نیسان بار جنت آباد | وانت بار جنت آباد | 44389435-021


ارزان ترین و با کیفیت ترین وانت بار جنت آباد:

همان طور که پیش تر نیز اشاره نمودم ما در تلاشیم تا خدمتی در خور و شایسه ی شما را ارائه دهیم به همین خاطر در مبحث قیمت گذاری یک باربری نیز تمام توجه خود را معطوف به مشتری کرده ایم و با دريافت حداقل ترین سود ممکن و قیمت دهی زیر نظر اتحاديه ی صنف حمل و نقل توانسته ایم نازل ترین قیمت ها را همراه تخفیفات باور نکردنی در اختیار مشتریان خود قرار دهیم به همین خاطر است که به  انتخاب اول مشتریان خود تبدیل می شویم و هر بار که قصد جابجایی لوازم را داشته باشند با نیسان بار جنت آباد تماس می گریند تا به راحتی با کیفیت ،سرعت و دقت بالا ارزان ترین باربری را کنار ما تجربه نمایند.

شعبه غرب تهران:

021-44366245

021-44366247

۱۰ ویژگی برتر تهران باربری:

  1. ۱_ارائه ی خدمات باربری به صورت بیست و چهار ساعته و حتی ایام تعطیل
  2. ۲_بر خورداری از مشاورین با تجربه در زمینه ی باربری.
  3. ۳_حمل هر گونه وسیله ای با بالاترین امنیت
  4. ۴_ارائه ی بارنامه و بیمه نامه ی دولتی
  5. ۵_برخورداری از پرسنل توانا،آموزش دیده،اخلاق مدار و کار بلد خانم و آقا
  6. ۶_قیمت دهی منصفانه و ضمانت عدم تغییر قیمت ها با امکان قیمت دهی هوشمند و پرداخت وجه به صورت الکترونیک
  7. ۷_خدمات رسانی سریع و بدون اتلاف وقت
  8. ۸_برخورداری از ماشین های حمل و نقل ایمن،مسقف،متنوع و موکت کاری شده
  9. ۹_ارائه ی خدمات وی آی پی به درخواست مشتریان عزیز
  10. ۱۰_ارائه ی ویژه ترین خدمات بسته بندی همگام با برترین متد روز اروپا و برخورداری از تجهيزات به روز و پیشرفته

 

اسباب کشی تخصص ماست:

ما سال ها تجربه‌ی فعالیت باربری تخصصی در زمینه جابه‌جایی اسباب و وسایل منزل و اداری را داریم و تمام نیروهایی که برای شما اعزام می‌شوند متخصص حمل اثاثیه و بسته بندی آن هستند. متاسفانه گاها مشاهده می شود که برخی از افرادی که اقدام به ارائه خدمات اسباب کشی می کنند ، به اصول آن آشنایی کافی ندارند و موجب خسارت دیدن اثاثیه و اسباب وسائل مشتریان می شوند.تفاوت شرکت ارائه دهنده ی خدمات وانت بار جنت آباد با شرکت های باربری معمولی این است که از لحظه بسته‌بندی و حمل، تا لحظه تحویل و چیدمان در مقصد در کنار شما هستیم و نمی‌گذاریم کوچکترین صدمه ای به اثاثیه شما وارد شود. و در کمترین زمان با بهترین کیفیت جابه جا می‌شود. از آنجا که در اسباب کشی ، سلامت و امنیت اثاثیه اهمیت بسیاری دارد ، باید توسط یک تیم کاملا مجرب اجرا شود. نه تنها بسته بندی بار ، بلکه جابجایی آن میان طبقات ، به خصوص از طبقات بالا به همکف و قرار دادن درون کابین خودرو و اتوبار ، نیاز به تخصص و البته رعایت اصول فنی دارد.

ما در کنار شماییم:

با توجه به آنچه خدمتتان عرض کردم و ضرورت دقت و ارائه ی کیفیت در باربری بهترین و هوشمدانه ترین انتخاب برای شما مجموعه ی تهران باربری با برخورداری از سال ها سابقه ی کاری درخشان و آشنایی کامل با نیاز شما مشتریان عزیز  می باشد. در نتیجه چنانچه قصد جابجایی وسایل خود را دارید و مایل هستید با قیمت های استثنایی، کیفیت بالا،در کنار پرسنل توانا و کار آزموده ، ماشین های حمل و نقل ایمن و ضامنت عدم تغییر قیمت ها ،لوازم خود را به مقصد برسانید ،تلفن را بر دارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمائید تا برترین خدمات نیسان بار جنت آباد را در اختیارتان قرار دهند.

شعبه شمال تهران: 44366245-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *