باربری دروس | اتوبار دروس | 22895297-021


باربری دروس

اگر در منطقه ی دروس تهران ساکن هستید و هنوز دست به انتخاب یک شرکت باربری مناسب نزده اید ،این مطلب به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید .در نتیجه به شما عزیزان پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا یک باربری دروس ایمن و راحت را تجربه نمایید.اگر باری برای حمل دارید و انتقال صحیح و به موقع آن برای شما بسیار ارزشمند است ، انتقال بار خود را به یک باربری مطمئن و با اعتبار بسپارید. شرکت های معتبر برای بالا بردن درصد اعتبار خود تمام تلاش خویش را به کار می گیرند تا با ایمن ترین و مطمئن ترین حالت ممکن بار مشتری را در بهترین زمان ممکن به مقصد برساند و رضایت مشتری را جلب نماید.

 شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

انتخابی ایمن :

با توجه به آنچه گفته شد چنانچه مایل هستید بهترین باربری دروس را در اختیار داشته باشید پیشنهاد ما به شما مجموعه ی درخشان تهران باربری با سال ها تجربه می باشد چرا که با برخورداری از بیش از ۲۰ سال سابقه ی کاری درخشان در کنار شماست تا لوازمتان را بی دردسر به مقصد برساند.در شرکت تهران باربری  از علم و دانش روز برای حمل و نقل بار استفاده می شود. برخی ها گمان می کنند که حمل بار توسط کارگر و انتقال ایمن آن از یک مکان به مکانی دیگر کاری سهل و آسان است و نیاز به تخصص ندارد. اما آن ها اشتباه می کنند ، حمل ایمن و سالم بار اهمیت فوق العاده ای دارد و برای انجام آن تخصص و مهارت لازم است.در نتیجه چنانچه شما هم مایل هستید با کیفیت و سرعت بالا لوازمتان را به محل جدیدی منتقل نمایید باربری دروس که توسط ناوگان مجهز تهران باربری ارائه می گردد برای شما بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب می باشد.

کادری مجرب و کار آزموده:

در این مرکز همه نیروها از مدیر و مشاور گرفته تا راننده ها و کارگران حمل بار همه و همه افرادی زبردست با مهارت و کاردان هستند که در حیطه مسئولیت خویش مهارت و دانش مورد نیاز را دریافت کرده اند و با مهارت تمام به هموطنان خود خدمت می کنند.مجموعه ی تهران باربری با دقت و وسواس بالا تمامی کارکنان خود را انتخاب کرده است تا ماه عسل این سخت گیری برای شما عزیزان خدمتی نوین،با کیفیت و استاندارد باشد.برخورد محترمانه، سرعت کاری بالا، دقت فروان ،حس مسئولیت پذیری بالا و بسیاری ویژگی مثبت دیگر همگی جزو ویژگی های کار کنان شرکت تهران باربری می باشد ،در نتیجه چنانچه مایل هستید وسایل خود را جابجا کنید باربری دروس بهترین انتخاب است.

ایمنی بالا در جابجایی:

قبل از حمل و انتقال بار ایمن و سالم ، باید بسته بندی اثاثیه منزل به صورت اصولی انجام شده باشد. در شرکت ارائه دهنده ی باربری دروس به بسته بندی بار به صورت تخصصی نگریسته می شود. نحویه بسته بندی و چیدمان بار دارای اصولی صحیح است که اگر به درستی رعایت نشود ، انتقال صحیح بار ممکن نخواهد بود و کار به صورت ناقص انجام می شود.در نتیجه تهران باربری با استفاده از به روز ترین تجهیزات دنیا که شامل لایف پک ها، کیسه های حباب دار،کارتن های رگال دار،کارتن های مقاوم ۵ لایه،سلفون،چسب اسکات پهن،روزنامه باطله،وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری،فوم ضربه گیر،ساک های زیب دار حاوی پشم شیشه،پک های صد عفونی شده،طناب،موکت،پتو و ….. می شود قادر است امنیت لوازم شما را تضمین نماید .پس وقت را از دست ندهید و همین الان با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

021-22895281

021-22895297

اثاث کشی منزل:

اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهید اثاث کشی کنید ولی استرس و نگرانی های بابت صدمه دیدن وسایل با ارزشتان دارید باید خدمتتان عرض نماییم که ظریف بار دروس از جمله باربری خوب و قدیمی در تهران می باشد که در طول دوران فعالیت خود جابجایی های زیادی را انجام داده است و تمامی حمل و نقل های خود را با موفقیت و با رضایت کامل مشتریان خود به اتمام رسانیده است. اگر میخواهید وسایلتان در هنگام اسباب کشی صدمه نبیند  با ظریف بار دروس با برخورداری از سال ها تجربه و کارنامه ی کاری درخشان تماس حاصل فرمائید تا برترین ها تنها با انتخاب مجموعه خدماتی ظریف بار دروس در اختیار شما عزیزان باشد.

تفکیف اصولی بار:

ناوگان مجهز  تهران باربری برای این که کار حمل و نقل به درستی انجام شود ، انواع بار را از هم تفکیک می کند. بارهای بزرگ و سنگین در یک بخش و بارهای ظریف ، نازک و شکستنی در بخشی دیگر قرار می گیرد. لوازمی چون مبل ، یخچال ، کمد لباس و میز و صندلی نهار خوری و غیره که سنگین هستند ، با دقت فراوان و رعایت اصول ایمنی به داخل ماشین حمل بار منتقل شده و درون ماشین محکم و منظم چیده می شوند و از پتو ، نایلون های مخصوص ، فوم و پوشش های سه لایه که وسط آن از پشم شیشه است برای استقرار محکم و با دوام اثاثیه استفاده می شود.در نتیجه دیگر نگران چه هستید وقت را از دست ندهید و با ما تماس حاصل فرمائید.

بارگیری منظم :

یکی از مراحل باربری که بسیار مهم می باشد نحوی چیدمان  بار ها در وسایل نقیله می باشند چرا که اگر این کار اصولی صورت گیرد  هم سلامت لوازم شما تضمین می شود و از طرف دیگر می توانید تنها با یک ماشین میزان وسایل بیشتری را جابجا نمایید.

 

صفر تا صد خدمات باربری:

چنانچه پیش تر به صورت مختصر به آن اشاره نمودم کارکنان مجموعه ی ارائه دهنده ی باربری دروس آماده هستند تا تمام مراحل باربری که شامل جابجایی،بسته بندی،بارگیری و چیدمان لوازم می شود را برای شما با اصولی ترین روش ها ارائه دهند.برای مثال کادر مجرب تهران باربری لوازم شما را  به صورت منظم و دسته بندی شده در درون خودرو محکم و بادوام مستقر می کنند. با رسیدن به مقصد و حمل بار به محل ثانویه ، کارگران در چیدن دوباره بار و دکوراسیون منازل و محل کار به مشتریان کمک می کنند و طبق دور های حرفه ای که گذرانده اند و صد البته سلیقه ی مشتریان عزیز وسایل را به بهترین شکل چیدمان می کنند.

021-22895281

021-22895297

هزینه ی حمل بار:

یکی از نکاتی که برای مشتری خیلی با ارزش است و از اهمیت ویژه برخوردار است ، بحث هزینه های انتقال بار است. در اتوبار تهران باربری نسبت خدمات صورت گرفته از طرف اتوبار با هزینه دریافتی از مشتری متناسب است. بارهای نزدیک و کوچک هزینه کمتر و بارهای بزرگ تر و مقصد دورتر هزینه بیشتری در بر خواهد داشت. مدیریت باربری بر این عقیده است که همه اقشار جامعه حق دارند از خدمات باربری برخوردار باشند ، برای همین هزینه ها را به گونه ای در نظر گرفته است که پایین ترین قشر جامعه نیز از عهده پرداخت هزینه های حمل بار برآید.

لیست خدمات برتر تهران باربری:

  • ۱_ ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • ۲_ کاهش کل مقدار زمانی که لازم است برای امور اسباب کشی صرف کنید
  • ۳_ بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • ۴_اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • ۵_ ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • ۶_ بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • ۷_راهنمایی ،  مشاوره و باربری شبانه روزی ( هفت روزه هفته )
  • ۷_ افزایش سرعت در حمل بار واثاث و همچنین چیدن لوازم در محل جدید
  • ۸_ بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • ۹_ باربری بین شهری و برون شهری از تهران به سایر نقاط افتخار ما رعایت حقوق و جلب رضایت و اعتماد مشتریان  عزیزمان است.

کلام آخر:

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم اگر شما هم مایل هستید یک جابجایی ایمن، ارزان و سریع را در یک چشم بر هم زدن در اختیار داشته باشید انتخاب خدمات باربری دروس که توسط شرکت خوشنام تهران باربری ارائه می گردد یک انتخاب هوشمندانه برای شما عزیزان می باشد .شما می توانید در کنار شرکت تهران باربری یک جابجایی وسایل بی دردسر و آرام را پشت سر بگذارید.پس وقت را از دست ندهید ، تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید تا برترین خدمات باربری را در اختیار داشته باشید.

 شعبه شمال تهران: 22895281-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *