نیسان بار توپخانه | وانت بار توپخانه |88679369-021


وانت بار توپخانه چه سرویس هایی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟!

اگر قصد دارید که با ویژگی ها و خدمات برتر شرکت تهران باربری بیشتر آشنا شوید من مختصری از خدمات برتر این شرکت باربری بزرگ را برای شما به اختصار بیان می کنم.

شعبه مرکز تهران

021-88572219

021-88679369

۱_ارائه ی خدمات وانت بار توپخانه به صورت بیست و چهار ساعته و حتی در ایام تعطیل.دیگر جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که تیم تخصصی تهران باربری در هر ساعتی که شما مایل باشید خدمات نیسان بار توپخانه را با بالاترین کیفیت خدمت شما ارائه می دهد.

۲_برخورداری از کارکنان آموزش دیده،حرفه ای و توانا در امر جا به جایی وسایل.نیرو های ما با نهایت دقت وسایل شما را به مقصد مورد نظرتان می رسانند و از هر گونه اسیب احتمالی لوازم شما را دور نگه می دارند پس با خیال راحت جا به جایی وسایل خود را به وانت بار توپخانه بسپارید.

۳_برخورداری از رانندگان مجرب،با تجربه و راه بلد در امر جا به جایی وسایل.ان ها با توجه به آشنایی کاملی که با مسیر ها ار تباطی دارند لوازم شما را بدون آسیب به مقصد مورد نظرتان می رسانند و حتی طی مسیر چندین بار وسایل را چک می کنند تا از محکم و سالم بودن وسایل اطمینان حاصل نمایند.

۴_ارایه ی صفر تا صد خدمات باربری که شامل چیدمان وسایل نیز می شود.نیرو های ما تخصص لازم جهت چیدمان وسایل شما را با تکنیک ها و روش های برتر دارند و می توانند لوازمتان را به زیبا ترین شکل ممکن چیدمان نمایند.

۵_ارایه بسته بندی های ویژه همگام با برترین پیشرفت های روز دنیا. دیگر نگران اسیب به وسایلتان نباشید چرا که راه حل محافظت از وسایلتان در اختیار ماست.ما با در دست داشتن برترین ابزار جهت بسته بند بندی و دانش کافی در این زمینه لوزام شما را از هر گونه اسیب حفظ می نماییم.

۶_ارایه ی خدمات وی ای پی به در خواست مشتری

۷_ارایه ی خدمات منصفانه و زیر نظر اتحادیه

۸_برخوراری از ماشین های حمل و نقل ایمن ،متنوع و موکت کاری شده برای حفاظت هر چه بیشتر از وسایل مشتریان محترم

۹_حمل حیوانات خانگی و اهلی با روش های اصولی

۱۰_بازدید از محل جا به جایی قبل از هر کاری برای کسب یک دید کلی از میزان و نحوی بسته بندی وسایل

وجه تمایز وانت بار توپخانه که توسط شرکت تهران باربری ارائه می شود:

بی شک گزینه های مختلفی وجود دارد که شرکت تهران باربری را به عنوان ارائه دهنده ی خدمات نیسان بار توپخانه از دیگر شرکت ها جدا می سازد ولی یکی از مهم ترین و برترین ویژگی های این شرکت خدماتی این است که تمام وسایل شما را از مبدا مورد نظرتان تا مقصد بیمه می نماید تا دیگر نگران خسارت های وارده به وسایلتان نباشید و با خیال راحت یک حمل و نقل ایمن را کنار ما تجربه نمایید .

 

خدمات رسانی و جا به جایی وسایل در زمستان:

با نزدیک شدن به فصول سرد سال یکی از نگرانی های تمام عزیزانی که قصد جا به جایی وسایل را دارند سختی حمل و نقل و یا اسیب دیدن لوازمشان می باشد اما جای هیچ گونه نگرانی نیست ما با دانستن اصول اسباب کشی در فصول سرد و با بهره گیری از کارتون های مقاوم و حاوی پشم شیشه و هم چنین حمل لوازم با وسیله ها ی حمل و نقل مسقف توانسته ایم بهترین خدمات رسانی را در این فصول به تمام مشتری های عزیز ارائه دهیم و از اسیب به وسایل  جلو گیری نماییم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *