایی بعد از به مقصد رسیدن بار توسط بهترین رانندگان مجرب که با مسیر آشنایی کامل دارند چیدمان وسایل به بهترین شکل ممکن می باشد کارکنان ما بهترین دوره های آموزشی را در این زمینه گذرانده اند و سعی می نمایند وسایل شما را به بهترین شکل ممکن و متناسب با سلیقه شما چیدمان نمایند تا ماه عسل یک وانت بار حشمتیه  برای شما رضایت بخش باشد.

شعبه شرق تهران

021-88572219

021-88679369

 

امنیت و آسایش در یک باربری را با ما تجربه نمایید :

یکی از نگرانی هر فردی که قصد جابجایی وسایل خود را دارد این است که مبادا لوازم آنها در طی جابجایی آسیب ببیند اما دیگر نگران این موضوع نباشید چرا که شرکت ارائه دهنده خدمات نیسان بار حشمتیه با برخورداری از برترین تجهیزات به روز ترین بسته بندی ها را خدمت شما ارائه می دهد برای مثال ما وسایل بزرگ شما مانند یخچال ماشین لباسشویی کمد مبل و غیره را درون وکیوم یا کیسه های مخصوص حبابدار قرار می دهیم و در مرحله بعد با چسب اسکات پهن بطور کامل محافظت می نماییم.  برای  حمل وسایل و ظروف شکستنی شما نیز راه حل بسیار ویژه‌ای داریم ما آنها را درون کیسه های حباب دار قرار می دهیم و بعد به کارتون های مقاوم پنج لایه انتقال می یابد نگران حمل لباس های ارزنده خود هم نباشید چرا که ما برای حمل البسه ی شما دو روش هم داریم اولین لایف پک ها می باشد و دیگری کارتون های رگال دار.ما مواد غذایی شما را نیز درون پک های ضدعفونی شده به مقصد مورد نظر می رسانیم در آخر نیز رختخوابها شما را درون ساک های زیب دار ضدعفونی شده حاوی پشم شیشه قرار می دهیم تا به طور کامل محافظت شوند و سالم به مقصد مورد نظرتان برسد در نتیجه طبق آنچه که گفته شد تمام وسایل شما به طور کامل و منظم بسته بندی و آماده ارسال می‌شوند و دیگر لازم نیست شما نگران آسیب به وسایل تان باشید چراکه ما آنها را به بهترین شکل ممکن با برترین پکیجینگ بسته بندی خدمت شما ارائه می دهیم.

با کیفیت ترین خدمات در کنار نازل ترین قیمت ها:

شرکت تهران باربری یکی از برترین شرکت ها در زمینه قیمت دهی یک وانت بار حشمتیه می‌باشد چرا که همواره سعی نموده برترین خدمات را در کنار نازل ترین قیمت ها در اختیار تمامی مشتریان خود قرار دهد در همین راستا اگر شما هم در یکی از مناطق شرق تهران ساکن هستید و می خواهید بهترین خدمات را در کنار پرسنل توانا ماشین های حمل و نقل ایمن و متنوع با قیمت های باور نکردنی و سرعت خدماتی بالا تجربه نمایید انتخاب نیسان بار حشمتیه که توسط شرکت تهران باربری ارائه می گردد می تواند بهترین گزینه باشد پس وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین خدمات مان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بی شک  یک بار انتخاب ما به عنوان شرکت ارائه دهنده نیسان بار حشمتیه شما را به مشتری دائمی این مجموعه خدماتی تبدیل می نماید.

شعبه شرق تهران: 88572219-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *