باربری اسکندری | اتوبار اسکندری | 44389431-021


باربری اسکندری

چنانچه در محله ی اسکندری تهران ساکن هستید و قصد جابجایی لوازم خود را دارید مجموعه با تجربه تهران باربری می توانند ایده آل ترین خدمات را در راستای حمل و نقل هر گونه وسیله ای در اختیار شما عزیزان قرار دهد .کادری حرفه ای، قیمت هایی باور نکردنی،بیمه نامه ی باربری، امنیت بالا، سرعت بالای حمل و نقل و جابجایی لوازم، برخورد محترمانه کادر مجموعه ارائه دهنده  باربری اسکندری و بسیاری از ویژگی های دیگر در اختیار شما خواهد بود چنانچه انتخاب شما برترین اتوبار ارائه دهنده خدمات باربری در سطح تهران یعنی ناوگان مجهز تهران باربری باشد. همیشه یک انتخاب درست موجب گشته به راحتی بتوانیم کاری  را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم در مبحث باربری نیز چنانچه مایل هستید بی دردسر تمام مراحل باربری را در یک چشم بر هم زدن پشت  سر بگذارید انتخاب  مجموعه ارائه دهنده باربری اسکندری بهترین و هوشمندانه ترین گزینه برای شما عزیزان می باشد در نتیجه وقت را از دست ندهید و همین حالا با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

شعبه غرب تهران

021-44389431

021-44389435

قدیمی ترین اتوبار تهران:

اتوبار تهران باربری جزو یکی از قدیمی ترین اتوبار های شهر تهران محسوب می گردد که با  بر خورداری از سابقه ای بیش از ۲۰ سال در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. خدمات باربری و اتوبار در شهر زیبای تهران ، نیاز به تجربه کافی در مدیریت دارد. همچنین این خدمات نیاز به پرسنل مجرب جهت حمل و جابجایی نیز  دارد. ما در اتوبار ارایه دهنده ی باربری اسکندری با تجربه ی چندین ساله خود در زمینه جابجایی اسباب آسودگی خیال را برای شما به ارمغان می آوریم. باربری ما می کوشد بهترین خدمات ممکن را در زمینه حمل و نقل به مشتریان خود ارائه دهد. تهران باربری با شعار تجربه یک جابجایی شیرین قصد دارد رضایت کلیه هموطنان عزیز در خصوص جابجایی منزل و یا کالا را مرتفع سازد. در شهر تهران مجموعه های ارائه  دهنده ی خدمات باربری متعددی حضور دارند ،اما مشتریانی که یک بار از خدمات باربری ما در جهت جابجایی و باربری خود استفاده کردند، مشتری همیشگی اتوبار تهران باربری می شوند.

خدمات ۲۴ ساعته کل هفته:

در بازار رقابتی که امروزه میان اتوبار های متعدد باربری در سطح تهران وجود دارد آن ها در تلاش هستند که هر روزه خدمتی نوین و برتر را در اختیار مشتریان خود قرار دهند . در همین راستا یکی  از ویژگی‌های مثبتی که شما می توانید با انتخاب یک اتوبار مطمئن در اختیار داشته باشید خدمات‌رسانی ۲۴ ساعته در طول هفته و حتی ایام تعطیل می باشد ،در نتیجه چنانچه وقت کمی دارید و نمی دانید چه زمانی را برای جابجایی لوازم خود انتخاب نمایید جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که مجموعه ارائه دهنده باربری اسکندری در هر ساعتی که شما مایل باشید تمام مراحل باربری را با دقت و سرعت بالا برای شما انجام می دهد.

حمل اثاثیه با قیمت مناسب:

یکی از اهداف مهم مجموعه ی ارائه دهنده باربری اسکندری ارائه خدمات باربری با کیفیت و قیمت مناسب می باشد، چرا که هدف اولیه تهران باربری جلب رضایت شما مشتریان عزیز است، به همین خاطر تهران باربری در سال های ارائه خدمات خود توانسته رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود را جلب نماید. دریافت سود اندک ،قیمت دهی زیر نظر اتحادیه صنف حمل و نقل، ارائه راه کارهای حرفه ای جهت کاهش هزینه‌ها به نفع مشتری و بسیاری از متدهای دیگر موجب گشته مجموعه ی تهران باربری جزو یکی از منصف ترین اتوبار ها در سطح تهران دسته بندی گردد .در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستید از خدمات بی نظیر ما در کنار قیمت‌‌ های منصفانه و بار و باورنکردنی بهره مند شوید همین الان تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید.

امن ترین باربری:

با پیشرفت علم و مشغله هایی که در عصر حاضر تمامی افراد در زندگی خود دارند و همچنین شاغل شدن هر دو زوج در خانه ها امر اسباب کشی برای بسیاری از افراد بسیار سخت شده است. به همین خاطر سپردن کار به شرکت بسته بندی اثاثیه منزل برای این افراد نه تنها مقرون به صرفه است بلکه می تواند از استرس ها و مشکلات آن ها کم نماید.بسته بندی اثاثیه منزل قبل از اسباب کشی امری مهم و بسیار تخصصی است، به همین خاطر چنانچه شما به مجموعه ارائه دهنده باربری اسکندری اعتماد نمایید می توانید لوازم خود را سالم به مقصد مورد نظرتان برسانید و در هیچ یک از مراحل باربری اختلالی رخ ندهد.

021-44366245

021-44366247

جابجایی لوازم:

بعد از اینکه اسباب و وسایل به صورت کامل جمع آوری و بسته بندی و لیبل گذاری شده اند ، وارد بخش بعدی یعنی جا به جایی و انتقال این وسایل می شویم. در هنگام جا به جایی چندین نکته بسیار اهمیت دارد . یکی از مسائل بسیار مهم در امر جا به جایی انتخاب نوع ماشین برای حمل اثاثیه است. شما باید به میزان بار خود توجه کنید. ماشین اسباب کشی باید به اندازه اسباب شما باشد. استفاده از ماشین کوچک تر شما را در خطر آسیب دیدن اثاثیه تان قرار می دهد و شاید لازم باشد که چندین بار رفت و آمد داشته باشید. برعکس این موضوع هم وجود دارد در صورتی که ماشین حمل اثاثیه بزرگتر از میزان اسباب و و سایل شما باشد هم هزینه شما را افزایش می دهد و هم ممکن است اسباب شما در حین حمل و نقل آسیب ببیند، در همین راستا شما می توانید با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید و میزان باری که قرار است حمل نماید را به آنها اطلاع دهید تا بتوانند شما را در مبحث انتخاب تعداد کارگر نوع وسیله نقلیه و دیگر مسائل مربوط به باربری کمک نمایند.

مشتری مداری :

شرکت ارائه دهنده ی باربری اسکندری تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بار همشهریان عزیز در غرب  تهران را سراسر کشور و از سراسر کشور به تهران و بویژه غرب  تهران منتقل نماید. برای همین امکانات به روز و تجهیزات مدرن را به خدمت گرفته است. رضایت مشتری مهم ترین امری است که فعالیت های مرکز حمل بار تهران باربری بر اساس آن پایه گذاری شده است. در این اتوبار باربری  شعار همیشه حق با مشتریست ، در جریان است و کارها و فعالیت های اتوبار در راستای تحقق رضایت مشتری انجام می پذیرد.

چرا باید از خدمات باربری استفاده نماییم؟!

شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنند استفاده از خدمات باربری که شرکت ها ارائه می دهند کاری عبث و بیهوده  است و یا به طور کلی یک دور ریز پول محسوب می گردد اما باید خدمتتان عرض نمایم که جابجایی لوازم توسط خودتان موجب می گردد که نه تنها خسارت های مالی زیادی به بار بیاید بلکه با رعایت نکردن نکات اصولی جابجایی وسایل موجب گردد به ستون فقرات و یا زانو های شما آسیب وارد شود در نتیجه و از آن جایی که جابجایی لوازم یک امر تخصصی و حرفه می باشد بهتر است جهت جلوگیری از آسیب های مالی و جانی از یک اتوبار مطمن باربری جهت جابجای وسایل کمک بگرید و چه انتخابی بالا تر از مجموعه ی ارائه دهنده ی باربری اسکندری.

021-44366245

021-44366247

چرا تهران باربری؟!!!

  • ۱_ارایه خدمات باربری به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل
  • ۲_برخورداری از کارکنان مجرب و توانا
  • ۳_برخورداری از وسایل حمل و نقل ایمن، متنوع، مسقف،موکت کاری شده و به روز
  • ۴_برخورداری از تجهیزات پیشرفته
  • ۵_برخورداری از مشاورین رایگان
  • ۶_ارائه ی بارنامه و بیمه نامه ی باربری
  • ۷_دارای مجوز رسمی از  اتحادیه ی صنف حمل و نقل
  • ۸_ارائه ی برترین خدمات بسته بندی همگام با برترن متد روز دنیا
  • ۹_برخورداری از کارشناسان و ناظران جهت نظارت بر کار کارکنان حین انجام وظیفه
  • ۱۰_ارائه ی خدمات با کیفیت و سریع
  • ۱۱_ارائه ی خدمات وی آی پی به در خواست مشتری
  • ۱۲_ارائه ی تضمین قیمت با امکان پرداخت الکترونیک و قیمت دهی هوشمند

هدف ما:

با توجه به آنچه که خدمتتان عرض کردم هدف مجموعه تهران باربری ارائه خدمات با کیفیت ، سریع ، ایمن، ارزان و مطمئن می باشد ،در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستید برترین خدمات باربری را در کنار برترین پرسنل کاری در اختیار داشته باشید و لوازم خود را بدون کوچک ترین آسیبی به مقصد برسانید همین الان تلفن را بردارید و با مشاوره رایگان مجموعه تهران باربری تماس حاصل فرمایید.

شعبه غرب تهران : 44366245-021 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *