ظریف بار جنوب تهران | اتوبار ظریف جنوب تهران | 88679369-021


ظریف بار جنوب تهران

امروزه همه ی ما در تلاشیم جهت پیش برد اهداف خود از کسانی کمک بگیریم که به ما کمک کنند آنچه را که مایل هستیم، به راحتی به دست بیاوریم چرا که با تغییر زندگی، افراد دیگر قادر نیستند خود به تنهایی تمامی کار هایی را که در روز برایشان پیش می آیند انجام دهند به همین دلیل نیاز به افراد حرفه ای دارند که کمی از کار ها را از دوش آن ها بردارند.جابجایی وسایل و اسباب کشی نیز جزو مواردی می باشد که انجام آن به تنهایی غیر ممکن و یا خیلی سخت است به همین دلیل و با گسترش اجاره نشینی و مشاغل متنوع اتوبار های زیادی در این زمینه وجود دارد که به شما جهت جابجایی وسایل کمک کنند.اما همان طور که می دانید پیدا کردن یک اتوبار مناسب کار بسیار دشواری می باشد به همین خاطر ما امروز در کنار شماییم تا بهترین،بزرگ ترین و معتبر ترین اتوبار را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم.اگر در یکی از مناطق جنوبی تهران ساکن هستید استفاده از خدمات  ظریف بار جنوب تهران پیشنهاد ما به شما می باشد.

شعبه جنوب تهران

021-88572219

021-88679369

سالهاست در کنار شماییم:

یکی از ویژگی های ممتاز هر مجموعه ای سال های ارائه خدماتش می باشد که ظریف بار جنوب تهران با بیش از ۲۰ سال تجربه درخشان و در کنار شما بودن می تواند مطمئن ترین گزینه باشد چرا که در این سال ها به خوبی با نیاز شما عزیزان آشنایی پیدا کرده و توانسته هر روز خدمتی برتر و بهتر را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.رضایت صد در صدی مشتریان از ارائه ی خدمات ظریف بار جنوب تهران پارامتری می باشد که در کار نامه این مجموعه همیشه می درخشد.در نتیجه شما هم چنانچه مایل هستید برترین خدمات باربری را با کیفیت دریافت نمایید همین الان تلفن را بردارید و با مجموعه ی درخشان ظریف بار جنوب تهران تماس حاصل فرمائید.

 کیفیت حمل بار را از ما بخواهید:

کیفیت اتفاقی نیست و مسئله ی نمی باشد که یک شبه حاصل شده باشد. مجموعه ی درخشان ظریف بار جنوب تهران با برخورداری از کارکنان حرفه ای ،با تجربه، مسئولیت پذیر و با اخلاق که با دقت فراوان گلچین شده است قادر می باشد با کیفیت ترین خدمات حمل بار را در سراسر ایران در اختیار شما عزیزان قرار دهد .کیفیت خدماتی بالای این مجموعه ماه عسل تلاش بسیاری از افراد می باشد که به صورت شبانه روز کار می کنند تا رضایت شما جلب گردد تا از انتخاب خود آسوده خاطر باشید.

بسته بندی با تجهیزات مدرن:

یکی از نگرانی های افرادی که قصد جابجایی وسایل خود را دارند احتمال آسیب به آن ها طی جابجایی می باشد اما باید خدمتتان اعلام نمایم که مجموعه ی درخشان ظریف بار جنوب تهران با بهره گیری از علم روز دنیا ،کارکنان حرفه ای و تجهیزات به روز و پیشرفته احتمال آسیب به وسایل شما را به صفر رسانده اند .مثال های متعددی می توان از تجهیزات و نحوه ی به کارگیری آن ها در بسته بندی وسایل عنوان نمود که من در ادامه به بخشی از آن ها اشاره می نمایم.

۱_چسب اسکات پهن، فوم ضربه گیر،وکیوم های ۲۰ متری و ۹۰ متری ،سلفون جهت بسته بندی وسایلی همچون یخچال ها،مبل ها،پیانو و از این قبیل لوازم

۲_کیسه های مخصوص حباب دار، کارتن های مقاوم ۵ لایه جهت بسته بندی ظروف شکستنی و حساس

۳_کارتن های رگال دار و لایف پک ها جهت حمل البسه

۴_کیسه های حاوی پشم شیشه ی زیب دار جهت حمل رخت خواب ها

۵_پک های ضد عفونی شده جهت حمل مواد غذایی

۶_پتو و موکت جهت پوشاندن کف وسایل نقلیه به منظور کاهش احتمال آسیب به لوازم

دانش و تخصص کارکنان :

در شرکت ظریف بار جنوب تهران از علم و دانش روز برای حمل و نقل بار استفاده می شود. برخی ها گمان می کنند که حمل بار توسط کارگر و انتقال ایمن آن از یک مکان به مکانی دیگر کاری سهل و آسان است و نیاز به تخصص ندارد. اما آن ها اشتباه می کنند ، حمل ایمن و سالم بار اهمیت فوق العاده ای دارد و برای انجام آن تخصص و مهارت لازم است. دانش و تخصص در زمینه چگونگی حمل و نقل بار از مکان اولیه به داخل ماشین های حمل بار، بسته بندی ، چیدمان اصولی بار در داخل ماشین حمل بار و انتقال صحیح آن به مقصد و استقرار بار در مکان ثانویه اصولی دارد که افراد حرفه ای در رابطه با آن دانش کسب کرده و مهارت اندوخته اند. امروزه دانش و تخصص بخشی جدایی ناپذیر از زندگی و حرفه افراد شده است. بدون دانش و تخصص هیچ کاری به درستی انجام نمی شود. دانش و تخصص در زمینه بسته بندی و چیدمان بار از دیگر موارد تخصصی است که در مجموعه ی ظریف بار جنوب تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

021-88572219

021-88679369

ارائه ی عنواع ماشین های حمل و نقل:

مجموعه ی ظریف بار جنوب تهران از معدود شرکت های موجود در تهران است که تنوع بالایی در ماشین های حمل و نقل وسایل خود دارد.شما هر نوع وسیله ای که جهت جابجایی کنار گذاشته باشید در این مجموعه می توانید ماشین مناسب لوازم خود زا از میان تنوع موجود در وسایل نقلیه ی این شرکت انتخاب نمایید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.همچنین شما می توانید با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید و با کمک آن ها از میان خاور ۸ متری و ۹ متری ،نیسان،ایسوزور،هیوندا،کامیون،وانت نیسان و …. مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

مزیت بسته بندی وسایل:

پیشنهاد ما به شما این است که حتما از خدمات بسته بندی ظریف بار جنوب تهران  استفاده نمایید،چرا که بسته بندی وسایل نه تنها هیچ هزینه ی اضافی را برای شما به بار نمی آورد بلکه می تواند قیمت های باربری را به حد چشم گیری به نفع شما کاهش دهد چرا که یک بسته بندی اصولی می تواند به خوبی وسایل شما را از آسیب حفظ نماید و همین عامل باعث می شود شما مجبور نشوید هزینه های زیادی را جهت خرید مجدد لوازم آسیب دیده ی خود نمایید از طرف دیگر یک بسته بندی حرفه ای باعث می شود وسایل شما جای کم تری را اشغال نماید و شما مجبور نشوید از وسایل نقلیه ی متعدد و یا با مصرف سوخت بیشتر استفاده نمایید و یک وسیله جهت جابجایی وسایل برای شما کافی خواهد بود .از دیگر مزایای بسته بندی وسایل می توان به این نکته اشاره کرد که شما بعد از جابجایی کامل، مرتب و منظم تمام لوازمتان را در اختیار خواهید داشت  و در نتیجه از هر نوع هرج و مرج و شلوغی بعد از اسباب کشی جلوگیری به عمل می آید.

 

متخصص در جابجایی هر گونه وسیله:

اتوبار مجهز ظریف بار جنوب تهران با سال ها تجربه و برخورداری از پرسنل توانا  و کار آزموده در خدمت شماست تا هر گونه وسیله ای اعم از لوازم ادارات،  شرکت ها،منازل،مدارس،کارخانه ها جهیزیه عروس و …. را برای شما با امنیت بالا جابجا کند و به مقصد برساند. اسباب کشی به خودی خود کار دشواری است ولی اگر دست تنها بخواهید لوازم سنگین را جابجا کنید، دشوارتر هم می شود.  شرکت های باربری و اسباب کشی ترفندهای خاصی برای جابجایی اجسام سنگین به کار می برند. برای اینکه لوازم بزرگ و حجیم را از محل فعلی به محل جدید منتقل کنید نیاز به کمک دارید. خیلی کارها را نمی شود به تنهایی انجام داد در نتیجه فقط با یک تماس می توانید به کمک تیم تخصصی ما هر گونه وسیله ای را با جابجا نمایید و بدون تجربه ی سختی فراوان تمام لوازم خود را در شرایط محافظت شده به مقصد برسانید چرا که هدف ما جلب رضایت شماست.

سریع ترین راه باربری:

از آنجا که مجموعه ی بزرگ ما در سراسر تهران شعبه ی فعال دارد به همین خاطر بعد تماس شما عزیزان با این مجموعه ظریف بار جنوب تهران نزدیک ترین کارکنان شعبه ی حوالی محل مورد نظر شما در مکان حاظر می شوند تا با تخصصی که دارند با کمک دقت و تجربه ی کاری سریع ترین جابجایی وسایل را در اختیار شما عزیزان قرار دهند،چرا که یکی از الویت های مهم مجموعه ی ما که سفت و سخت به آن پایبند می باشد جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان عزیز می باشد چرا که احترام به زمان شما برای ما بسیار مهم می باشد.

حمل وسایل سنگین تخصص ماست:

اسباب کشی و باربری ظریف بار جنوب تهران افتخار دارد توانسته رضایت همه مشتری ها را در سفارش های قبلی به دست آورد. حمل لوازم سنگین منزل بدون آسیب، تخصص ماست. جابجایی یخچال های بزرگ و ساید بای ساید، انتقال گاو صندوق ، حمل پیانو و … در همه مناطق تهران پذیرفته می شود. ثبت سفارش از طریق تماس و یا سایت ما  کاملا رایگان می باشد. سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید این سفارش شامل گارانتی و تضمین  سلامت رسیدن بار نیز می باشد.

ارزان ترین نرخ های باربری:

ارزان ترین نرخ های باربری را از ما بخواهید چرا که مجموعه ی متخصص ظریف بار جنوب تهران با دریافت حداقل ترین سود ممکن و قیمت دهی زیر نظر اتحادیه همراه بیست درصد تخفیف ویژه ی مشتریان دائمی نازل ترین و منصفانه ترین قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهد‌.۹۹ درصد مشتریان ما اضحار داشته اند که ما را به دلیل کیفیت ارائه ی خدماتی بالا و قیمت دهی منصفانه انتخاب کرده اند در نتیجه اگر شما هم مایل هستید یک باربری ارزان و با کیفیت را تجربه نمایید با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا برترین خدمات باربری  را در اختیارتان قرار دهند ‌.

چرا ظریف بار جنوب تهران؟!!!

  • ۱_ قیمت دهی منصفانه همراه ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت الکترونیک وجه باربری
  • ۲_ کاهش کل مقدار زمانی که لازم است برای امور اسباب کشی صرف کنید
  • ۳_ بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • ۴_اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • ۵_ ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • ۶_ بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • ۷_راهنمایی ،  مشاوره و باربری شبانه روزی ( هفت روزه هفته )
  • ۷_ افزایش سرعت در حمل بار و اثاث و همچنین چیدن لوازم در محل جدید
  • ۸_ارائه ی بار نامه و بیمه نامه ی دولتی
  • ۹_ دارای مجوز رسمی از اتحادیه ی صنف حمل و نقل
  • ۱۰_برخورداری از سال ها تجربه و آشنایی کامل با نیاز مشتریان عزیز
  • ۱۱_ارسال کارشناسان ماهر جهت نظارت بر نحوی اجرای تمام مراحل باربری و کنترل کیفیت باربری
  • ۱۲_ارائه ی خدمات باربری به صورت وی آی پی

تحولی نوین در باربری:

شاید برای شما نیر پیش آمده باشد که شرکت های باربری در ابتدای مسیر یک قیمت اندکی را جهت باربری در نظر بگیرند اما در انتهای مسیر با بهانه های مختلف قیمت ها را افزایش می دهد و شما به هیچ عنوان حتی از کیفیت های ارائه شده ی خدمات آن مجموعه نیز راضی نبوده اید اما دیگر نگران نباشید چرا که با انتخاب مجموعه خدمات ظریف بار جنوب تهران هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد چرا که با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت الکترونیک وجه در ابتدای کار به هیچ عنوان تغییر قیمتی را شاهد نخواهید بود.

021-88572219

021-88679369

بیمه نامه ی باربری:

در ادامه ی مطلبی که در بالا ذکر شد باید خدمتتان عرض کنم شما با انتخاب مجموعه ی باربری ظریف بار جنوب تهران نه تنها ضمانت قیمت را تجربه خواهید کرد بلکه در کنار آن با ارائه ی بیمه نامه ی معتبر باربری از سمت ما ضمانت کیفیت را نیز تجربه خواهید کرد .اگر مجموعه ای با کیفیت ارائه ی خدماتی خود ایمان نداشت هرگز خدمات خود را ضمانت نمی کرد،در همین راستا ظریف بار جنوب تهران به کیفیت خدماتی که ارائه می دهد ایمان دارد به همین دلیل تنها جهت رفاه حال شما و افزایش اعتمادتان تمام خدماتش را همراه بیمه نامه ی دولتی ارائه می دهد.

جمع بندی نهایی:

با تشکر از وقتی که در اختیار ما قرار دادید.با توجه به آنچه تا اکنون خدمت شما عرض کردم چنانچه در یکی از مناطق جنوب تهران هستید و مایل می باشید با کم ترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت ترین خدمات باربری را دریافت نمایید ظریف بار جنوب تهران یکی هوشمدانه ترین انتخاب برای شما می باشد چرا که با برخورداری از کادری حرفه ای و قیمت های منصفانه در کنار شماست تا در تمام طول باربری در کنار شما باشد ،در نتیجه فقط کافیست تلفن را بر دارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید.

شعبه جنوب تهران : 88572219-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *