ظریف بار | ظریف بار تهران | 22895297-021


باربری ظریف

بارها برای همه ی ما حداقل برای یک بار هم که شده پیش آمده است که وسایل خود را به محل جدید منتقل نماییم اما دردسر هایی یک جابجایی به یک کابوس بزرگ برایمان تبدیل شده باشد.اما چرا به دنبال ایمن ترین و برترین راه جهت جابجایی وسایل خود نباشیم  که بتوانیم در ایمن ترین حالت ممکن و با کیفیت برتر بدون تجربه هیچ دردسری وسایل خود را به محل جدید منتقل نماییم .ما امروز در کنار شما عزیزان هستیم تا برترین و آسان ترین راه را جهت جابجایی وسایل به شما عزیزان معرفی نماییم پس فقط کافیست با ما همراه باشید. تا به حال نشده نام باربری ظریف به گوشتان نخوره باشد چرا که یکی از مجهز ترین،برترین و با سابقه ترین شرکت های اتوبار تهران می باشد که به تمام نقاط تهران و حومه خدمات رسانی می کند. مجموعه ی باربری ظریف با برخورداری از پرسنل توانا کار آزموده، تجهیزات به روز و پیشرفته قادر است تمام مراحل بررسی را برای شما که شامل جابجای ،بسته بندی،بارگیری و چیدمان لوازم می شود را با بالا ترین کیفیت ارائه دهد‌.اولویت اول این مجموعه مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در تمام مراحل باربری رضایت صد در صد شما عزیزان را کسب نماید.وقتی هدف مجموعه ای مشتری مداری باشد شما می توانید با خیال راحت به آن مجموعه اعتماد کنید چرا که برترین خدمات را در ازای کم ترین هزینه ها دریافت خواهید کرد. چنانچه شما نیز مایل هستید جابجای وسایل خود را بدون دردسر پشت سر بگذارید و یک جابجای وسایل ایمن را تجربه نمایید انتخاب خدمات باربری ظریف برای شما بسیار هوشمندانه می باشد. راه های ارتباطی با ما نیز بسیار ساده است فقط کافیست تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما در مجموعه تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن یک جابجایی وسایل ایمن،ارزان و با کیفیت را پشت سر بگذارید .

شعبه مرکز تهران:

021-44389431

021-44389435

صفر تا صد خدمات باربری:

شما می توانید با خیال راحت و بدون تجربه هیچ گونه استرسی تمام مراحل باربری را به ما بسپارید تا اگر وقت کمی دارید و یا مایل هستند بدون دست زدن به حتی وسیله ای تمام مراحل باربری را پشت سر بگذارید ،باربری با سرویس کامل باربری ظریف  بسیار مناسب شما عزیزان می باشد چرا که تمام مراحل باربری را که شامل بسته بندی ،بارگیری ،جابجایی و چیدمان لوازم می شود را بدون دست زدن به حتی وسیله ای پست سر بگذارید. باربری با سرویس کامل بسیار مناسب کسانی است که وقت کمی دارند و یا مایل هستنید بدون دست زدن به حتی وسیله ای تمام مراحل باربری را پشت سر بگذارند.پس وقت را از دست ندهید، تلفن را بردارید و با انتخاب خدمات باربری با سرویس کامل باربری ظریف یک جابجایی ایمن ،سریع و بی درد سر را پشت سر بگذارید.

پرسنل مجرب در کنار شما:

یکی از ویژگی ‌های برتر باربری ظریف برخورداری از پرسنل توانا، مسئولیت ‌پذیر ،کارآزموده و اخلاق‌مدار می باشد که در تمام مراحل باربری در کنار شما هستند تا یک جابجایی بی دردسر را به راحتی پشت سر بگذارید. کارکنان ما لوازم شما را همچون وسایل خود می دانند به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار می‌ گیرند تا به بهترین شکل ممکن وسایلتان را به مقصد مورد نظرتان  برسانند .فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمایید تا برترین پرسنل که تجربه کاری بالایی دارند در زمینه باربری را  در اختیارتان قرار گیرد ،کارکنان این مجموعه همگی با دقت و وسواس بالا انتخاب شده اند تا ماه عسل ارائه ی تمامی خدمات برای شما عزیزان رضایت  بخش باشد.

وسایل نقیله ی ایمن، متنوع،مسقف:

یکی از ویژگی های برتر باربری ظریف برخورداری از وسایل نقلیه ی ایمن،مسقف،موکت کاری شده و متنوع می باشد که شما می توانید فقط با یک تماس و متناسب با لوازمتان یکی از وسایل نقلیه را که شامل کامیون،وانت،نیسان،خاور ۶ متری و هشت متری، ایسوز  هیواندا و … می شود را در اختیار خود داشته باشید. با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا بر اساس نوع ،وزن و حجم لوازمتان در انتخاب ماشین حمل و نقل مناسب راهنماییتان کنند.

تخفیف ویژه:

مجموعه باربری ظریف با ارائه ی قیمت های منصفانه در کنار ارائه ی خدمات برتر موفق به کسب رضایت صد در صدی تمامی مشتریان عزیز شده است. چرا که با ارائه ی قیمت های نازل  و تخفیفات عالی،ویژه ی مشتریان دائمی این مجموعه یکی از بی رقیب ترین شرکت های باربری در سطح تهران می باشد. در همین راستا اگر شما هم مایل هستید از قیمت های منصفانه ی ما بهرمند شوید فقط کافیست با شماره هاییی که در این صفحه درج گشته تماس حاصل فرمائید. در ضمن همچنین اگر مایل هستید از تخفیفات دوره ای ویژه ی ما اطلاع حاصل نمایید فقط کافیست به مشتری دائمی این مجموعه ی بزرگ تبدیل شوید.

امنیت بالا در باربری تخصص ماست:

ما همواره با ارائه ی برترین خدمات بسته بندی متناسب با دست آورد های روز دنیا و با استفاده از برترین تجهیزات توانسته ایم از لوازم شما به خوبی محافظت نماییم و وسایل شما را در پایان باربری سالم تحویلتان دهیم.یکی از نگرانی افراد در زمینه جابجایی وسایل آسیب به آن ها طی مراحل باربری می باشد در همین راستا شما با خیال راحت جابجایی وسایلتان را به ما بسپارید چرا که محافظت از وسایل شما تخصص ماست. برای مثال ما با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته که شامل،لایف پک ها،سلفون،کارتن مقاوم چند لایه، کیسه های مخصوص حباب دار،چسب اسکات پهن ،روزنامه باطله، طناب،پتو،ساک های زیب دار حاوی پشم شیشه، پک های ضد عفونی شده، وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری،فوم ضربه گیر و….. می شود قادر هستیم لوازم شما را از آسیب های احتمالی مصموم نگه داریم.

ضمانت قیمت و کیفیت:

بارها برای شما نیز پیش آمده که شرکت های باربری در ابتدای مسیر یک قیمتی را عنوان نمایند اما در انتهای کار با بهانه های مختلف قیمت ها را افزایش دهد اما دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت الکترونیک وجه  در مجموعه ی باربری ظریف دیگر هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد .در نتیجه اگر قیمت های منصفانه و ضمانت عدم تغییر قیمت ها را در کنار کیفیت برتر می خواهید فقط کافیست با شماره هایی که در این صفحه درح گشته تماس حاصل فرمائید و گول شرکت های بی کیفیت و قیمت های دروغین آن ها را نخورید و  جهت تجربه ی یک باربری بی دردسر و ایمن ما را اتتخاب نمایید چرا که با ما دیگر نگران هیچ یک از مراحل باربری نباشید.

021-44366245

021-44366247

چند توصیه مهم:

  1. ۱_یکی از اولین پیشنهاد های ما به شما در زمان جابجایی وسایل تفکیک لوازمی که استفاده نمی کنید می باشد چرا که این کار باعث می شود وزن وسایل که یک عامل تاثیر گذار در قیمت ها می باشد به صورت چشم‌ گیری کاهش یابد.
  2. ۲_توصیه ی دوم ما به شما همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره نمودم ،این است که از خدمات بسته بندی  ما استفاده نمایید چرا که امنیت وسایل شما بالا می رود و از طرف دیگر اگر وسایل به صورت اصولی بسته بندی شوند حجم کم تری را اشغال می نمایند و شما دیگر لازم نیست از وسایل حمل و نقل متعدد و یا با مصرف سوخت بیشتر استفاده نمایید .
  3. ۳_توصیه ی بعدی مجموعه ی ارائه دهنده ی خدمات باربری ظریف به شما این است که آخرین کارتنی که قرار است باریگری شود را از وسایل مهم و ضروری که بعد از نقل مکان کردن به محل جدید سریع مورد استفاده قرار می گیرد پر کنید چرا که آخرین جعبه ی باریگری شده توسط کارکنان ما اولین جعبه ای است که در محل جدید تخلیه می شود.
  4. ۴_سعی کنید مدارک مهم و وسایل با ارزش مانند طلا ،پول و … را نزد خود نگاه دارید.

اسباب کشی تخصص ماست:

ما سال ها تجربه‌ی فعالیت باربری تخصصی در زمینه جابه‌جایی اسباب و وسایل منزل و اداری را داریم و تمام نیروهایی که برای شما اعزام می‌شوند متخصص حمل اثاثیه و بسته بندی آن هستند. متاسفانه گاها مشاهده می شود که برخی از افرادی که اقدام به ارائه خدمات اسباب کشی می کنند ، به اصول آن آشنایی کافی ندارند و موجب خسارت دیدن اثاثیه و اسباب وسایل مشتریان می شوند.تفاوت ما با شرکت های باربری معمولی این است که از لحظه بسته‌بندی و حمل، تا لحظه تحویل و چیدمان در مقصد در کنار شما هستیم. نمی‌ گذاریم کوچکترین صدمه ای به اثاثیه شما وارد شود، و وسایل شما  در کمترین زمان با بهترین کیفیت جابه جا می‌شود. از آنجا که در اسباب کشی ، سلامت و امنیت اثاثیه اهمیت بسیاری دارد ، باید توسط یک تیم کاملا مجرب اجرا شود. نه تنها بسته بندی بار ، بلکه جابجایی آن میان طبقات ، به خصوص از طبقات بالا به همکف و قرار دادن درون کابین خودرو و اتوبار ، نیاز به تخصص و البته رعایت اصول فنی دارد.شما می توانید با خیال راحت جابجایی هر گونه وسیله ای را به ما بسپارید.

 

 

همه روزه کنار شماییم:

ما به صورت بیست و چهار ساعته و همه روزه در کنار شماییم ،تا شما با خیال راحت هر ساعت و یا روزی را که مایل بودید جهت جابجایی وسایل انتخاب نمایید چرا که مجموعه حرفه ای‌  باربری ظریف  به خوبی می‌داند که با افزایش مشغله های زندگی افراد و تغییر سبک زندگی، آنها دیگر وقت کمی دارند که اختصاص به جابجایی وسایل بدهند به همین دلیل خدمات باربری خود را به صورت ۲۴ ساعته و همه روزه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

برخورداری از رانندگان حرفه ای و راه بلد:

یکی از ویژگی‌های برتر شرکت ما برخورداری از رانندگان حرفه ای راه بلند و با تجربه می باشد که با حس مسئولیت پذیری بالایی که دارند وسایل شما را در طی مسیر چندین بار چک می‌کنند تا از سالم و محکم بودن آنها در جای خود اطمینان حاصل نمایند به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت حمل هرگونه وسیله ای را به آنها بسپارید  نگران آسیب دیدن لوازمتان نباشید چراکه برترین رانندگان که با دقت بالا گلچین شده اند در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در زمینه باربری  در اختیارتان قرار دهند. با توجه به آنچه که خدمتتان عرض کردم وقت را از دست ندهید تلفن را بردارید و با مجموعه درخشان تهران باربری  تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برترین پرسنل کاری در کنارتان باشند تا صفر تا صد خدمات باربری را بدون تجربه حتی ذره‌ای دردسر پشت سر بگذارید.

بیست سال است که صادقانه کنار شماییم :

ما با سال ها تجربه ی ارایه ی خدمات باربری و در کنار شما بودن با تمام خواسته های شما عزیزان در زمینه ی ارائه ی باربری آشنا شده ایم و این دست آورد به ما کمک می کند تا همواره خدمتی نوین و برتر را در اختیار شما  قرار دهیم .با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم اگر شما هم مایل هستید بهتربن ها را در زمینه ی باربری در اختیار داشته باشید با ما تماس حاصل فرمائید.

۱۰ ویژگی برتر باربری ظریف:

  • ۱_ارائه ی خدمات باربری به صورت بیست و چهار ساعته و حتی ایام تعطیل
  • ۲_بر خورداری از مشاورین با تجربه در زمینه ی باربری.
  • ۳_حمل هر گونه وسیله ای با بالاترین امنیت
  • ۴_ارائه ی بارنامه و بیمه نامه ی دولتی
  • ۵_برخورداری از پرسنل توانا،آموزش دیده،اخلاق مدار و کار بلد
  • ۶_قیمت دهی منصفانه و ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت وجه به صورت الکترونیک
  • ۷_خدمات رسانی سریع و بدون اتلاف وقت
  • ۸_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن،مسقف،متنوع و موکت کاری شده
  • ۹_ارائه ی خدمات وی آی پی به درخواست مشتریان عزیز
  • ۱۰_ارائه ی ویژه ترین خدمات بسته بندی همگام با برترین متد روز اروپا

با ما آسوده خاطر وسایلتان را جابجا کنید:

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم شما با انتخاب خدمات باربری ظریف نازل ترین قیمت ها، کیفیت برتر،ضمانت عدم تغییر قیمت ها ،پرسنل تواتا و کار آزموده، وسایل نقلیه ی ایمن، متنوع ،مسقف و کلیه ی خدمات برتر دیگر را یک جا در اختیار خواهید داشت و جابجایی وسایل برای شما دیگر یک کابوس بزرگ نخواهد بود چرا که با ما آسوده و راحت وسایلتان را جابجا خواهید کرد پس شک نکنید و جهت تجربه ی راحت یک جابجایی  ایمن با ما تماس حاصل فرمائید تا آنچه را از بهترین ها که لایقش هستید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

شعبه مرکز تهران:44366245-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *