وانت بار مدنی | نیسان بار مدنی | 88679369-021


وانت بار مدنی

بی شک شما در انتخاب یک باربری مناسب که بهترین خدمات  را در کم ترین زمان ممکن و بسیار با هزینه های مقرون به صرفه  خدمتان ارایه دهد ،خیلی تحقیق می کنید و به دنبال راهی می گردید که یک حمل و نقل ایمن و بدون درد سر را تجربه کنید پس با من همراه  شوید  تا مجوعه ای را خدمتان معرفی کنم که بهترین خدمات  نیسان بار مدنی را خدمتان  ارایه می دهد.

شرکت تهران باربری با بیش از بیست سال سابقه ی درخشان در زمینه ی حمل و نقل وسایل قادر است خدمات نیسان بار مدنی را همگام با بهترین متد های روز دنیا در اختیارتان قرار دهد.

شعبه شرق تهران

021-88572219

021-88679369

بی شک برخورداری از مدیریتی تواتا و پرسنلی کاربلد و آموزش دیده بوده که توانسته در این بیست سال نام تهران بار بری را همیشه در صدر نگه دارد.ما در این مجوعه از مبدا وانت بار مدنی با تمام نیاز های مشتری خود اشنا هستیم و همیشه در تلاشیم که یک وانت بار مدنی را مطابق با نیاز، سلیقه و خواسته مشتری عزیزمان انجام دهیم.شرکت باربری و اتوبار تهران بار بری دارای مجوز کاملا رسمی از اتحادیه ی صنف حمل و نقل می باشد.حضور ناظران و بازرسان ما  از مبدا نیسان بار مدنی به شما این اطمینان  را می دهد که یک حمل و نقل ایمن  و راحت را تجربه کنید.با همکارن من در مجموعه ی تهران باربری تماس حاصل فرمائید و مطمن باشید بهترین انتخاب  را از مبدا وانت بار مدنی داشته اید.

خدمات باربری در سه مرحله

در تهران باربری خدمات یک وانت بار مدنی در سه مرحله  صورت می گیرد که شامل  بسته بندی، حمل و نصب می باشید در تمام  این سه مرحله ما نهایت دقت  و توانایی خود را به خرج می دهیم که ماه عسل این سه مرحله رضایت مشتری عزیزمان باشد.

مزایای استفاده از خدمات  تهران باربری از مبدا وانت بار مدنی

  • ۱-خدمات رسانی بیست و چهار ساعته :فرقی نمی کند کجای تهران و حومه زندگی می کنید ما در امر خدمت گذاری در هر ساعتی از شبانه روز حتی در ایام تعطیل اماده هستیم تا دیگر نگران اسباب کشی و یا جا به جایی وسایل خود از مبدا وانت بار مدنی یا هر نقطه ای دیگر از تهران و حومه نباشید.
  • ۲_ماشین های حمل و نقل متنوع:ما در این مجموعه به شما این اطمینان را می دهیم که حق انتخاب شما برای ماشین حمل و نقل بالاست و شما می توانید بر اساس نوع ،حجم و یا وزن وسیلتان آنچه مورد نظرتان است را به هر تعداد که می خواهید انتخاب کنید.ما در این مجوعه دارای خاور های شش متری و هشت متری، وانت، کامیون،ایسوز،هیوندا و نیسان هستیم .
  • ۳_نیرو های کار آزموده :فرقی نمی کند در کدام بخش از اساب کشی باشد نیرو های ما در تمام مراحل،حمل،بسته بندی و نصب مجدد نهایت دقت را به عمل می آورند تا آنچه  شایسته ی شما است را از مبدا وانت بار مدنی در اختیارتان قرار دهند.نیرو های اخلاق مدار ، کاربلد و حرفه ای ما در این مجموعه ی خدماتی یاعث شده تا به کسب صد در صد رضایت مشتری نائل شویم .
  • ۴_رانندگان ماهر و راه بلد:رانندگان ما با نهایت صبر و حوصله و هم چنین شناختی که با مسیر های ارتباطی دارند سعی بر حمل با دقت وسایل شما نموده و ان ها را همچون وسایل خود می دانند و از هر گونه اسیب احتمالی به وسایلتان جلو گیری می کنند.
  • ۵_بسته بندی ویژه ی وسایل همگام با متد روز دنیا
  • ۶_بازدید از محل اساب کشی:کارشناسان ما  قبل از هر گونه جا به جایی  از مبدا وانت بار مدنی بازدید به عمل می اورند تا یک دید کلی از نحوه ی بسته بندی و جا به جایی وسایل داشته باشند ‌.
  • ۷_ارایه خدمات وی ای پی به در خواست مشتری عزیزمان از مبدا وانت بار مدنی
  • ۸_حمل حیوانات خانگی با اصولی ترین روش
  • ۹_اماده کردن تمامی گیاهان برای جا به جایی:دیگر نگران نباشید  ما تمام وسایل شما حتی گیاهان با ارزشتان را با اصولی ترین روش بسته بندی و آماده ارسال می کینم تا در طول جا به جایی  هیچ گونه اسیبی نبینند.
  • ۱۰-بسته بندی لوستر و کلیه ی سیستم های روشنایی از مبدا نیسان بار مدنی
  • ۱۱_اریه بیمه نامه و بار نامه ی دولتی:شاید برای شما سوال باشد که آیا شرکت باربری که قرار است وسایل ما را مبدا وانت بار مدنی حمل کند سلامت ان ها را تا بعد  از جا به جایی تضمین میکند یا نه.باید بگویم ما در تهران باربری از مبدا وانت بار مدنی تمام وسایل شما را بیمه می کنیم تا شما خیالتان از هر گونه اسیب احتمالی وارده به وسایلتان راحت باشد.
  • ۱۲_نیرو های مخصوص چیدمان وسایل :ما این جاییم تا آنچه را که برای ان آموزش های فراوان دیده ایم را در خدمتان قرار دهیم نیرو های ما بر اساس آموزش های حرفه ای و سلیقه ی شما این مهم را نیز برای شما به نحو احسنت انجام می دهند و شما از خروجی کار نهایت لذت را می برید.

شعبه شرق تهران: 88679369-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *