وانت بار یوسف آباد | نیسان بار یوسف آباد | 22895281-021


تنوع ماشین های حمل و نقل وسایل:

تهران باربری که برترین خدمات نیسان بار یوسف آباد را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد آماده ی سرویس دهی با بیش از ۵۰ کامیون،وانت ،خاور ۶ متری و ۸ متری، تریلی،ایسوزو،هیوندا، نیسان و …به تمام نقاط تهران و حمل بار به تمامی نقاط کشور می باشد و شما می توانید بر اساس نوع کالا،حجم و یا وزن وسایلتان مناسب ترین ماشین حمل و نقل وسایل را در میان تنوع بالا انتخاب نمایید .لازم به ذکر است که کف تمام وسایل نقلیه در این مجموعه موکت کاری شده تا احتمال آسیب به لوازمتان را به صفر برساند هم چنین در صورت نیاز به خودرو های مسقف می توانید از ماشین های حمل و نقل مسقفی که در مجموعه وجود دارد استفاده‌ نمایید.

شعبه شمال تهران

021-22895281

021-22895297

حمل اثاثیه با قیمت مناسب:

یکی از اهداف مهم مجموعه ی ارائه دهنده وانت بار یوسف آباد ارائه خدمات باربری با کیفیت و قیمت مناسب می باشد، چرا که هدف اولیه تهران باربری جلب رضایت شما مشتریان عزیز است، به همین خاطر تهران باربری در سال های ارائه خدمات خود توانسته رضایت صد در صدی تمامی مشتریان خود را جلب نماید. دریافت سود اندک ،قیمت دهی زیر نظر اتحادیه صنف حمل و نقل، ارائه راه کارهای حرفه ای جهت کاهش هزینه‌ها به نفع مشتری و بسیاری از متدهای دیگر موجب گشته مجموعه ی تهران باربری جزو یکی از منصف ترین اتوبار ها در سطح تهران دسته بندی گردد .در نتیجه چنانچه شما نیز مایل هستید از خدمات بی نظیر ما در کنار قیمت‌‌ های منصفانه و بار و باورنکردنی بهره مند شوید همین الان تلفن را بردارید و با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید تا بدون تغییر قیمت تا پایان باربری یک جابجایی ارزان در کنار کیفیت کاری بالا را تجربه نمایید.

 

جابجایی اصولی لوازم:

بعد از اینکه اسباب و وسایل به صورت کامل جمع آوری ، بسته بندی و لیبل گذاری شدند ، وارد بخش بعدی یعنی جا به جایی و انتقال این وسایل می شویم. در هنگام جا به جایی چندین نکته بسیار اهمیت دارد . یکی از این مسائل که بسیار مهم  است در امر جا به جایی  وسایل انتخاب نوع ماشین برای حمل اثاثیه می باشد. شما باید به میزان بار خود توجه کنید. ماشین اسباب کشی باید به اندازه اسباب شما باشد، چرا که استفاده از ماشین کوچک تر شما را در خطر آسیب دیدن اثاثیه تان قرار می دهد و شاید لازم باشد که چندین بار رفت و آمد داشته باشید. برعکس این موضوع هم وجود دارد در صورتی که ماشین حمل اثاثیه بزرگ تر از میزان اسباب و و سایل شما باشد هم هزینه شما را افزایش می دهد و هم ممکن است اسباب شما در حین حمل و نقل آسیب ببیند، در همین راستا شما می توانید با مشاورین رایگان ما تماس حاصل فرمایید و میزان باری که قرار است حمل نماید را به آنها اطلاع دهید تا بتوانند شما را در مبحث انتخاب تعداد کارگر نوع وسیله نقلیه و دیگر مسائل مربوط به باربری کمک نمایند.

شعبه شمال تهران : 22895297-021

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *