باربری ایران زمین | اتوبار ایران زمین | 22895297-021


باربری ایران زمین

بهترین راهکار جهت انجام بی دردسر جابجایی لوازم سپردن آن به افراد متخصص و حرفه ای می باشد چرا که چنانچه جابجایی لوازم توسط خودتان یا افراد غیر حرفه ای صورت گیرد باعث ایجاد خسارت های عدیده ای می شود. در همین راستا اولین قدم جهت  تجربه ی بهترین روند باربری بدون استرس انتخاب یک مجموعه ی باربری مناسب می باشد که در کار خود متخصص است.

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

با توجه به اینکه اکنون وارد این صفحه شده اید به احتمال زیاد قصد جابجایی وسایل خود را دارید و به دنبال بهترین شرکت باربری در سطح تهران هستید که بتوانید لوازم خود را به بهترین شکل ممکن به مقصد جدید منتقل نمایید به همین خاطر پیشنهاد ما به شما باربری ایران زمین مجموعه ی درخشان تهران باربری می باشد که با برخورداری از تجربه ی کاری بیش از ۲۰ سال، پرسنل خانم و آقای متخصص،وسایل نقیله متنوع، ایمن و تجهیزات به روز قادر است بدون رخ داد هیچ حادثه ای و با ایمنی بالا لوازم شما را به مقصد جدید منتقل نماید .در نتيجه چنانچه مایل هستید با کم ترین هزینه و با کیفیت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی مراحل باربری را پشت سر بگذارید با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید.

مهم ترین مرحله ی جابجایی وسایل:

یکی از مهم ترین مراحل باربری انجام اصولی بسته بندی لوازم می باشد ،چرا که استفاده از خدمات بسته بندی باربری ایران زمین به شما عزیزان کمک می کند تا یک‌ جابجایی وسایل ایمن و ارزان را پشت سر بگذارید.ما خدمات باربری را بدون ایجاد  خللی در هیچ کدام از مراحل  برای تمام مشتریان ارائه می دهیم ،چرا که با در دست داشتن تمام تجهیزات لازم که شامل ،وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری،کیسه های حباب دار ،کارتن های مقاوم ۵ لایه،ساک های زیب دار مخصوص حاوی پشم شیشه و ضد عفونی شده،کارتن های رگال دار  ،لایف پک ها ،پک های مخصوص جهت حمل مواد غذایی، چسب اسکات پهن،طناب،موکت ،چادر،روزنامه باطله و …. می شود وسایل شما را به بهترین شکل ممکن بسته بندی و  آماده ی ارسال می نماییم ،از طرف دیگر جهت اطمینان خاطر شما عزیزان ما تمام خدماتمان را همراه بیمه نامه ارائه می دهیم تا دیگر هیچ گونه نگرانی جهت آسیب به وسایلتان نداشته باشید چرا که یک تیم حرفه ای در کنار شماست.

ویژگی متمایز تهران باربری:

یکی از ویژگی های برتر شرکت ارائه دهنده ی خدمات باربری ایران زمین که باعث شده هزینه ها تا انتهای باربری هیچ تغییر ی نکند و مشتریان با خیال راحت باربری خود را به ما بسپارند ، قیمت دهی هوشمند و امکان پرداخت الکترونیک مبلغ باربری می باشد و همین ویژگی و قیمت دهی های منصفانه و نازل شرکت تهران باربری در ازای خدمات با کیفیت این مجموعه نقطه ی قوتی شده که آن را از تمامی شرکت های باربری متمایز می سازد و شما با انتخاب ما دیگر نگران قیمت های گزاف و تغییر قیمت ها تا پایان باربری نباشید چرا که تهران باربری ضمامن کیفیت خدمات و عدم تغییر قیمت ها تا پایان باربری می باشد.

021-44366245

021-44366247

کارکنان مجرب خانم و آقا:

یکی از برترین ویژگی های باربری ایران زمین برخورداری از پرسنل توانا،کار آزموده و اخلاق مدار می باشد که با دقت فروان گلچین شده اند.کارکنان ما با دقت فراوان لوازم شما را به مقصد مورد نظرتان می رسانند و لوازم شما را همچون وسایل خود می دانند و در همین راستا در حفظ و نگهداری آن ها دقت لازم را به عمل می آورند. پرسنل ما درست در زمان مقرر در محل حاضر می شوند و بدون اتلاف وقت تمام مراحل باربری را  که شامل جابجایی، بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می شود را برای شما با کیفیت بالا به انجام می رسانند.

قیمت های تمام شده باربری ایران زمین!!

در مبحث قیمت گذاری ها عوامل زیادی تاثیر گذار می باشد به هیمن دلیل قیمت گذاری یک جابجایی وسایل کار تخصصی می باشد. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که تهران باربری یکی از منصف ترین شرکت ها در زمینه ی قیمت گذاری های یک باربری  می باشد چرا که تمام قیمت هایش زیر نظر اتحادیه ی صنف حمل و نقل است و با دریافت حداقل ترین سود ممکن و تخفیفات دوره ای ویژه نازل تری قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهد .اگر مایل هستید بیشتر با روند کاری و نحوی قیمت گذاری های باربری ما آشنا شوید فقط کافیست با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان باشند و در تمام زمینه ها ی باربری شما را راهنمایی نمایند.

 

مراحل اصلی باربری ایران زمین:

  1. ۱_ اولین مرحله باربری بعد از تماس شما عزیزان با تیم تهران باربری و اعتماد تان به این مجموعه،  کارشناسان ما به سرعت در محل باربری حاضر می شوند و بعد از بررسی میزان وسایل و نحوه بسته بندی کارکنان شروع به کار می نمایند.
  2. ۲_ در مرحله دوم که یکی از  قسمت های مهم  باربری به حساب می آید بسته بندی ویژه وسایل  ارائه می گردد. کارکنان ما با بهره گیری از تمامی تجهیزات لازم بهترین بسته بندی ها را را در اختیار شما قرار می دهند تا از آسیب های احتمالی به وسایل شما جلوگیری گردد و همینطور وسایل شما به طور منظم و مرتب کنار هم قرار گرفته شوند و جای کمتری را اشغال نمایند که همین عامل باعث می شود شما دیگر نیاز نداشته باشید وسایل نقلیه متعدد و یا با مصرف سوخت بیشتر سفارش دهید.
  3. ۳_ مرحله سوم نوبت به بارگیری وسایل در ماشین های حمل و نقل می باشد. کارکنان ما وسایل شما را همچون لوازم خود می دانند و در حفظ و نگهداری آن ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند .
  4. ۴_ مرحله نهایی تمام باربری ها بعد از بسته بندی و بارگیری چیدمان وسایل است کارکنان زبده و آموزش دیده ما با توجه به برترین متد های روز دنیا و سلیقه شما عزیزان وسایل تان را به  بهترین شکل ممکن چیدمان می‌نمایند .

هر جا و در همه ساعت در دسترس:

شرکت تهران باربری همه روزه حتی در ایام تعطیل و هر ساعتی که مایل باشید در کنار شماست و آماده است خدمات باربری ایران زمین را با بالاترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد. اگر شما هم قصد جابجایی هر گونه وسیله ای را از مبدا ایران زمین به هر نقطه دیگر از تهران و حومه دارید وقت را از دست ندهید و همین الان با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین خدمات باربری را در کنار نازل ترین قیمت ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.مجموعه ی تهران باربری با برخورداری از شعبات فعال در تمامی نقاط تهران قادر می باشد بدون اتلاف وقت بعد از تماس شما عزیزان در مکان حاضر شوند در نتیجه نگران اتلاف وقت نباشید و با ما تماس حاصل فرمائید.

تجربه ی آرامش در باربری:

شما با انتخاب خدمات باربری ایران زمین دیگر نگران دردسر های جابجایی وسایل نباشید چرا که ما در کنار شماییم تا به صورت حرفه ای وسایل شما را به مقصد مورد نظرتان برسانیم.با ما نه آسیبی  وسایلتان را تهدید می کند و نه اتلاف وقتی را تجربه می نمایید این جاست که ما می گوییم آرامش در باربری را با ما تجربه کنید .

021-44389431

021-44389435

پایان بخش مطالب :

با توجه به آنچه ذکر کردم اگر شما هم مایل هستید تمامی خدمات شرکت تهران باربری را که در زیر به بخشی از آنها اشاره می کنم یکجا در اختیار داشته باشید فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برترین خدمات باربری ایران زمین را در اختیارتان قرار دهیم.

  • ۱_ارائه خدمات همه روزه و در هر ساعتی
  • ۲_ارائه برترین خدمات بسته بندی
  • ۳_برخوردای از کارکنان آموزش دیده، اخلاق مدار و توانا
  • ۴_قیمت دهی منصفانه و ضمانت عدم تغییر قیمت ها
  • ۵_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن، متنوع مسقف و موکت کاری شده
  • ۶_دارای مجوز رسمی از اتحادیه صنف حمل و نقل
  • ۸_ارائه ی بار نامه و بیمه نامه ی باربری
  • ۹_حمل حیوانات اهلی و خانگی
  • ۱۰_ارائه باربری با خدمات وی آی پی به درخواست مشتری

شعبه شمال تهران: 22895297-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *