باربری دلاوران | اتوبار دلاوران | 88679369-021


باربری دلاوران

در هر کجای تهران هستید باربری و جابجایی وسایل خود را به تیم تخصصی و کادر مجرب ما بسپارید چرا که به راحتی می توانید تمام سختی ها و مراحل جابجایی وسایل خود را پشت سر بگذارید و یک جابجایی وسایل بی دردسر را کنار کارکنان صمیمی، اخلاق مدار،مسؤلیت پذیر و حرفه ای مجموعه ی تهران باربری تجربه نمایید.تهران باربری این نام پر آوازه با برخورداری از بیش از ۲۰ سال سابقه ی کاری ویژه با هدف کمک به شما هموطنان عزیز جهت جابجایی هر گونه وسیله ای سالهاست که فعالیت می کند و جزو یکی از مجهز ترین ، قدیمی ترین و با تجربه ترین اتوبار ها در سطح تهران دسته بندی می گردد که قادر است هر گونه وسیله ای را در سطح تهران،حومه و یا تهران به شهرستان منتقل نمایند.با توجه به آنچه گفته شد چنانچه در منطقه ی دلاوران تهران ساکن هستید و قصد جابجایی لوازم خود را دارید باربری دلاوران را به ما بسپارید چرا که بهترین خدمات رسانی را تهران باربری با نیرو های آمورش دیده و حرفه ای در اختیارتان قرار می دهد.

شعبه شرق تهران

021-88572219

021-88679369

مدیریت زمان در باربری:

همیشه زمان بزرگ ترین دارایی بشر بوده به همین خاطر همواره مدیریت زمان سرلوحه و پایه و هدف کار ما در انجام باربری بوده است .در نتیجه چنانچه وقت کمی دارید فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمائید تا بعد از تماس شما برترین نیرو های ما در باربری دلاوران در محل حاضر شوند چرا که به واسطه ی شعبات فعال و متعدد در تمام نقاط تهران به ویژه شرق تهران بعد از تماس شما عزیزان بدون هیچ گونه اتلاف وقت کارکنان نزدیک ترین شعبه به شما در محل آماده می شوند تا با توجه به تجربه‌ و آموزش هایی که دیده اند با بالاترین سرعت و دقت برترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند .در نتیجه چنانچه مایل هستید بدون اتلاف وقت یک باربری ایمن و سریع را تجربه نمایید با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمائید.

حمل و نقل بار در دلاوران:

ما با برخورداری از سال ها تجربه، تجهیزات به روز و پیشرفته در کنار حرفه ای ترین پرسنل قادر هستیم هر گونه وسیله ی ادارات شرکت ها،منازل، مدارس، کارخانه ها ،مبلمان اداری،حمل جهیزیه عروس،گاو صندوق ،یخچال های ساید بای ساید ،میز کنفرانس و … را در امنیت کامل به مقصد مورد نظر شما عزیزان برسانیم.

نگران هیچ چیز نباشید!!

ظروف شکستنی و حساسی دارید؟!!!

یخچال ساید بای ساید شما سنگین است؟!

 میز کنفرانس شما بزرگ و حجیم است؟!

سیستم ها و کامپیوتر های شما حساس هستند؟!

گاوصندوق های شما حامل اسناد و مدارک زیادی می باشد؟!

به تازگی ازدواج کرده و قصد جابجایی تخصصی لوازم جهیزیه را دارید؟!!

با مجموعه خدمات باربری و بسته بندی باربری دلاواران دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا برترین ها در قالب یک پکیج استثانی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

تنوع ماشین های حمل و نقل وسایل:

تهران باربری که برترین خدمات باربری دلاوران را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد آماده ی سرویس دهی با بیش از ۵۰ کامیون،وانت ،خاور ۶ متری و ۸ متری، تریلی،ایسوزو،هیوندا، نیسان و …به تمام نقاط تهران و حمل بار به تمامی نقاط کشور می باشد و شما می توانید بر اساس نوع کالا،حجم و یا وزن وسایلتان مناسب ترین ماشین حمل و نقل وسایل را در میان تنوع بالا انتخاب نمایید .لازم به ذکر است که کف تمام وسایل نقلیه در این مجموعه موکت کاری شده تا احتمال آسیب به لوازمتان را به صفر برساند هم چنین در صورت نیاز به خودرو های مسقف می توانید از ماشین های حمل و نقل مسقفی که در مجموعه وجود دارد استفاده‌ نمایید.

021-88572219

021-88679369

حمل اثاثیه با قیمت مناسب:

یکی از اهداف مهم مجموعه ی ارائه دهنده باربری دلاوران ارائه خدمات باربری با کیفیت و قیمت مناسب می باشد، چرا که هدف اولیه تهران باربری جلب رضایت شما مشتریان عزیز است، به همین خاطر تهران باربری در سال های ارائه خدمات خود توانسته رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود را جلب نماید. دریافت سود اندک ،قیمت دهی زیر نظر اتحادیه صنف حمل و نقل، ارائه راه کارهای حرفه ای جهت کاهش هزینه‌ها به نفع مشتری و بسیاری از متدهای دیگر موجب گشته مجموعه ی تهران باربری جزو یکی از منصف ترین اتوبار ها در سطح تهران دسته بندی گردد .در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستید از خدمات بی نظیر ما در کنار قیمت‌‌ های منصفانه و بار و باورنکردنی بهره مند شوید همین الان تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید تا بدون تغییر قیمت تا پایان باربری یک جابجایی ارزان در کنار کیفیت کاری بالا را تجربه نمایید.

 

جابجایی اصولی لوازم:

بعد از اینکه اسباب و وسایل به صورت کامل جمع آوری ، بسته بندی و لیبل گذاری شدند ، وارد بخش بعدی یعنی جا به جایی و انتقال این وسایل می شویم. در هنگام جا به جایی چندین نکته بسیار اهمیت دارد . یکی از این مسائل که بسیار مهم  است در امر جا به جایی  وسایل انتخاب نوع ماشین برای حمل اثاثیه می باشد. شما باید به میزان بار خود توجه کنید. ماشین اسباب کشی باید به اندازه اسباب شما باشد، چرا که استفاده از ماشین کوچک تر شما را در خطر آسیب دیدن اثاثیه تان قرار می دهد و شاید لازم باشد که چندین بار رفت و آمد داشته باشید. برعکس این موضوع هم وجود دارد در صورتی که ماشین حمل اثاثیه بزرگ تر از میزان اسباب و و سایل شما باشد هم هزینه شما را افزایش می دهد و هم ممکن است اسباب شما در حین حمل و نقل آسیب ببیند، در همین راستا شما می توانید با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید و میزان باری که قرار است حمل نماید را به آنها اطلاع دهید تا بتوانند شما را در مبحث انتخاب تعداد کارگر نوع وسیله نقلیه و دیگر مسائل مربوط به باربری کمک نمایند.

اتوبار دلاوران و مزایا:

  1. ۱_باربری دلاوران تهران باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه صنف حمل و نقل می باشد
  2. ۲_برخورداری از شعبات فعال در تمام نقاط تهران
  3. ۳_ارائه ی بسته های مخصوص حمل رختخواب – کارتن حمل لباس – کارتن های حجیم و محکم جهت بسته بندی وسایل و بسته های مخصوص کم کردن حجم لباس
  4. ۴_ارائه ی خدمات حرفه ای بسته بندی به سبک کشورهای اروپایی با استرج رپ – بابل رپ و کارتن های حجیم و محکم بصورت 100% تضمینی
  5. ۵_جابجایی کالا بصورت صادراتی ، وارداتی و ترانزیت کالا
  6. ۶_ارائه ی کادری حرفه ای متشکل از نیروهای خانم و آقا جهت خدمات بسته بندی و جابجایی وسایل
  7. ۷_ارائه باربری با مجموعه خدمات وی آی پی
  8. ۸_قیمت دهی منصفانه همراه ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت الکترونیک کلیه وجه باربری
  9. ۹_ارائه ی مشاوره ی حرفه ای و رایگان در زمینه ی تمام مراحل باربری
  10. ۱۰_برخورداری از کارشناسان و ناظران جهت نظارت بر صفر تا صد تمامی مراحل باربری و کنترل کیفیت کاری
  11. ۱۱_ارائه ی صفر تا صد خدمات باربری که شامل جابجایی،بسته بندی،بارگیری و چیدمان لوازم می شود
  12. ۱۲_خدمات رسانی ۲۴ ساعته در کل ایام هفته حتی روز های تعطیل

جمع بندی کلی در باربری دلاوران:

با توجه به آنچه که تا کنون خدمتتان عرض کردم چنانچه مایل هستید یک تحول عظیم و مثبت در سیستم حمل و نقل وسایل خود ایجاد نمایید و آرامش در باربری را تجربه کنید بهترین و هوشمندانه ترين انتخاب برای شما مجموعه ی تهران باربری می باشد که کلیه ی خدمات خود را به صورت ۱۰۰٪ تضمینی در اختیار مشتریانش  قرار می دهد. در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستيد یک جابجایی وسایل ایمن، بی دردسر، سریع ،ارزان و مطمئن را پشت سر بگذارید و راحتی در باربری را به خود و یا خانوادیتان هدیه کنید با شماره های درج گشته در این صفحه تماس حاصل فرمایید تا به مشتری دائمی ما در مجموعه ی تهران باربری تبدیل گردید.

شعبه شرق تهران: 88679369-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *