هزینه بسته بندی | بسته بندی اثاثیه منزل | 09124430622


قیمت های تمام شده ی یک باربری به چه صورت است؟!

قیمت گذاری همیشه در امر جا به جایی وسایل امری دشوار است اما ما در این مجموعه با تکیه بر تجربه ، انصاف و در نظر گرفتن مشتری بهترین قیمت گذاری ها را تا به حال انجام داده ایم و مشتری همیشه از خدمات ارزنده و قیمت گذاری های عادلانه ی ما از مبدا باربری تهرانسر یا دیگر نقاط تهران راضی بوده.برای اطلاعات بیشتر با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا ان ها بتوانند شما را در این زمینه یاری کنند.

شماره های ویژه بسته بندی:

021-44366245

021-44366247

چند عامل تاثیر گذار در قیمت ها:

  1. ۱_تناژ بار که بر حسب تن محاسبه می شود یکی از تاثیر گذار ترین گزینه ها در امر قیمت گذاری باربری محسوب می شود.
  2. ۲_نوع وسیله ی حمل و نقلی
  3. ۳_فاصله ی بین مبدا و مقصد
  4. ۴_نوع بسته بندی لوازم
  5. ۵_تعداد طبقات موجود
  6. ۶-میزان زمان صرف شده برای حمل و نقل و میزان سوخت استفاده شده
  7. ۷_تعداد نیرو های در خواستی شما
  8. ۸_بسته بندی:همان طور که نوع بار در تعیین قیمت تاثیر گذار است نوع بسته بندی وسایل نیز قیمت ها را تغییر می دهد.ولی مطمن باشید کمی هزینه برای بسته بندی اصولی از صد برار خسارت احتمالی جلوگیری می کند و همچنین بسته بندی اصولی وسایل باعث میشود جای کم تری اشغال کند و مثلا شما به جای خاور از وانت استفاده میکنید که خیلی قیمت ها را پایین می اورد پس از بسته بندی لوازم  غافل نشوید.

 

خدمات ویژه ی بسته بندی از مبدا باربری تهرانسر:

ما به واسطه ی سال ها تجربه به نیاز های مشتریان خود کاملا واقف هستیم و در تلاشیم که همیشه  بهترین خدمات رسانی را انجام دهیم یکی از نیاز های مشتری بسته بندی اصولی لوازم است باید بگویم که دیگر نگران نباشید ما تمام وسایل شما چون یخچال ،مبل ها، کمد و از این قبیل وسایل را درون کیسه های حباب دار قرار می دهیم و با چسب های پهن قوی بسته بندی می کنیم ، همچنین لوازم شکستنی شما را درون کیسه های مخصوص حباب دار قرار می دهیم و بعد به کارتون های مقاوم  و چند لایه منتقل می شود .لباس های شما را هم درون کارتون هایی که رگال دارند قرار می دهیم تا در پایان حمل و نقل متحمل خسارت و یا زحمت اضافی نشوید. بدنه ی لوستر هارا نیز با استفاده از نایلون و فوم می می پوشانیم و بعد اماده بسته بندی و ارسال میکنیم.

021-88572219

021-88679369

خدمات ویژه ی تهران باربری برای  بسته بندی و اثاث کشی  نو عروس ها:شرکت ما در این زمینه نیز سال ها فعالیت کرده و همیشه در امر جابه جایی وسایل نو عروس ها تمامی دقت و ظرافت خود را به خرج داده تا ان ها خاطره ای خوش از اولین جابه جایی وسایل خود را توسط  تهران باربری برای  بسته بندی  را داشته باشند.

دیگر منتظر چه هستید اگر هنوز به دنبال باربری برای بسته بندی و اثاث کشی هستید با ما در مجوعه ی تهران باربری با بیش از بیست سال سابقه در زمینه حمل و نقل تماس حاصل فرمائید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که هم خدمات ما شما را راضی کند هم نحوه ی عملکر پرسنل و همچنین قیمت گذاری های منصفانه ی ما رضایت خاطر شما را جلب کند .و ما مطمئن هستیم با یک بار انتخاب شرکت پر اوازه ی تهران باربری از مبدا باربری تهرانسر به مشتری دائمی  این مجموعه تبدیل می شوید و چه افتخاری بالاتر از خدمت رسانی به شما  عزیزان  است.

شعبه غرب تهران: 44366245-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *