وانت بار پل رومی | نیسان بار پل رومی | 22895297-021


وانت بار پل رومی 

باربری و اتو بار تهران باربری جزو چندین شرکت بزرگ تهران در زمینه ی حمل و نقل وسایل با بیش از بیست سال سابقه ی درخشان است که خدمات حمل و نقل وسایل را از مبدا باربری تجرش و یا دیگر نقاط تهران و حومه به بهترین  شکل ممکن انجام  می دهد.ما در تهران باربری کلیه ی خدمات اسباب کشی از مبدا نیسان بار پل رومی که شامل جابه جایی لوازم سنگین، بسته بندی، چیدمان اثاثیه و غیره را با کارکنانی مجرب و توانا به صورت بیست و چهار ساعته در اختیارتان قرار می دهیم.ما با داشتن چندین شعبه در سراسر تهران هر کجا که باشید در کوتاه ترین زمان ممکن کنارتان هستم تا خدمات یک باربری بی عیب و نقص را در اختیارتان قرار دهیم.اگر به دنبال جابه جایی  وسایلتان را با وانت بار پل رومی هستید و دنبال راهی مطمن می گردید تا خیالتان از چند و چون ماجرا راحت باشد پیشنهاد ما انتخاب تهران باربری  است که می تواند حمل وسایلتان را از مبدا وانت بارپل رومی با بالاترین کیفیت و امنیت به مقصد مورد نظرتان حمل کند.

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

مزایای استفاده از شرکتی با  بیش از بیست سال سابقه چی می باشد.؟!

  • ۱-خدمات  رسانی بیست و چهار ساعته حتی در روز ها و ایام تعطیل:هر ساعتی از شبانه روز که اراده کنید تیم تخصصی ما  از وانت بار پل رومی  اماده ی خدمت رسانی به شما  مشتریان عزیز است.
  • ۲-بسته بندی اصولی وسایل همگام با بهترین متد های روز دنیا:دیگر نگران جابه جایی وسایلتان از نیسان بار پل رومی نباشد ما این جاییم که سلامت کالاهای  شما را بعد از جا به جایی با یک بسته بندی اصولی تضمین کنیم.
  • ۳-تنوع ی بالا در وسیله ی حمل و نقل:شما می توانید با توجه به نوع، حجم و وزن وسیلتان از مبدا باربری  پل رومی هر نوع ماشینی را برای جا به جایی وسایلتان انتخاب  کنید .
  • ۴_رانندگان ماهر و آشنا با مسیر های ارتباطی:ما در تهران باربری در تلاشیم که خدمات حمل ونقل  از وانت بار پل رومی و یا هر نقطه ای دیگر از تهران را به بهترین  شکل انجام دهیم و این مهم امکان پذیر نمی شود مگر در زیر سایه ی پرسنلی مجرب و تواتا.رانندگان ما با دقت تمام گلچین شده اند و ان ها با توجه به تجربیات و شناختی که از مسیر های ارتباطی دارند و هم چنین در کمال صبر و حوصله سعی در جا به جایی وسیلتان  می کنند  تا در حین مسیر اسیبی به ان ها وارد نشود.
  • ۵-کارکنانی مجرب ،تواتا و ورزیده:ما همیشه  به داشتن نیرو های ماهر افتخار می کنیم زیرا رضایت صد در صدی مشتری را در حین کار مسئولانه  ی خود جلب می کنند.

قیمت های تمام شده ی تهران باربری چه میزان است؟!

شعار ما همیشه مشتری  مداری بوده و در این زمینه  تلاش های فروان کرده ایم برای همین در بحث قیمت گذاری  هم همیشه منصفانه رفتار کرده ایم و مشتری هایمان همواره  از قیمت های یک حمل و نقل اصولی از نیسان بار پل رومی یا دیگر نقاط تهران و حومه راضی بوده اند. اگر هنوز به دنبال یک راه مطمن  وامن با حداقل ترین هزینه  ی ممکن برای جابه جایی وسایلتان وانت بارپل رومی می گردید با ما تماس حاصل فرمائید.

خدمات ویژ ی بسته بندی با بهترین کیفیت در تهران باربری :ما اماده ایم تا وسایل شما را با وانت بار پل رومی با بهترین کیفیت بسته بندی کنیم.برای مثال یخچال های ساید بای ساید،مبلمان،گاز و از این قبیل وسایل را درون کیسه های حباب دار و بعد با چسب پهن قوی خیلی محکم بسته بندی می کنیم ،ظروف شکستنی شما را هم داخل کیسه های حباب دار مخصوص با کمال دقت قرار  می دهیم و بعد ان ها را به جعبه های چند لایه ی مقاوم  انتقال می دهیم خیالتان راحت باشد  که ما در مبدا  باربری  پل رومی  تمام تلاشمان حفظ سلامت وسایلتان است.لباس ها هم درون کارتون های رگال دار تعبیه می شوند  تا هیچ اسیبی به آن ها وارد نشود.در مورد لوستر ها هم اول چراغ های ان ها را جدا می کنیم بعد  بدنه ی ان ها به وسیله ی فوم و یا نایلون محافظت می کنیم.

شعبه شمال تهران : 22895297-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *