باربری ونک | اتوبار ونک | 22895297-021



باربری ونک

برای شمای که قصد جابجایی وسایل خود را دارید هم اکنون یک پیشنهاد ویژه ای را در نظر گرفته ایم تا به واسطه ی آن بتوانید بی درد سر ،ایمن و ارزان وسایلتان را به مقصد جدید منتقل نمایید در نتیجه چنانچه شما نیز به دنبال یک تحول عظیم در سیستم حمل و نقل خود می باشید  با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید تا جابجایی وسایل دیگر برایتان یک کابوس بزرگ نباشد.کلید طلایی امروز ما برای شما در مبحث جابجایی وسایل باربری ونک می باشد که توسط تیم خوشنام و با تجربه ی تهران باربری ارائه می گردد.بی شک یکی از پارامتر های مهم در مبحث باربری سابقه ی‌ کاری ارائه ی خدمات یک اتوبار می باشد در همین راستا مجموعه ی تهران باربری با برخورداری از بیش از ۲۰ سال سابقه ی ارائه ی خدمات باربری ونک یکی از قدیمی ترین اتوبار ها در شهر تهران محسوب می‌گردد و می تواند بهترین انتخاب جهت تجربه ی یک باربری ایمن برای شما باشد.باید خدمتتان عرض نمایم که راه های ارتباطی با مجموعه ی تهران باربری بسیار آسان می باشد فقط کافیست تلفن را بردارید و همین الان با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا برترین خدمات را در زمینه ی باربری دریافت نمایید.

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

ارزان ترین نرخ های باربری:

بدون اغراق یکی از منصف ترین اتوبار ها در سطح تهران که نازلترین قیمت ها را برای باربری ونک در نظر می‌گیرد مجموعه ی تهران باربری می باشد. تهران باربری  با دریافت حداقل ترین سود ممکن قیمت دهی منصفانه و در نظر گرفتن رضایت مشتری همیشه نازلترین قیمت ها را در ازای برترین خدمات در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده است به همین خاطر طی این سالها درکنار کیفیت برتر توانسته با ارائه قیمت دهی منصفانه و زیر نظر اتحادیه صنف حمل و نقل و  با ارائه ی تخفیفات دوره ای فراوان رضایت صددرصدی مشتریان خود را جلب نمایند در نتیجه اگر شما نیز مایل هستید یک باربری با کیفیت و مقرون به صرفه را تجربه کنید هوشمندانه ترین انتخاب برای شما تهران باربری می باشد.

چیدمان بار:

شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که گمان می کنند بارگیری یا چیدمان بار در ماشین های حمله بار کار تخصصی نیست و نیاز به دانش کافی ندارد!!!! اما نحوه چیدمان بار اگر به درستی صورت گیرد به شما کمک می‌کند از ماشین های حمل و نقلی استفاده کنید که کوچکتر هستند و مصرف سوخت کمی دارند و در نتیجه همین عامل موجب میگردد هزینه‌های باربری به نفع شما کاهش یابد.چانچه بارگیری اصولی صورت نگیرد باعث می شود در حین باربری به وسایل تان آسیب وارد شود ،به همین خاطر کارکنان متخصص مجموعه ی ارائه دهنده ی باربری ونک ابتدا وسایل سنگین را می چینند و بعد لوازم حساس و شکستی را بر روی آن ها قرار می دهند تا احتمال آسیب به لوازمتان به صفر برسد.

تفاوت تهران باربری با دیگر اتوبارها:

  • ۱_۹۹درصد از مشتریان ما ،به صورت رایگان بیمه شده اند.
  • ۲_ما همواره بهترین خدمات را جهت رفاه مشتریان ارائه می دهیم .
  • ۳_مهربانی و صمیمیت با خانواده، مشتریان، همکاران و جامعه.
  • ۴_دانستن دقیق قیمت در هنگام بارگیری.
  • ۵_۷۸درصد مشتریان ،ما را برای قیمت های منصفانه  انتخاب کرده اند.

آسایش در باربری :

همان طور که پیش تر نیز به صورت گذار به این موضوع اشاره نمودم چنانچه شما در زمینه ی انتخاب شرکت باربری اشتباه نماید موجب می گردد خدماتی بی کیفتی را دریافت نمایید اما تجربه به ما ثابت نموده که اولین قدم جهت تجربه ی آسایش در باربری انتخاب یک شرکت باربری مناسب می باشد که بتواند برترین خدمات باربری ونک را در اختیار ما قرار دهد و در همین راستا چه انتخابی برتر از مجموعه ی درخشان و خوشنام تهران باربری که یکه تازه صنعت تخصصی باربری می باشد.

محدودی کاری تهران باربری:

تهران باربری به جهت سابقه ی طولانی و درخشانی که در زمینه ارائه خدمات باربری دارد و قادر است با برخورداری از شعبه های متعدد در سراسر نقاط ایران بارهای شما را به تمام نقاط تهران و حومه شهرستان ها و همه نقاط کشور با اصولی ترین روش ارسال نمایند. در نتیجه اگر شما نیز قصد جابجایی هر گونه وسیله ای را در هر یک از نقاط ایران عزیزمان دارید با ما تماس حاصل فرمایید تا به اصولی ترین روش لوازم شما را به مقصد مورد نظرتان برسانیم.

حمل اثاثیه ی منزل:

 حمل اثاثیه ی منزل یکی دیگر از خدمات تهران باربری می باشد که این خدمات زیر نظر اتحادیه باربری های تهران صورت می گیرید و کلیه قیمت های باربری زیر نظر اتحادیه ارائه می گردد.تهران باربری جهت حمل اثاثیه منزل از افرادی خوش اخلاق و نیرومند استفاده می کند. این شرکت برای حمل اثاثیه منزل شما از خاور های مسقف و مخصوص اسباب کشی استفاده میکند و اگر اثاثیه منزل شما حجم زیادی نداشته باشند از ماشین های نیسان بار و وانت بار استفاده می کنیم تا در وقت و هزینه های شما صرفه جویی گردد.شرکت تهران باربری یک تیم مشاوره دهنده را در دفتر خود قرار داده است که می توانید تمامی سوالات قبل از اسباب کشی و حمل باربری ونک را از آن ها بپرسید .

021-22895281

021-22895297

وقت کمی دارید؟!!

امروزه به دلیل افزایش مشغله های افراد، آنها وقت کمی دارند تا به جابجایی وسایل خود اختصاص دهد و نیاز اساسی آنها در زمینه باربری ، در کنار قیمت و کیفیت سرعت خدمات رسانی بالا می باشد به همین خاطر مجموعه تهران باربری با در نظر گرفتن این موضوع در تلاش است تا با ارائه باربری با سرویس کامل یک جابجایی وسایل ایمنی ارزان سریع و با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در نتیجه چنانچه وقت کمی دارید و یا مایل هستید بدون دست زدن به حتی وسیله‌ای تمام مراحل باربری ونک را که شامل جابجایی، بسته‌بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می‌شود در یک چشم به هم زدن پشت سر بگذارید. با توجه به آنچه که خدمتتان عرض کردم چنانچه مایل هستید خدمات سریع، با کیفیت و ارزان را  در کنار افراد حرفه‌ای تجربه نمایید با ما تماس حاصل فرمائید.

بسته بندی اثاثیه:

یکی از عمده‌ترین دلایل نگرانی افرادی که قصد جابجایی وسایل خود را دارند ، احتمال آسیب به آنها طی جابجایی می باشد اما دیگر لازم نیست نگران آسیب لوازم تان در حین جابجایی باشید چرا که مجموعه تهران باربری  با بهره گیری از علم روز دنیا و برترین تجهیزات در کنار شماست تا بی همتا ترین  خدمات بسته بندی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. تیم متخصص تهران باربری بر آن است تا احتمال آسیب به وسایل شما را به صفر برساند به همین خاطر تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با اصولی ترین روش لوازم شما را بسته بندی و آماده ارسال نماید برخی از این تجهیزات که در اختیار کارکنان تیم ارائه دهنده ی باربری ونک قرار دارد شامل موارد زیر می باشد که آنها را ذکر می نمایم.

  1. ۱_لایف پک ها و کارتن های رگال دار(جهت حمل البسه)
  2. ۲_کارتن های مقاوم ۵ لایه و کیسه ها ی مخصوص حباب دار(جهت بسته بندی ظروف شکستنی )
  3. ۳_ساک های حاوی پشم شیشه زیب دار (جهت حمل رخت خواب ها)
  4. ۴_فوم ضربه گیر ،چسب اسکات پهن و سفلون(جهت حمل یخچال، مبل،ماشین لباس شویی ،پیانو و ….
  5. ۵_پک های ضد عفونی شده (جهت بسته بندی مواد غذایی )
  6. ۶_روزنامه باطله،موکت،چادر و ……

بیمه نامه ی باربری:

چنانچه مجموعه ای از کیفیت خدماتی که ارائه می دهد اطمینان داشته باشد تمام خدمات خود را همراه بیمه نامه و یا ضمانت نامه ارائه می‌دهد در همین راستا مجموعه تهران باربری نیز به تمام خدماتی که ارائه می دهد ایمان دارد و در همین راستا تمام مراحل باربری از صفر تا صد را همراه با بیمه نامه باربری در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد، تا شما با خیال راحت و بدون نگرانی در رابطه با آسیب به وسایلتان  یک باربری ایمن و بی دردسر را کنار تیم تخصصی ما تجربه نمایید.

رضایت مشتری الویت ماست:

شرکت ارائه دهنده ی باربری ونک تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بار همشهریان عزیز در شمال تهران را سراسر کشور و از سراسر کشور به تهران و بویژه شمال تهران منتقل نماید. برای همین امکانات به روز و تجهیزات مدرن را به خدمت گرفته است. رضایت مشتری مهم ترین امری است که فعالیت های مرکز حمل بار تهران باربری بر اساس آن پایه گذاری شده است. در این اتوبار باربری  شعار همیشه حق با مشتریست ، در جریان است و کارها و فعالیت های اتوبار در راستای تحقق رضایت مشتری انجام می پذیرد.

کارگران ماهر:

چنانچه یک مجموعه از افراد متخصص و با سابقه تشکیل نشده باشد هیچگاه خروجی کار برای مشتریان رضایت بخش نخواهد بود ، در همین راستا مجموعه تهران باربری با وسواس و دقت بالا کادر خود را گلچین نموده است تا آن ها بتوایند تمام مراحل باربری که شامل جابجایی، بسته بندی، بارگیری و چیدمان لوازم می شود را با بالا ترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهند و ماه عسل ارائه ی خدمات آن ها برای تمام مشتریان عزیز رضایت بخش باشد در نتیحه چنانچه شما نیز مایل هستید در کنار یک کادر حرفه ای تمام مراحل باربری ونک را پشت سر بگذارید همین الان با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

021-22895281

021-22895297

تنوع بالا در ماشین های حمل و نقل بار:

در این مرکز خدمت رسانی انواع مختلف خودرو سبک و سنگین برای حمل بار به نقاط دور و نزدیک وجود دارد. بار شما هر نوع و اندازه ای که باشد ، متناسب با بار شما خودرو مناسب وجود دارد و می توانید برای حمل و نقل بار خود از آنها استفاده کنید. وانت بار و تاکسی بار برای بارهای کوچک ، کامیون های ۵ و ۱۰ تُن برای بارهای متوسط و کامیون های بسیار بزرگ و ترانزیت های مجهز و با امکانات فراوان برای بارهای دور و بزرگ مناسب هستند. با توجه به نوع و جنس بار از کامیون های مسق و بدون سقف استفاده می شود.بارهای فاسد شدنی نیز  با خودروهای یخچ الدار منتقل می شوند و لوازم ظریف و شکستنی را در کامیون های مسقف منتقل می کنند. بنابرای نگران خودرو مناسب نباشید ، متناسب با بار شما خودرو مناسب و راننده با مهارت و کارگران حرفه در مجموعه ی ارائه دهنده ی باربری ونک آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند.

اثاث کشی تضمینی:

بیمه نامه باربری ،بسته بندی ایمن و مطمئن ،کارگران مجرب، تجهیزات به روز و پیشرفته ،ماشین های حمل و نقل ایمن و متنوع و بسیاری از ویژگی‌های مثبت دیگر موجب می‌گردد شما در کنار ما یک اسباب کشی تضمینی را تجربه نمایید و تمام روش هایی که تا قبل از این جهت جابجای هرگونه وسیله ای از آن استفاده می کردید را کنار بگذارید و برای همیشه تهران باربری را که برترین خدمات باربری ونک را ارائه می دهد انتخاب نمایید در نتیجه به شما پیشنهاد می کنم برای برخورداری از تخلفات ما همین الان با مشاورین رایگان مجموعه ی درخشان تهران باربری تماس حاصل فرمائید.

چرا تهران باربری؟!!!!

  1. ۱_ارایه خدمات باربری به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل
  2. ۲_برخورداری از کارکنان مجرب و توانا
  3. ۳_برخورداری از وسایل حمل و نقل ایمن، متنوع، مسقف،موکت کاری شده و به روز
  4. ۴_برخورداری از تجهیزات پیشرفته
  5. ۵_برخورداری از مشاورین رایگان
  6. ۶_ارائه ی بارنامه و بیمه نامه ی باربری
  7. ۷_دارای مجوز رسمی از  اتحادیه ی صنف حمل و نقل
  8. ۸_ارائه ی برترین خدمات بسته بندی همگام با برترن متد روز دنیا
  9. ۹_برخورداری از کارشناسان و ناظران جهت نظارت بر کار کارکنان حین انجام وظیفه
  10. ۱۰_ارائه ی خدمات با کیفیت و سریع
  11. ۱۱_ارائه ی خدمات وی آی پی به در خواست مشتری
  12. ۱۲_ارائه ی تضمین قیمت با امکان پرداخت الکترونیک و قیمت دهی هوشمند

ما اینجاییم:

با توجه به آنچه تاکنون خدمتتان عرض کردم تیم متخصص تهران باربری در کنار شماست تا دیگر سختی های باربری و جابجایی وسایل و همچنین آسیب به آنها طی جابجایی را تجربه نکنید و یک حمل و نقل ارزان ایمن و مطمئن را با سرعت خدمات‌ رسانی بالا در کنار ما تجربه نمایید .در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستید خدمات باربری ونک را با بالاترین کیفیت در اختیار داشته باشید همین الان با مشاورین رایگان مجموعه ی تهران باربری  تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برترین خدمات باربری را در اختیار داشته باشید.

شعبه شمال تهران:22895297-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *