باربری فدک | اتوبار فدک | 88679369-021


باربری فدک

اگر شاغل هستید، کودک خردسال دارید، دست تنهایید و یا به دلیل  مشکلات جسمانی جابجایی وسایل برایتان دشوار می باشد، به راحتی و با خیال راحت این مسئولیت را به شرکت خدمات اثاث کشی باربری فدک تهران باربری بسپارید تا ما برای شما صفر تا صد تمام مراحل باربری را با کیفیت اجرا نماییم.ما با اعزام کارگر حرفه‌ای در روزهای قبل از اسباب کشی، با کمترین هزینه و بدون آسیب‌دیدگی وسایل شما را بسته ‌بندی می ‌کنیم،اتوبار تهران باربری به عنوان نخستین باربری تهران، صفر تا صد اسباب کشی خانه و محل کار شما را از بسته بندی وسایل تا حمل بار بر عهده می‌گیرد.حسن شهرت، نیروی کار متعهد، استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و وسایل نقلیه‌ای که برای اثاث کشی مجهز شده‌اند، می‌تواند دلیل خوبی بر این ادعا باشد که در باربری فدک بهترین خدمات را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ایم.

شعبه شرق تهران

021-88572219

021-88679369

تهران باربری بصورت شبانه روزی با سال ها سابقه ی درخشان در خدمات بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت ، حمل و نقل و باربری ، جابجایی بار و اثاث کشی ، آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز تهران و شهرستان می باشد. خدمت گذاران شما در شرکت بزرگ تهران باربری با بهره گیری از تجربیات خویش آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند در نتيجه تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

بهترین باربری در محدوده فدک:

مجموعه ی تهران باربری با بیش از ۲۰ سال سابقه ی خدماتی درخشان جزو یکی از قدیمی اتوبار ها در سطح تهران می باشد که در تمام نقاط شعبه ی فعال دارد که بهترین شعبه ی آن در منطقه ی فدک با بهترین کارکنان و تجهیزات به روز و پیشرفته در حال فعالیت می باشد در نتیجه اگر در منطقه ی فدک ساکن هستید و قصد جابجایی لوازم خود را دارید بهترین انتخاب برای شما برگزیدن مجموعه ی درخشان تهران باربری می باشد.

مراحل انجام کار در باربری فدک:

در مرحله ی اول مشتریان با شماره‌هایی که در این صفحه درج گشته تماس حاصل می فرمایند و در مرحله ی بعد مشاوران حرفه ای و کاربلد ما در مورد چگونگی هزینه های دریافتی و ارائه خدمات باربری به صورت کاملا رایگان به مشتریان محترم مشاوره می دهند.پس از آگاهی کامل مشتری از چگونگی ارائه خدمات و حمل بار و اثاثیه در منطقه ی فدک , کار را به این شرکت می سپارند.پس از توافق بین طرفین بارنامه تنظیم و هر دو طرف آن را امضا می کنند و بیمه لوازم انجام می‌شود.سپس باربری فدک پرسنل حرفه ای و آمورش دیده ی خود را به محل اعزام می کند.پرسنل و کارگران اتوبار تهران باربری اثاث مشتریان را به صورت کاملا اصولی, بسته بندی و منتقل می کنند.ماشین های حمل بار در  این مجموعه به طرف مقصد حرکت می کنند و سپس در مقصد تمام لوازم را با احتیاط کامل به منزل جدید منتقل می کنند.از آنجایی که پرسنل متخصص و کاربلد تهران باربری با روش های دکوراسیون و چیدمان اثاثیه منزل کاملا آشنا هستند , تمام لوازم مشتریان محترم را در زمان کوتاهی و کاملا منظم میچینند و وظایف ما به طور کامل به پایان می رسد.

باربری فدک چه لوازمی را حمل می کند؟!!!!

  1. مجموعه تهران باربری هر گونه وسیله را اعم از
  2. حمل اثاثیه منازل به شهرستان ها
  3. حمل کالاهای صادراتی و وارداتی
  4. حمل جهیزیه عروس
  5. کالاهای عمومی
  6. حمل وسایل سنگین
  7. حساس
  8. ادارات
  9. شرکت ها
  10. مدارس

 

 

و…را برای شما با بالاترین کیفیت حمل می کند .در نتیجه با خیال راحت حمل هر گونه وسیله ای را به ما بسپارید تا به راحتی و در ایمنی کامل وسیله ی مد نظر خود را به مقصد برسانید.

ارزان ترین باربری فدک:

تهران باربری یکی از منصف ترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات جابجایی وسایل در سطح تهران می باشد چرا که با دریافت حداقل ترین سود ممکن ،ارائه ی قیمت های منصفانه و زیر نظر اتحادیه، نازل ترین قیمت ها را برای یک باربری در نظر می گیرد .به همین خاطر شما با انتخاب مجموعه خدمات  ارائه شده توسط تهران باربری دیگر نیاز نیست نگران افزایش قیمت ها باشید چرا که منصف ترین اتوبار در سطح تهران با برخورداری از کارکنان حرفه ای و با تجربه در کنار شماست تا با قیمت دهی هوشمند و با امکان پرداخت الکترونیک کليه ی وجه باربری از این اتفاق جلوگیریمی کند. ، پس وقت را از دست ندهید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید، بی شک یک بار انتخاب ما به عنوان شرکت ارائه دهنده ی خدمات باربری شما را به مشتری دائمی ما تبدیل می نماید چرا که ما به کیفیت خدماتی که ارائه می دهیم ایمان داریم.

021-88572219

021-88679369

امنیت و تنوع بالا :

شما با انتخاب خدمات ارائه شده توسط تهران باربری می توانید از میان تنوع بالای وسایل حمل و نقل بار به راحتی و به هر تعداد که بخواهید وسایل نقلیه انتخاب کنید که شامل، عنواع خاور،هیوندا،وانت،ایسوزو ،نیسان و … می شود. لازم به ذکر است که کف تمام وسایل نقلیه در مجموعه ی ما موکت کاری شده و تمام آن ها از امنیت بالایی برخوردار هستند تا لوازم شما حین جابجایی آسیب نبیند و در ایمن ترین حالت ممکن به مقصد برسد.

ضمانت خدمات باربری:

گرچه در سرویس های درون شهری ، امکان حوادث غیر مترقبه برای خودرو و اتوبار بسیار کم است ، اما حمل اثاثیه یا بارهایی که ارزش مادی بالایی دارند ، می تواند دلهره آور باشد. در این شرایط صدور بیمه نامه بار می تواند تضمین امنیت بار و تامین آرامش شما را به همراه داشته باشد. در کشورهای پیشرفته ، بیمه در هر فرآیندی یک رکن اساسی محسوب می شود که در ایران نیز رفته رفته تمایل عموم مردم برای بهره گیری از خدمات بیمه ای بیشتر می شود،در همین راستا باربری فدک تهران باربری  تمام خدمات باربری خود را همراه بیمه نامه ی رسمی خدمت تمام مشتریان خود ارائه می دهد تا خیال شما از بابت کیفیت و امنیت باربری کاملا راحت باشد.

021-88572219

021-88679369

تهران باربری و ویژگی های مثبت:

  • ۱_ارائه ی خدمات باربری به صورت بیست و چهار ساعته و حتی ایام تعطیل
  • ۲_بر خورداری از مشاورین با تجربه در زمینه ی باربری.
  • ۳_حمل هر گونه وسیله ای با بالاترین امنیت
  • ۴_ارائه ی بارنامه و بیمه نامه ی دولتی
  • ۵_برخورداری از پرسنل توانا،آموزش دیده،اخلاق مدار و کار بلد
  • ۶_قیمت دهی منصفانه و ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت وجه به صورت الکترونیک
  • ۷_خدمات رسانی سریع و بدون اتلاف وقت
  • ۸_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن،مسقف،متنوع و موکت کاری شده
  • ۹_ارائه ی خدمات وی آی پی به درخواست مشتریان عزیز
  • ۱۰_ارائه ی ویژه ترین خدمات بسته بندی همگام با برترین متد روز اروپا

جمع بندی نهایی:

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم و با تشکر از وقتی که در خدمت ما قرار دادید تهران باربری می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.قیمت دهی منصفانه، ضمانت عدم تغییر قیمت ها،برخورداری از پرسنل توانا و کار آزموده، ارائه ی برترین خدمات بسته بندی و بسیاری ویژگی مثبت دیگر با انتخاب خدمات باربری فدک تهران در اختیار شماست و دقیقا این جاست که ما می گوییم اگر یک  باربری ایمن، راحت و بدون استرس را می خواهید با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برترین خدمات باربری را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

شعبه شرق تهران: 88679369-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *