وانت بار سراج | نیسان بار سراج | 88572219-021


وانت بار سراج

آیا قصد جابجایی وسایل خود را دارید؟!!!

آیا مایل هستید در سریع‌ترین حالت ممکن لوازم تان را به مقصد مورد نظر برسانید؟!!! نمی دانید می توانید به کدام یک از اتوبار ها در سطح تهران اطمینان نمایید؟؟!!!

قیمت های باربری در کنار کیفیت برتر برای شما اولویت دارد؟!!!

چنانچه جوابتان به تمامی سوالات فوق مثبت است پیشنهاد می‌کنم امروز در کنار ما باشید چرا که ما با یک پیشنهاد ویژه در خدمت شما هستیم تا بسیاری از دردسرهای جابجایی لوازم را از دوش شما عزیزان برداریم و با کیفیت بالا لوازم تان را به مقصد مورد نظرتان برسانیم .پیشنهاد ویژه ی ما انتخاب مجموعه خدمات  تهران باربری می باشد که می تواند برترین خدمات وانت بار سراج را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. کادری مجرب و حرفه ای ، قیمت های استثنایی، تجهیزات به روز و پیشرفته ،تجربه کاری بالا و بسیاری از ویژگی‌های دیگر تنها با انتخاب  مجموعه ارائه دهنده نیسان بار سراج در اختیار شما است، در نتیجه فقط کافیست تلفن را بردارید و با ما تماس حاصل فرمائید  تا برترین خدمات مان را در اختیارتان قرار دهیم.

 شعبه شرق تهران 

021-88572219

021-88679369

خدمتی صادقانه:

مجموعه ارائه دهنده وانت بار سراج با برخورداری از ۲۰ سال سابقه خدماتی در کنار شماست تا تمام مراحل باربری را با کیفیت بالا برای تان انجام دهد. ماه عسل این بیست سال  سابقه آشنایی کامل با نیاز شما مشتریان عزیز می باشد که به مجموعه تهران باربری کمک نموده همواره خدمتی رو به جلو و برتر را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار دهد، و بی شک یکی از پارامتر های مهم در زمینه ی انتخاب مجموعه باربری تجربه کاری و پیشینه خدماتی آن مجموعه می باشد در نتیجه و با توجه به تمام صحبتهایی که ارائه نمودم تهران باربری می‌تواند یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها برای شما عزیزان که قصد جابجایی لوازم خود را دارید  باشد.

تضمین صد در صدی سلامت بار:

یکی از مهم‌ ترین کارهایی که مجموعه‌ های ارائه دهنده خدمات  باربری باید آن را تضمین نمایند سلامت ۱۰۰ درصدی بار شما تا پایان مراحل باربری می باشد.  اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه ؟!!باید خدمتتان عرض نمایم که با ارائه بسته بندی های ایمن و با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته یک مجموعه باربری می تواند سلامت بار شما را تا پایان کار تضمین نماید. مجموعه ی درخشان  تهران باربری نیز با به کارگیری علم روز دنیا و‌ تجهیزاتی پیشرفته  همچون وکیوم های بیست متری و ۹۰ متری ،چسب اسکات پهن ،روزنامه باطله، طناب، پتو، موکت، کارتون های رگال دار،کارتون های مقاوم پنج لایه ،کیسه های حباب دار، ساک های زیب دار حاوی پشم شیشه، پک های ضدعفونی شده،  لایف پک ها، فوم ضربه گیر و بسیاری از تجهیزات دیگر می‌تواند ضمانت سلامت صد درصدی لوازم شما تا پایان مراحل باربری باشد.در نتیجه نگران آسیب به لوازمتان حین جابجایی نباشید و با خیال راحت نیسان بار سراج را به ما بسپارید .

 شعبه شرق تهران : 88679369-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *